Gaaf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:33 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Als Federer met deze intensiteit zou spelen had hij al 20+ slams!
edit: staat ook al op fokquote:Murray: Staken als kalender niet verandert
LONDEN - De wereldtoppers in het mannentennis dreigen met een staking wanneer de speelkalender niet wordt hervormd.
Dat stelde de Schot Andy Murray, de huidige nummer vier van de wereld, maandag. Volgens Murray moeten spelers te vaak te veel wedstrijden in een te korte periode spelen.
De 24-jarige speler zei tegenover de BBC dat hij eerder deze maand op de US Open al met meerdere spelers heeft gesproken over een mogelijke staking.
De komende weken zullen de mondiale toppers de kwestie verder bespreken.
''Een staking behoort tot de mogelijkheden", aldus Murray. ''Laten we hopen dat het niet zo ver komt, maar we kunnen niets uitsluiten."
US Open
Als voorbeeld noemde Murray onder meer het drukke programma op de US Open.
Door de regen kon in New York enkele dagen niet worden gespeeld. Daardoor moesten de wedstrijden in een kortere periode worden afgewerkt.
Doordat de finale bij de mannen een dag was uitgesteld, was er voor finalisten Novak Djokovic en Rafael Nadal nog slechts één dag over om naar Europa te reizen om voor hun land in de Davis Cup uit te kunnen komen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
edit: staat ook al op fok
Toptennissers dreigen met staking
wat?quote:
je weet toch, miljonairs mogen niet klagenquote:
ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk gingquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
je weet toch, miljonairs mogen niet klagen
Ja Igor is voorlopig bezig met Dimitrov eraf te slaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik begreep de post even verkeerd, dacht dat het enkel om het laatste stuk ging
Sijsling bezig tegen Dimitrov..6-2 Sijs eerste set
Netjes.quote:
Prima. Ook maar even boetes instellen voor spelers die er met de pet naar gooien terwijl ze wel startgeld vangen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:45 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een zeur is Murray toch. Hij wil dus "aanzienlijk meer prijzengeld" als de US Open 15 dagen gaat duren in plaats van 14.Ik ben nu wel klaar met Murra0. Hij is alleen maar aan het klagen, zowel op als buiten de baan. Ik hoop dat hij nooit een GS wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |