Los van het feit of het onzin is wat ik schrijf; de gemeente Einhoven werkt met gemeenschapsgeld dus in die zin heeft de maatschappij er toch wel wat mee te makenquote:Onzin, het punt waar de schoen wringt is die jaarlijkse 2,1 miljoen. Is de gemeente groot genoeg voor een dergelijk bedrag, de komende 40 jaar, los van de eventuele risico's. Maar dat was niet mijn punt, dus nog een keer de vraag: welk gedeelte is er maatschappelijk onverantwoord? De maatschappij staat hier immers los van.
quote:Niet sterspelers Zinédine Zidane, Romario, Luis Figo of Kaká maar de Belg Luc Nilis was de favoriete voetballer waar de Braziliaanse aanvaller Ronaldo ooit mee samenspeelde. Dat meldde de drievoudig wereldvoetballer van het jaar in een interview op de Braziliaanse televisie.
'Ik heb met veel grote spelers gevoetbald', aldus de 34-jarige oud-voetballer. 'Maar met Nilis had ik de beste klik.'
Nilis en Ronaldo vormden vanaf 1994 twee seizoenen het aanvalsduo bij PSV. Ronaldo scoorde in die periode 54 doelpunten in slechts 57 duels.
De Braziliaan zette begin dit jaar een punt achter zijn carrière en mocht vorige week nog een kwartiertje zijn kunsten laten zien in het shirt van Brazilië. Hij speelde de laatste twee jaar voor Corinthians. Eerder kwam hij uit voor onder meer FC Barcelona, Internazionale, Real Madrid en AC Milan. (ANP/Redactie)
Ohja? Dat is mij nieuw. Met hoeveel euro gemeenschapsgeld gaat de gemeente precies aan de haal dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef Tarado het volgende:
Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Los van het feit of het onzin is wat ik schrijf; de gemeente Einhoven werkt met gemeenschapsgeld dus in die zin heeft de maatschappij er toch wel wat mee te maken
Hoezo is dat nieuw? de overheid, dus ook iedere gemeente werkt met gemeenschapsgeld, dat heeft toch niets met er mee aan de haal gaan te makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ohja? Dat is mij nieuw. Met hoeveel euro gemeenschapsgeld gaat de gemeente precies aan de haal dan?
Dat is dus het goede aan de deal. Het geld wat de gemeente leent wordt door PSV met een winst van 3 ton per jaar afbetaald. D'r is geen belasting eurocent van de gemeente Eindhoven gemoeid bij deze deal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo is dat nieuw? de overheid, dus ook iedere gemeente werkt met gemeenschapsgeld, dat heeft toch niets met er mee aan de haal gaan te maken
Misschien is het je ontgaan in eerdere posts maar ik ben ook niet tegen deze deal (als één van de weinige niet PSV'ers) want het is goed bedacht en ik zou het zonde vinden van de competitie als er weer een topclub wegvalt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is dus het goede aan de deal. Het geld wat de gemeente leent wordt door PSV met een winst van 3 ton per jaar afbetaald. D'r is geen belasting eurocent van de gemeente Eindhoven gemoeid bij deze deal.
Nou en? Na 40 jaar is alles terugbetaald met 3 ton per jaar extra, en dan heeft de gemeente de grond nog. Iedere cent die die grond opbrengt is dan winst. (Tenzij ik er niks van snap en PSV na 40 jaar die grond hiermee weer teruggekocht heeft, maar zo lees ik dat nergens)quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan in eerdere posts maar ik ben ook niet tegen deze deal (als één van de weinige niet PSV'ers) want het is goed bedacht en ik zou het zonde vinden van de competitie als er weer een topclub wegvalt.
Wat ik wel vind is dat jij en vele anderen met een PSV bril op voorbijgaan aan de riscio's van het project, als ik kijk naar de taxaties is die van de Herdgang wel realistisch maar die van de stadiongrond wel erg positief, dat is dus wel een risico voor de gemeente want als het fout loopt is er geen projectontwikkelaar die 1100/vierkante meter voor die grond gaat betalen.
en 40 jaar vooruitkijken in het profvoetbal? Als je ziet wat er de afgelopen 40 jaar is veranderd in Europa op dat gebied.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Na 40 jaar is alles terugbetaald met 3 ton per jaar extra, en dan heeft de gemeente de grond nog. Iedere cent die die grond opbrengt is dan winst. (Tenzij ik er niks van snap en PSV na 40 jaar die grond hiermee weer teruggekocht heeft, maar zo lees ik dat nergens)
Profvoetbal is niet relevant voor de gemeente. Vastgoed is relevant. En 40 jaar vooruitkijken is niet vreemd dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
en 40 jaar vooruitkijken in het profvoetbal? Als je ziet wat er de afgelopen 40 jaar is veranderd in Europa op dat gebied.
Als profvoetbal niet relevant was, waarom dan deze hulp aan PSV?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Profvoetbal is niet relevant voor de gemeente. Vastgoed is relevant. En 40 jaar vooruitkijken is niet vreemd dan.
Waarom zou PSV niet zelf kunnen lenen bij die Duitse bank? Ze hebben toch dat goede onderpand met weinig risico?quote:
Gemeentes lenen tegen een gunstiger percentage.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom zou PSV niet zelf kunnen lenen bij die Duitse bank? Ze hebben toch dat goede onderpand met weinig risico?
okquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:02 schreef Coelho het volgende:
[..]
Gemeentes lenen tegen een gunstiger percentage.
Dat klopt, maar dat is aan de gemeente. PSV is verantwoordelijk voor heel veel belastingcenten voor de gemeente uit horecainkomsten. En dat niet alleen tijdens de gloriedagen in de Champions League, een aantal seizoenen terug. Zoals de eerste bevindingen al klonken: de gemeente wil wel iets terug doen. De voorstanders, althans.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien is het je ontgaan in eerdere posts maar ik ben ook niet tegen deze deal (als één van de weinige niet PSV'ers) want het is goed bedacht en ik zou het zonde vinden van de competitie als er weer een topclub wegvalt.
Wat ik wel vind is dat jij en vele anderen met een PSV bril op voorbijgaan aan de riscio's van het project, als ik kijk naar de taxaties is die van de Herdgang wel realistisch maar die van de stadiongrond wel erg positief, dat is dus wel een risico voor de gemeente want als het fout loopt is er geen projectontwikkelaar die 1100/vierkante meter voor die grond gaat betalen.
Omdat dat jaren kost en we komend seizoen weer op het stadhuisplein willen staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef Caland het volgende:
Heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag trouwens, waarom acht PSV het noodzakelijk om te streven naar een begroting van 60 miljoen en hun hand op te houden? Waarom niet gewoon flink snijden en opnieuw opbouwen op eigen kracht?
En daar wringt dus imo de schoen. Bestuurlijk er een teringbende van maken en vervolgens bij de gemeente aankloppen maar wel dezefde broek aan willen houden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Buitendam het volgende:
Omdat dat jaren kost en we komend seizoen weer op het stadhuisplein willen staan.
Jij snapt het niet he, het kost de bevolking niks ,en psv levert per jaar miljoenen op voor de gemeente.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En daar wringt dus imo de schoen. Bestuurlijk er een teringbende van maken en vervolgens bij de gemeente aankloppen maar wel dezefde broek aan willen houden.
Zo werkt dat niet imo, kan je ook niet verkopen aan je burgers.
Volgens mij snap jij het niet. 'Het kost de bevolking niks' is simpelweg onzin, omdat Eindhoven na een x-aantal jaren pas 'winst' gaat maken door de absurd lange looptijd van deze regeling.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:30 schreef psvleons het volgende:
[..]
Jij snapt het niet he, het kost de bevolking niks ,en psv levert per jaar miljoenen op voor de gemeente.
Tijd dat ze ook eens wat voor PSV doen,eindhoven is immers de voetbalhoofdstad van nederland.
Helemaal niet, hoe kom je daarbij? Meteen het eerste jaar krijgt de gemeente 2,4 miljoen. Dan maken ze direct 3 ton winst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet. 'Het kost de bevolking niks' is simpelweg onzin, omdat Eindhoven na een x-aantal jaren pas 'winst' gaat maken door de absurd lange looptijd van deze regeling.
ook eerder waarom Eindhoven niet gewoon het stadion koopt ipv de grond eronder.
Precies. Het gezond verstand is ver te zoeken..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat men hier komt janken en klagen, terwijl men geen fatsoenlijk zicht op de zaak heeft.
Boehoe, financieel gaat het ietsje beter met PSV boehoe.
stfu en gtfo
Dacht ik ook, maar nu hebben ze (gokje) 20, 30 miljoen nodig. Dat schudt meneer Philips toch zo uit zijn binnenzak?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
PSV was toch juist degene die weinig aan de gemeente vroeg?
Sarcasme toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar nu hebben ze (gokje) 20, 30 miljoen nodig. Dat schudt meneer Philips toch zo uit zijn binnenzak?
Half-half. Ik snap niet dat een club met zo'n sponsor, die al sinds The Dawn of History bij de club betrokken is, niet even een lening van 30 miljoen kan afgeven. Voor Philips is dat niks. De gemeente om hulp vragen maakt je als "Voetbalhoofdstad van Nederland" meteen weer zo klein..quote:
Dat je niks over Philips hoort wil niet zeggen dat zij niets doen. Sterker nog; Philips investeert gewoon slim 20 miljoen, gezien de mogelijke deal met de gemeente is daar goed over nagedacht en investeert met niet lukraak, maar weloverwogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Half-half. Ik snap niet dat een club met zo'n sponsor, die al sinds The Dawn of History bij de club betrokken is, niet even een lening van 30 miljoen kan afgeven. Voor Philips is dat niks. De gemeente om hulp vragen maakt je als "Voetbalhoofdstad van Nederland" meteen weer zo klein..
Bronquote:De broer van Jan Reker, Rudy Reker, LPF gemeenteraadslid, heeft een zeer opmerkelijke uitspraak gedaan m.b.t. de steun aan PSV.
Rudy Reker stelt dat de tegenstemmers van het voorstel PSV te helpen, supporters zijn van andere clubs. Zijn letterlijke woorden waren: “Tegenstanders van het reddingsplan zijn duidelijk supporters van andere clubs dan PSV”. Deze zeer opmerkelijke uitspraak is een uitspraak die er niet om liegt.
Als daadwerkelijk blijkt dat de tegenstemmers, SP- en Groenlinks-raadsleden, tegenstemmen omdat zij aanhanger, dan wel fan cq supporter van een andere club zouden zijn, hebben we hier te maken met het schenden van politieke verantwoordelijkheid. Mensen als deze hebben dus niets te zoeken in de politiek.
Rudy Reker bleek met zijn pleidooi dinsdagavond een warm voorstander van de steun aan PSV, net zoals de gehele LPF fractie. Ook D66, CDA, VVD en PVDA zeggen de grondaankoop te steunen.
In zijn hetzelfde betoog aangaande de steun aan PSV, repte Reker met geen woord over de tegenstanders en hun sympathieën voor andere clubs. Waarschijnlijk heeft Rudy Reker zich na het debat openlijk uitgelaten ten overstaan van een enkele journalist.
Wij proberen reeds de gehele avond in contact te komen met Rudy Reker, tot op heden tevergeefs. Uiteraard houden we jullie op de hoogte.
Ja, want de gemeenteraad is een bedrijf met een directeur waar je kunt worden ontslagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
En als ze er nou achter komen dat iemand die tegen stemt bijvoorbeeld een seizoenskaart ergens anders heeft? Ontslaan ze hem dan?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want de gemeenteraad is een bedrijf met een directeur waar je kunt worden ontslagen![]()
Als jij nu eens gewoon lekker weggaat, met je zinloos gebrabbel wat al topics lang duurt?
Gast, echt... Ga lekker naar POL met dit soort onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Je zal het toch met me eens moeten zijn dat dit rioolpolitiek van de bovenste plank is.
Ik vermaak me hier wel hoor, helemaal met van die boertjes zoals jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, echt... Ga lekker naar POL met dit soort onzin.
Je zult het altijd zien, als het wat minder met een club gaat komen er irritante bloedzuigers kijken of er wat te trollen valt. Maargoed, jij krijgt wat mij betreft vanaf nu dezelfde behandeling als voice-over. Oftewel; laatste keer dat ik op je reageer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier wel hoor, helemaal met van die boertjes zoals jij.
Ben benieuwd of het ook andersom werkt, dus dat Reker vindt dat alle voor-stemmers PSV-supporters zijnquote:
Hij zal dit wel bedoelen, maar heel irritant ja dat je eerst de hele tijd moet googlen voordat je begrijpt wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toelichting bij deze post is ook handig...
Perfect verwoord !!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is wel grappig hoe supporters van andere clubs hier zo aan het janken zijn.
Als het bij hun club was, was er niks aan de hand.
Ook wel grappig om te lezen, aegon begint met betalen van de schuld die ze bij de Nederlandse staat hebben, terwijl ze wel miljoenen pompen in Ajax.
Voor een contract heb je 2 partijen nodig, de club en de speler.. Dus misschien wilde de club wel maar de speler niet..quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)SV_voor_Vukovic.html
Niks verhuren, gewoon verkopen.
Btw Kah transfervrij weg? Zo slecht was die gast toch niet?
http://www.voetbalprimeur(...)_van_dure_Gomes.html
En dat was ook wel te verwachten
Kah wilt graag naar Feyenoordquote:Op donderdag 16 juni 2011 08:28 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Voor een contract heb je 2 partijen nodig, de club en de speler.. Dus misschien wilde de club wel maar de speler niet..
Dat was het idd! Nja zul je zien dat Feyenoord hem niet nodig heeftquote:
Zal wel meevallen, want hij heeft getekend bij Al-Khor in Qatar.quote:
Helemaal mee eens. Een tijdje geleden is een overzicht gepost met gemeentesteun per club. Volgens mij stonden maar twee clubs (waaronder AGOVV) onder PSV, maar daar hoor je niemand over. Terecht dat er kritisch naar deze deal wordt gekeken, maar het slaat wel erg door allemaal. Daarnaast opvallend dat veel mensen zich totaal niet inlezen in de voorwaarden van de overeenkomst en maar wat roepen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is wel grappig hoe supporters van andere clubs hier zo aan het janken zijn.
Als het bij hun club was, was er niks aan de hand.
Ook wel grappig om te lezen, aegon begint met betalen van de schuld die ze bij de Nederlandse staat hebben, terwijl ze wel miljoenen pompen in Ajax.
Edit : oh, ze hebben nu de schuld helemaal afgelost, die al sinds 2008 hebben.
Veranderd nog niks eigenlijk.
Ik ben bang Zeefuik.... Ik zie verder niemand komen, eerlijk gezegd. Er worden ook angstaanjagend weinig namen genoemd....quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef psvleons het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits van PSV wordt !!
Ik denk dat we een hele goede spits gaan krijgenquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik ben bang Zeefuik.... Ik zie verder niemand komen, eerlijk gezegd. Er worden ook angstaanjagend weinig namen genoemd....
ow ik zie hetquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:58 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, want hij heeft getekend bij Al-Khor in Qatar.
Deze folder was al gemaakt voordat anzi interesse had hij had net bijgetekend en hij komt niet op de card te staan ,dus niet zo zielig doen !quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:21 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand pica's van de seizoenskaarthouderfolder?
Brands gaat zijn eigen ruiten niet ingooien, natuurlijk. Zou zomaar kunnen dat ze nu met spelers en clubs praten. Zeefuik als eerste spits lijkt mij wat veel risico.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef psvleons het volgende:
Ben benieuwd wie de nieuwe spits van PSV wordt !!
Als ze alleen het stadion kopen kunnen ze er ook niet veel mee, want dan blijft de grond van PSVquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet. 'Het kost de bevolking niks' is simpelweg onzin, omdat Eindhoven na een x-aantal jaren pas 'winst' gaat maken door de absurd lange looptijd van deze regeling.
Dan nog is het maar de vraag op wat voor gunstige of ongunstige manier de grondkosten begroot zijn én je weet nooit of het PSV de komende 20 jaar voor de wind gaat. Stel dat PSV niet meer aan haar betalingsverplichtingen kan voldoen, of er over 5 tot 10 jaar weer zo slecht voor staat, dan kan Eindhoven nog niks aangezien er een stadion op het gekochte stuk grond staat.
Daarom vroeg ik ook eerder waarom Eindhoven niet gewoon het stadion koopt ipv de grond eronder.
Ik maak me niet druk die deal komt er wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:40 schreef Coelho het volgende:
Zometeen blijkt uit die hertaxatie dat het geheel geen 48 maar 40 miljoen waard is. Dan is iedereen tevreden en worden de krabbels gewoon gezet.
Eindhoven gaat direct winst maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog is het maar de vraag op wat voor gunstige of ongunstige manier de grondkosten begroot zijn én je weet nooit of het PSV de komende 20 jaar voor de wind gaat. Stel dat PSV niet meer aan haar betalingsverplichtingen kan voldoen, of er over 5 tot 10 jaar weer zo slecht voor staat, dan kan Eindhoven nog niks aangezien er een stadion op het gekochte stuk grond staat.
Daarom vroeg ik ook eerder waarom Eindhoven niet gewoon het stadion koopt ipv de grond eronder.
bron, pagina 7quote:In dit kader is er in 2007 onderzoek verricht (bijlage 4) naar de economische en sociaal-maatschappelijke betekenis van PSV voor de stad Eindhoven en de regio. Daarin is de economische betekenis van PSV in beeld gebracht. De financiële stromen die aan PSV toe te rekenen zijn, vertegenwoordigen, volgens dit onderzoek, een toegevoegde waarde van ¤140 miljoen perjaar waarvan ¤ 116 miljoen de regio ten goede komt. 1 Euro op de begroting van PSV genereert ¤ 1,50 aan bestedingen in Eindhoven en de regio. (lnjdirect genereert PSV in Eindhoven en omgeving 1.255 arbeidsplaatsen, los van de 450 personen die op enigerlei wijze als vrijwilliger aan PSV zijn verbonden.
Kijk, hier heb ik wat aan. Duidelijk verhaal, bedankt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eindhoven gaat direct winst maken.
Even kort door de bocht:
(lokale) Overheden kunnen tegen bijzonder gunstige voorwaarden geld lenen bij een bank, omdat de kans dat een overheid failliet gaat bijna nul is. In dit geval kan gemeente Eindhoven lenen tegen 2,1% bij een bank in Duitsland.
Bedrijven lenen doorgaans tegen een veel hoger rentetarief, omdat het risico wat groter is. De huidige leningen van PSV stonden tegen ruim 8% in de boeken. Sanders heeft deze overigens over weten te sluiten tegen 5%.
Een voetbalclub die in de problemen zit, zal bij een bank of een private investeerder dus ZEKER een hoog rentetarief voorgeschoteld krijgen, in verband met het risico wat er aan vast zit. Zeg, 10%.
Eindhoven moet over de lening jaarlijks 2,1 miljoen betalen, en verpacht de grond vervolgens tegen 2,4 miljoen aan PSV. Die winst is er voor de gemeente dus direct en jaarlijks.
Het gaat de gemeente pas geld kosten, als PSV na een aantal jaren in de problemen zou komen, en niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen aan de gemeente.
Voordat dit het geval is, kan PSV altijd nog het stadion verkopen - dit maakt voor de erfpachtconstructie verder niets uit. De koper van het stadion neemt dan immers ook die verplichting over. En als die koper besluit om het stadion te slopen, en er appartementen te bouwen, komen die gewoon op met erfpacht belaste grond te staan. Zoals wel meer woningen.
De vraag hoeveel het 'de gemeenschap' kost kun je ook de andere kant op stellen; als de gemeente PSV failliet laat gaan, staan er vele banen op de tocht. (niet alleen die spelers natuurlijk, maar iedereen die direct of indirect er mee te maken hebben - tot aan serveersters in cafe's rondom het stadion aan toe).
Vergelijk het maar een beetje met Aegon en ING een paar jaar geleden, maar dan op kleine schaal. Het is een risico om deze bedrijven een lening te geven tegen gunstigere voorwaarden dan ze in de markt kunnen krijgen - maar doe je het niet dan gaan ze mogelijk kapot en levert het een veel groter maatschappelijk verlies op dan dat het risico is van WEL lenen tegen gunstige voorwaarden.
De deeltijd-WW is ook enigszins vergelijkbaar geweest. Tijdens de crisis hebben veel bedrijven hier gebruik van gemaakt zodat ze geen mensen hoefden te ontslaan.
Niet echt een primaire taak van de overheid om private ondernemingen te steunen om meer en duurder personeel aan te houden dan noodzakelijk toch? Die bedrijven hadden ook hun problemen op kunnen lossen door gewoon iedereen weg te saneren. Maar dat levert dus weer andere problemen op EN kost de gemeenschap meer geld.
[..]
bron, pagina 7
Het blijft dus een lastige kwestie, want het is natuurlijk geen taak van de overheid om private ondernemingen te steunen, maar aan de andere kant zijn de negatieve gevolgen wanneer je het niet doet soms veel groter.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:26 schreef psvleons het volgende:
[..]
Deze folder was al gemaakt voordat anzi interesse had hij had net bijgetekend en hij komt niet op de card te staan ,dus niet zo zielig doen !
Zou het exacte bedrag even op moeten zoeken, maar er zit nog een redelijk bedrag aan hypotheek bij (de uitbreiding van het stadion was nogal duur).quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Duidelijk verhaal, bedankt.
Wat zijn zijn de openstaande leningen van PSV dan op dit moment in zijn totaliteit, om een echt goed beeld te krijgen?
Alhoewel het voor de gemeente Eindhoven een gunstige deal is, snap ik nog steeds niet zo goed waarom de lening zo hoog moet zijn. Zoals eerder aangegeven, de club PSV kan de broekriem ook wat strakker halen en een paar jaartjes in de marge gaan voetballen in plaats van nu redelijk op dezelfde voet verder te gaan (let op: qua begroting, niet qua beleid neem ik aan). Zie het als een soort van afstraffing van het gevoerde beleid, het mag toch niet zo zijn dat clubs er maar mee blijven wegkomen.
Nu is het van PSV de eerste keer, maar ik weet nog wel die hele Vitesse-soap die telkens weer opnieuw begon. In Arnhem heeft zelfs de bouw van het CS stilgelegen daardoor![]()
Nu zal het zo'n vaart in Eindhoven niet lopen, maar toch.
Is dat relevant dan?quote:
Puinhopen van van Raay?? Van Reker zul je bedoelen....quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef psvleons het volgende:
Die deal komt er en psv wordt daar erg mee geholpen.
Tegenstanders zijn supporters van een andere club die zielig lopen te doen.
Psv doet aankomend seizoen gewoon mee voor de prijzen en door de deal worden we weer gezond.
Tiny sanders is de man die de puinhoop van van Raay aan het oplossen is en dat gaat hem lukken ook.
Ik ben zeer positief over de toekomst van de mooiste club van nederland.
LoO
Ik ga dan vanaf nu ook niet meer reageren op die zieltjes die tegen de deal zijn die komen alleen maar zeiken.
Dus op naar volgend seizoen waar we vol voor de prijzen gaan en waar sanders psv weer gezond maakt.
[ afbeelding ]
Nee van raay.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Puinhopen van van Raay?? Van Reker zul je bedoelen....
Precies, dus een beetje het noodverbandje vs. de structurele oplossing.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zou het exacte bedrag even op moeten zoeken, maar er zit nog een redelijk bedrag aan hypotheek bij (de uitbreiding van het stadion was nogal duur).
Probleem van 'de broekriem aantrekken' is dat het moeilijk direct uit te voeren is (lopende contracten en andere lopende verplichtingen zoals hypotheek) en via de markt veel duurder is. Een dure lening afsluiten om je problemen NU op te lossen, hangt dan de jaren er na als een molensteen om je nek. Het bedrag is dus m.i. zo hoog omdat het een lange-termijn plan is, en niet een kwestie van nu even het gat dichten, alle spelers verkopen, helft van het personeel er uit en kijken hoe het verder gaat.
Nogmaals bedankt, je hebt mij in ieder geval omgepraat. Ben een redelijke leek op dat gebied, ik was gewoon van mening dat een gemeente als Eindhoven ergens een pot onvoorziene uitgaven oid had en ze het daarvan bekostigden.quote:De 'straf' die PSV nu krijgt is onder andere dat de gemeente de begroting kan (en zal) controleren en kan ingrijpen, en dat zij als eerste de inkomsten van kaartverkoop kunnen opeisten. (zo'n 7 miljoen, dus voor het betalen van die 2,4 miljoen per jaar aan de gemeente komt het wel goed)
Bedrijven zijn er nooit erg happy mee als anderen zich kunnen bemoeien met de strategie en het beleid - het is niet voor niets dat Aegon de staat vervroegd terug heeft betaalt inclusief rente en boetes die hier aan vast zaten.
[..]
Is dat relevant dan?
Als iets dergelijks bij Ajax of Feyenoord aan de hand zou zijn, zou ik ook graag zien dat een dergelijk slimme oplossing wordt gevonden.
Bij clubs in de jupiler league is het een ander verhaal. Daar komen nauwelijks mensen naar kijken, heeft de club meestal nauwelijks meerwaarde voor de gemeente, is er geen onderpand zoals grond of stadion, en is de potentie dat er ooit nog weer iets terug komt van die lening nagenoeg 0.
Dat is het grote voordeel voor PSV geweest, zij kunnen een echt onderpand bieden in de vorm van grond en/of stadion op een gewilde locatie in het centrum van een grote stad.
Een club die het stadion huurt, kan wel spelerstransfers als onderpand bieden, maar daar zou ik als gemeentefunctionaris ook met een hele groteop antwoorden. Dan kun je net zo goed geld uitlenen aan iemand die naar het casino gaat.
15 miljoen een koopje? Voor die prutser? Pieters heeft die plaats in Oranje, zie je die al voor 15 miljoen vertrekken? Wat doet PSV fout als ze blij moeten zijn met naar verluidt 14 miljoen voor Dszudszak die nog tot 2015 onder contract stond?quote:Ajax moet rekening houden met het vertrek van Vurnon Anita. In Engeland wordt gemeld dat Liverpool en Tottenham Hotspur een meer dan gemiddelde belangstelling hebben voor de verdediger annex middenvelder. Met de transfersom van vijftien miljoen euro heet Anita een koopje te zijn.
thijs verwoord het perfect ,quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:02 schreef Whiteguy het volgende:
Nog een relevant stukje van Thijs op VI radio over het hoe & wat, staatssteun of niet enzovoorts:
http://www.vi.nl/Radio-it(...)supportersschare.htm
PSV is geen wereldwijd bekend merk als het gaat om het opleiden van spelers. Alleen daardoor pakt Ajax al op elke transfer zo'n 3 tot 4 miljoen extra, helaas.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Van VI:
[..]
15 miljoen een koopje? Voor die prutser? Pieters heeft die plaats in Oranje, zie je die al voor 15 miljoen vertrekken? Wat doet PSV fout als ze blij moeten zijn met naar verluidt 14 miljoen voor Dszudszak die nog tot 2015 onder contract stond?
Ja, die rente is er al vanaf.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, dus een beetje het noodverbandje vs. de structurele oplossing.
[..]
Nogmaals bedankt, je hebt mij in ieder geval omgepraat. Ben een redelijke leek op dat gebied, ik was gewoon van mening dat een gemeente als Eindhoven ergens een pot onvoorziene uitgaven oid had en ze het daarvan bekostigden.
-edit- Kleine vraag nog, die 3 ton winst die Eindhoven maakt, is daar de rente die naar de Duitse bank gaat al afgetrokken?
bronquote:“De verkoop van gronden aan de gemeente Eindhoven wordt gedaan voor circa 48,4 miljoen euro, zoals gezegd onder behoud van erfpacht en onder strikte voorwaarden”, vervolgt de club. “PSV betaalt elk jaar circa 2,4 miljoen euro voor de grond, de gemeente betaalt circa 2,1 miljoen euro aan rente. De methode van waardebepaling en de erfpachtconstructie zijn akkoord bevonden door de huisaccountant van de gemeente. Daarnaast legt PSV vast om in de begroting een aantal financiële uitgangspunten te hanteren, zodat zoals gezegd de club financieel gezond blijft onafhankelijk van de sportieve prestaties in Europa.”
Dat van Raaij misschien meer als supporter dan als bestuurder heeft gehandeld zal wel zo zijn maar het heeft sportief in ieder geval geen windeieren gelegd, dat kunnen wij in Amsterdam en ook de Rotterdammers niet zeggen. Verder vind ik het wel wat goedkoop van Derksen om alles in de schoenen van van Raaij te schuiven, hij was toch geen alleenheerser? Ik ken de club verder niet maar kan me niet voorstellen dat van Raaij alles op eigen houtje deedquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:00 schreef psvleons het volgende:
[..]
Nee van raay.
Johan Derksen: Harry van Raaij hoofdschuldige aan financiele problemen PSV
Johan Derksen noemt Harry van Raaij als hoofdschuldige voor de financiele problemen bij PSV.
Johan Derksen stelt dat Harry van Raaij Guus Hiddink wilde pleasen met miljoenen aankopen, om zo PSV bij de top van Europa aansluiting te kunnen laten vinden.
Later trad Jan Timmer aan bij PSV en kon niets anders dan hard ingrijpen om de financiele situatie van PSV weer op orde te brengen. Een gevolg daarvan is dat Guus Hiddink min of meer buitengewerkt werd bij PSV door Timmer. Iets wat Hiddink heden ten dage nog immer dwars zit, volgens Derksen.
Derksen stelt verder dat de verkeerde mensen binnen PSV de zwarte piet toegespeeld hebben gekregen. Jan Timmer en Jan Reker moesten orde scheppen en puinruimen bij PSV na het tijdperk Harry van Raaij, terwijl anderen, met name Harry van Raaij zelf, daar schuldig aan waren, aldus Johan Derksen.
Helaas is dit waar. Stel Dzsudzsak zou bij Ajax hebben gespeeld was ie misschien wel voor 20 miljoen weg gegaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV is geen wereldwijd bekend merk als het gaat om het opleiden van spelers. Alleen daardoor pakt Ajax al op elke transfer zo'n 3 tot 4 miljoen extra, helaas.
Ik niet. Maar waarschijnlijk gaat hij naar de nieuwe club van Martin Jol.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef psvleons het volgende:
De spits die ik graag bij PSV wil zien is el hamdaoui.
[ afbeelding ]
Absoluut niet, heel vervelend mannetje.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef psvleons het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Die is veel te duur, en ook nog eens een lul.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef psvleons het volgende:
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Absoluut niet, heel vervelend mannetje.
Anita heeft niet dezelfde positie als Pieters.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:09 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Van VI:
[..]
15 miljoen een koopje? Voor die prutser? Pieters heeft die plaats in Oranje, zie je die al voor 15 miljoen vertrekken? Wat doet PSV fout als ze blij moeten zijn met naar verluidt 14 miljoen voor Dszudszak die nog tot 2015 onder contract stond?
PSV ligt natuurlijk goed bij die koreanen...quote:'PSV wedijvert met Sunderland voor Zuid-Koreaanse spits'
Begin deze week kwam naar buiten dat Sunderland een klein deel van de opbrengst van Jordan Henderson (22 miljoen euro) wil aanwenden voor de komst van de Zuid-Koreaanse spits Dong-Won Ji. The Black Cats hebben echter concurrentie van PSV, want Voetbal International meldt dat de Eindhovenaren ook een bod hebben gedaan op Ji.
Ji speelt nu nog voor Chunnam Dragons in de Zuid-Koreaanse competitie. Voorlopig wil die vereniging echter niet meewerken aan de transfer. Het eerste Eindhovense bod zou dan ook zijn afgewezen. Naast de belangstelling van Sunderland was ook Schalke 04 geïnteresseerd, maar de Zuid-Duitsers zouden om onbekende redenen reeds zijn afgehaakt in de race om Ji.
Ji maakte in twee seizoenen voor Chunnam in 33 wedstrijden elf goals; als international staat hij na elf interlands op zes doelpunten. PSV had jaren geleden al twee Zuid-Koreanen in de gelederen. Guus Hiddink haalde toentertijd Young-Pyo Lee en Ji-Sung Park naar Eindhoven; de twee groeiden uit tot vaste waarden en beleefden uiteindelijk transfers naar Tottenham Hotspur en Manchester United. Lee verhuisde later naar Al-Hilal; Park speelt nog altijd op Old Trafford.
De slagvaardigheid van Sunderland mag niet onderschat worden. De Premier League-club verkocht afgelopen seizoen Darren Bent al voor ettelijke miljoenen euro's aan Aston Villa en cashte onlangs dus flink voor Henderson. PSV daarentegen moet het met veel bescheidener middelen doen; technisch manager Marcel Brands zei recent nog dat hij snel nieuwe namen verwachtte.
Ik hoop dat het niet de 1ste spits is die psv wil maar de tweede spits,want brands wil 2 spitsen halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV ligt natuurlijk goed bij die koreanen...
Grapje zeker?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:06 schreef psvleons het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Welke van de 3 (2quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Ik spring voor Ji, jij springt voor ji, wij springen allemaal voorJi Ji Ji Ji Ji Ji Ji Ji Ji Ji Ji Ji
![]()
[ afbeelding ]
Dé spits die we zochten![]()
Koevermans is al weg. Nijland wordt verhuurd aan NEC.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef Sloggi het volgende:
Hebben Koevermans en Nijland aflopende contracten?
Kut Chinezen? Hoe zou jij het vinden als ze jou in Korea een Kut Duitser noemen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Kut chinezen weten dat PSV 14 mil kreeg voor dzudszak, dus ze willen meer geld..![]()
We zijn toch ook allemaal van "Duitse bloed" volgens ons volkslied?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kut Chinezen? Hoe zou jij het vinden als ze jou in Korea een Kut Duitser noemen?
Alles ten oosten van de Oeral zijn kutchinezen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kut Chinezen? Hoe zou jij het vinden als ze jou in Korea een Kut Duitser noemen?
Gewoon een kutchinees.. Eredivisie slecht noemen..quote:Tegenover persbureau Yonhap News Agency liet PSV-target Dong-Won Ji weten nog geen beslissing te hebben genomen over een overgang naar PSV of Sunderland. "We zijn nog in onderhandeling met de clubs. Zelf wil ik het liefst voor het best mogelijke elftal uitkomen, waar ik voldoende kans op speeltijd heb." Beide clubs hebben voor- en nadelen, aldus Yi. 'Eindhoven is een topclub, die vaak kampioen wordt. Maar ik hoor dat het niveau van de Eredivisie niet meer zo goed is als vroeger. Sunderland is daarentegen een middenmoter en heeft dus veel wijzigingen in de selectie. Maar ze spelen wel op allerhoogste niveau, de Premier League.'
http://joongangdaily.joins.com/article/view.asp?aid=2937663
quote:Hey mensen ik heb zo vermoende dat PSV dadelijk voor dat donderdag Schaars binnen haalt daar ik ga van uit en nog wel meer mensen en verder alleen maar weg gaat of weg wil niet voor PSV wil voetballen ,Manolev heeft al gezegt dat die weg wil, Maza is al met een andere club aan het praten in Mexico, Issakon mag ook weg als er een club komt (kieper van Roda Tyton is ook een goede hoor optie), Zoet wordt vehuurt ook meschien geen goed idee maar wel beter voor hem , Cassio gaat eindelijk weg wordt niks en is niks ,Engelaar ja die is dadelijk overbodig als Schaars komt, Vukovic wordt verhuurt aan roda nou wordt anders toch niks bij PSV meschien bij roda wel ,Bakkel krijgt te weneig speel tijd van Rutten en is een goede 12de man , reis komt meschien teug maar is zeker tot december nog niet op het voetbal veldt te zien dus daar heb je pas iets aan volgend seizoen en dan zijn Koevermans en Berg weg + doedelzak en Stef nijland is verhuurt wel goed voor die jongen om voor nec te kiezen en dan heb je Zeefuik die gaat roepen ik wil eerst spits worden bij psv hij is veel te licht voor de erdevie en mensen die gaan roepen die komt er wel niet op PSV niveau en want de laaste paar wedstrjden van het seizoen heeft die er in gestaan en geen doelpunt gemaakt alleen tegen willem2 en die wedstrijd had je eigenlijk niet verdiend om te winnen maar is meschien goed om op de bank te zitten voor nieuwe jaar en af en toe in vallen dan, dan heb je nog niks teug gekocht alleen schaars dan maar psv moet wel mee gaan doen met het kampioenschap minste 2 aan komend jaar je moet eigenlijk gewoon een andere kieper hebben want Issakon heeft 2 goede wedstrijden gekiept dat is tegen Utercht uit en Heracles ook uit dan heb je manolevje ja blijft die dan heb je te minste een goede opkomede back anders zou ik Ronnie stam gaan halen of meschien tiendalli en anders hutchion achter in deed het niet slecht op die kant dan heb je Marcelo en Bouma die laatste is eigenlijk over ze top en Pieters ook wel een goede back maar daar achter heb mag er meschien wel een bij Tamata is nog niet klaar om een seizoen te spelen als er een geblessert is dan op het middelveld heb je dan hutchson en schaars en voor in heb je zeker wel spitsen nodig Tiovonen is gewoon een nummer 10 en die kan ook nog weg gaan dan kan je Wijnalbum halen of Toonstra vindt ik zelf een goede zeg ik eerlijk maar daar buiten heb je dan lens die heeft het super gedaan dit seizoen maar is zeker geen spits die kop sterk is en veel goals maakt en dan wordt het puzzelen voor Brands ga je die korea halen of toch Assaidi of Verhoek of Mertens dit zijn de logisch spelers op de plaats van doezelzak maar je moet er wel snel bij zijn na tuurlijk dan heb je nog geen spits in het veld een af maker en nog eentje op de bank want met Zeefuik alleen op de bank zie ik het zober in en een leuke spelers voor in de spits kan ik bedenken zijn Matavz of Dost meschien wel el handiou (waar Marcel Brands erg van van weg is) deze korea is leuk en aardig en mensen die zeggen die moet je halen je ziet alleen maar een filmje dat zijn de leuk die van zo speler heb je gezien of die wil werken voor een bal als die mee verdidged scoren daar kan iedereen zelfs Kezman die is er 33 onderhand en sigerson die wil alleen maar naar ajax dus niet halen aub je moet speler halen die graag in het rood wit shirt wil spelen dus ik ben gewoon benieuwd wat voor spelers gaan halen die je gewoon nodig hebben om weer een goed seizoen mee te draaien in de top in nederland dit is hoe ik het zien volgend seizoen en ik weet dat er niet veel geld is en dat je daar mee moet leven maar er zijn zo leuk speler in nederland die wel een voor zet hebben of een goaltjedief en een speler die ze manetje staat ik denk dat PSV dadelijk overal mis hapt en dadelijk moet doen uit de jeugd en dan moet je niet raar op kijken als dadelijk het feyenoord senerio achterna gaan ik ben psv hart en nieren alles draait bij mijn om psv als het moet ik blijf psv kijken tot de laatste minuut ook als ze met 11-0 achter staan maar er moet snel gehandeld wordt met speler niet dat je in augustus nog 4speler moet halen dan ben je te laat en daar ben ik bang voor als de ene speler weg gaat moet je gewoon zeggen nu ga ik als aan doen dat Verhoek opvolger wordt van doedelzak wordt maar ja ik hoop echt dat meer mensen met me eens zijn dat psv sneller moet handelen in speler halen en ook met minder geld zijn er leuke speler bv zo Gert jan Rooda van exelcior/heereveen of Ovetoom van heracles maar ik heb wel heel veel vertrouwen in Brands en in Sanders daar gaat het niet om gaat om dat ze dadelijk over al mis pakken en dat zal jammer zijn met zo mooie club als PSV
OMFG die spelfoutenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Zo juist iemands gefundeerde mening gelezen op psv.netwerk.to.
Ik ben het hier dus helemaal mee eens.
[..]
Maar hij gebruikt soms wel een komma.quote:
Zijn er serieus mensen die dit lezen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk geslaagd,de kans is klein dat hij is gezakd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar hij gebruikt soms wel een komma.
Ik heb het gelezen, mooie is dat hij wel degelijk helemaal gelijk heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt he..quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een kutchinees.. Eredivisie slecht noemen..
Is dat niet zo dan? Het niveau van de Eredivisie is niet meer wat het geweest is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon een kutchinees.. Eredivisie slecht noemen..
Misschien moet hij zijn Dragon Naturally Speaking 1997 eens upgraden en meteen de leesteken add on downloaden...quote:Hey mensen ik heb zo vermoende dat PSV dadelijk voor dat donderdag Schaars binnen haalt daar ik ga van uit en nog wel meer mensen en verder alleen maar weg gaat of weg wil niet voor PSV wil voetballen ,Manolev heeft al gezegt dat die weg wil, Maza is al met een andere club aan het praten in Mexico, Issakon mag ook weg als er een club komt (kieper van Roda Tyton is ook een goede hoor optie), Zoet wordt vehuurt ook meschien geen goed idee maar wel beter voor hem , Cassio gaat eindelijk weg wordt niks en is niks ,Engelaar ja die is dadelijk overbodig als Schaars komt, Vukovic wordt verhuurt aan roda nou wordt anders toch niks bij PSV meschien bij roda wel ,Bakkel krijgt te weneig speel tijd van Rutten en is een goede 12de man , reis komt meschien teug maar is zeker tot december nog niet op het voetbal veldt te zien dus daar heb je pas iets aan volgend seizoen en dan zijn Koevermans en Berg weg + doedelzak en Stef nijland is verhuurt wel goed voor die jongen om voor nec te kiezen en dan heb je Zeefuik die gaat roepen ik wil eerst spits worden bij psv hij is veel te licht voor de erdevie en mensen die gaan roepen die komt er wel niet op PSV niveau en want de laaste paar wedstrjden van het seizoen heeft die er in gestaan en geen doelpunt gemaakt alleen tegen willem2 en die wedstrijd had je eigenlijk niet verdiend om te winnen maar is meschien goed om op de bank te zitten voor nieuwe jaar en af en toe in vallen dan, dan heb je nog niks teug gekocht alleen schaars dan maar psv moet wel mee gaan doen met het kampioenschap minste 2 aan komend jaar je moet eigenlijk gewoon een andere kieper hebben want Issakon heeft 2 goede wedstrijden gekiept dat is tegen Utercht uit en Heracles ook uit dan heb je manolevje ja blijft die dan heb je te minste een goede opkomede back anders zou ik Ronnie stam gaan halen of meschien tiendalli en anders hutchion achter in deed het niet slecht op die kant dan heb je Marcelo en Bouma die laatste is eigenlijk over ze top en Pieters ook wel een goede back maar daar achter heb mag er meschien wel een bij Tamata is nog niet klaar om een seizoen te spelen als er een geblessert is dan op het middelveld heb je dan hutchson en schaars en voor in heb je zeker wel spitsen nodig Tiovonen is gewoon een nummer 10 en die kan ook nog weg gaan dan kan je Wijnalbum halen of Toonstra vindt ik zelf een goede zeg ik eerlijk maar daar buiten heb je dan lens die heeft het super gedaan dit seizoen maar is zeker geen spits die kop sterk is en veel goals maakt en dan wordt het puzzelen voor Brands ga je die korea halen of toch Assaidi of Verhoek of Mertens dit zijn de logisch spelers op de plaats van doezelzak maar je moet er wel snel bij zijn na tuurlijk dan heb je nog geen spits in het veld een af maker en nog eentje op de bank want met Zeefuik alleen op de bank zie ik het zober in en een leuke spelers voor in de spits kan ik bedenken zijn Matavz of Dost meschien wel el handiou (waar Marcel Brands erg van van weg is) deze korea is leuk en aardig en mensen die zeggen die moet je halen je ziet alleen maar een filmje dat zijn de leuk die van zo speler heb je gezien of die wil werken voor een bal als die mee verdidged scoren daar kan iedereen zelfs Kezman die is er 33 onderhand en sigerson die wil alleen maar naar ajax dus niet halen aub je moet speler halen die graag in het rood wit shirt wil spelen dus ik ben gewoon benieuwd wat voor spelers gaan halen die je gewoon nodig hebben om weer een goed seizoen mee te draaien in de top in nederland dit is hoe ik het zien volgend seizoen en ik weet dat er niet veel geld is en dat je daar mee moet leven maar er zijn zo leuk speler in nederland die wel een voor zet hebben of een goaltjedief en een speler die ze manetje staat ik denk dat PSV dadelijk overal mis hapt en dadelijk moet doen uit de jeugd en dan moet je niet raar op kijken als dadelijk het feyenoord senerio achterna gaan ik ben psv hart en nieren alles draait bij mijn om psv als het moet ik blijf psv kijken tot de laatste minuut ook als ze met 11-0 achter staan maar er moet snel gehandeld wordt met speler niet dat je in augustus nog 4speler moet halen dan ben je te laat en daar ben ik bang voor als de ene speler weg gaat moet je gewoon zeggen nu ga ik als aan doen dat Verhoek opvolger wordt van doedelzak wordt maar ja ik hoop echt dat meer mensen met me eens zijn dat psv sneller moet handelen in speler halen en ook met minder geld zijn er leuke speler bv zo Gert jan Rooda van exelcior/heereveen of Ovetoom van heracles maar ik heb wel heel veel vertrouwen in Brands en in Sanders daar gaat het niet om gaat om dat ze dadelijk over al mis pakken en dat zal jammer zijn met zo mooie club als PSV
juist maar moet dan wel de kans krijgen van ruttenquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nu onze grootste talent? (na Zaka en Zoet)
[ afbeelding ]
Memphis Depay
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Memphis Depay
Is voor mij ook een raadsel..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?
Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?
steekpartij ziet er anders uit kutkonijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeft
Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Memphis Depay
denk ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.
quote:Sporting Lissabon troeft PSV af en trekt Schaars aan
16/06/2011 22:09
Stijn Schaars wordt bij Sporting Lissabon ploeggenoot van Ricky van Wolfswinkel. De Portugese topclub neemt de middenvelder over van AZ en troeft daarmee PSV af.
De club uit Eindhoven wilde zich graag versterken met Schaars en zijn overgang leek een kwestie van tijd, maar donderdag rondde Sporting de komst van de vijftienvoudig Oranje-international af.
Schaars speelde zes seizoenen voor AZ, dat hem in de zomer van 2005 overnam van Vitesse. In totaal speelde de middenvelder 129 competitieduels voor de Alkmaarders en scoorde zeven keer.
Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
NEEE WAT NEE OMG NEE WAT DOET HIJ WTF!!![]()
![]()
![]()
Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:
Schaars naar Lissabon![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rekt-Schaars-aan.htm
[..]
Maar dit betekent nog 1 jaar Engelaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.
Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.
http://www.voetbalprimeur(...)ace_om_Miyaichi.html
ik snap niet waarom wij hem niet willen huren, Doedelzak is weg en dit is volgens mij goedkoper
Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht faal aankopen van Brands..![]()
El Ham of Sightorson volgende week..![]()
![]()
Sigtorson of El Ham..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.
Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.
Nou lekker middenveld krijgen we weer.. Wordt weer genieten volgend jaar..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.
Fer zal het wel niet worden, FC Twente heeft zich officieel gemeld
Beide liever niet idd... Sigthorsson wil naar Ajax dus dan zouden wij tweede keus zijn en zo'n speler moet je niet willen. En El Ham is gewoon een vervelend misselijk mannetje...quote:
Sigtorson zou toch wel heel tof zijn, dan zullen ze in Amsterdam niet blij zijn. El Ham hoeft van mij echt nietquote:
Beste nieuws van de dag. Hallelujah!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:
Schaars naar Lissabon![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rekt-Schaars-aan.htm
[..]
9 miljoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Tenzij Strootman opeens in Eindhoven verschijnt..
hoezoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beste nieuws van de dag. Hallelujah!
quote:thijsslegers thijsslegers
Bevestiging binnen: #schaars naar #Sporting. Onverwachte wending. #PSV was al akkoord met #Az. Brands kan weer op zoek
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.quote:
Hier ben ik het wel mee eens. Snapte sowieso niet dat hij een hoofdtarget van PSV was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.
wie zie jij dan graag ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.
Toornstra zie ik graag komen.quote:
Gaat lekker zo met die Brands. Ook al gefaald met het contract van Reis. En ohja, hij is de duurst betaalde technisch directeur van de eredivisiequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Echt, gewoon een koopje voor 7ton.. Als PSV gewoon eerder was, dan hadden we hem al.. Nu maar weer lekker zoeken Brands, onmogelijk om iemand te vinden met dezelfde of betere kwaliteiten voor 7 ton..
PSV was het met AZ al eens over de transfersom, Schaars gaat alleen liever naar Portugal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Echt, gewoon een koopje voor 7ton.. Als PSV gewoon eerder was, dan hadden we hem al.. Nu maar weer lekker zoeken Brands, onmogelijk om iemand te vinden met dezelfde of betere kwaliteiten voor 7 ton..
Nja daar heb je opzich wel een punt idd, krijg je weer dat zakken vul gevoelquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Gaat lekker zo met die Brands. Ook al gefaald met het contract van Reis. En ohja, hij is de duurst betaalde technisch directeur van de eredivisie![]()
Nee gaat goed met onze club jongens. Niks aan de hand
So truequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV al rond is met Ado, dan heeft Utrecht hem al..
Je moet eens niet zo selectief lezen. PSV was niet te laat, PSV had een akkoord met AZ al voor Sporting zich er mee ging bemoeien. Alleen Schaars heeft Sporting boven PSV verkozen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV al rond is met Ado, dan heeft Utrecht hem al..
Sowieso. Dat salaris van hem slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja daar heb je opzich wel een punt idd, krijg je weer dat zakken vul gevoel.
Gewoon fukking afgetroefd door Sporting..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet een niet zo selectief lezen. PSV was niet te laat, PSV had een akkoord met AZ al voor Sporting zich er mee ging bemoeien. Alleen Schaars heeft Sporting boven PSV verkozen.
El Hamquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon fukking afgetroefd door Sporting..![]()
Morgen door Sunderland..
Overmorgen door Ajax (Sigtorson) daarna Fulham (El Ham)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Die pleuren alles bij Vitesse neer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou ik zou anders gewoon eens met guusje gaan bellen, want die word wel zeker de coach van Chelsea. Misschien valt daar nog wat te huren, of als Chelsea Neymar koopt dat ze hem bij ons stallen
Ja ik weet het, het is te ver gezocht, maar het zou erg mooi zijn
Guus moet daar ff alle scoutingslijsten kopieren en sturen naar Eindhoven..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou ik zou anders gewoon eens met guusje gaan bellen, want die word wel zeker de coach van Chelsea. Misschien valt daar nog wat te huren, of als Chelsea Neymar koopt dat ze hem bij ons stallen
Ja ik weet het, het is te ver gezocht, maar het zou erg mooi zijn
Sunderland? Vanwege Larsson? (wat ook een leuke speler voor psv was geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Nja maar een speler als Neymar zetten ze niet bij Vitesse neer, want daar voetbalt verder ook niemand boeiendsquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die pleuren alles bij Vitesse neer.
Alleen bij die Koreaan zou ik het jammer vinden, maar is nog lang niet zeker. Daarnaast, die geruchten dat PSV interesse heeft in El Ham slaan nergens op als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Nee, die Chinees..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sunderland? Vanwege Larsson? (wat ook een leuke speler voor psv was geweest)
http://www.voetbalprimeur(...)ervrije_Larsson.html
En verkoopbaar, itt Schaars.quote:
Zuid-Korea toch? Maar goed, ik ben benieuwd. Brands heeft nog een weekquote:
Tot 3 miljoen moet PSV gaan..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef fetss het volgende:
ADO zal ook wel een aardig bedrag vragen voor toornstra? Hoe lang loopt z'n contract nog? Hij speelde vorig jaar nog in de 2e divisie?
Geen idee, maar hoor over die Koreaan goede verhalen. Niet direct als eerste spits misschien, maar er vertrekken er nogal wat en Zeefuik komt gewoon te kort. Sowieso moeten ze het over de landgrenzen zoeken, in Nederland zijn spelers onbetaalbaar. Maar goed, zo lang de gemeente PSV nog geen zekerheid geeft hoef je voorlopig nog heel weinig te verwachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef psvleons het volgende:
[..]
wie zou je nog meer willen zien ,spits bijvoorbeeld
En het geld van Dzsudzsak dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoor over die Koreaan goede verhalen. Niet direct als eerste spits misschien, maar er vertrekken er nogal wat en Zeefuik komt gewoon te kort. Sowieso moeten ze het over de landgrenzen zoeken, in Nederland zijn spelers onbetaalbaar. Maar goed, zo lang de gemeente PSV nog geen zekerheid geeft hoef je voorlopig nog heel weinig te verwachten.
Gaat vooralsnog lastig als je niet weet wat je kunt uitgeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Duurste TD moet met goeie aankopen komen anders is zijn geloofwaardigheid weg bij mij..
Eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Duurste TD moet met goeie aankopen komen anders is zijn geloofwaardigheid weg bij mij..
We verliezen onze BESTE speler.. Hij moet met iets goed komen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog lastig als je niet weet wat je kunt uitgeven.
Het is je misschien ontgaan, maar zo rooskleurig staan we er financieel niet voor. Dat geld zal voornamelijk gebruikt worden om gaten te dichten. Zeker wanneer die lening met gemeente er niet doorheen komt.quote:
Maar hij had gezegd dat de helft richting transfers kon toch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het is je misschien ontgaan, maar zo rooskleurig staan we er financieel niet voor. Dat geld zal voornamelijk gebruikt worden om gaten te dichten. Zeker wanneer die lening met gemeente er niet doorheen komt.
+ PSV had al geld voor transfers, dus die helft kwam erbij toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:07 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Maar hij had gezegd dat de helft richting transfers kon toch.
Alsof dat zomaar gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:08 schreef psvleons het volgende:
Brands moet nu wel eens wat brengen anders zijn salaris korten
En wie denk je nu dat PSV kan aantrekken voor hetzelfde bedrag en kwaliteit als Schaars?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beste nieuws van de dag. Hallelujah!
Die kost niets, die hebben we al in huis en luistert naar de naam Engelaar. Daarom ook zo blij dat hij niet komt. Is geen verbetering namelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wie denk je nu dat PSV kan aantrekken voor hetzelfde bedrag en kwaliteit als Schaars?
Man, was een koopje geweest.
Schaars is veel sneller en een leider.. Hij heeft een beter uitstraling dan Engelaar..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kost niets, die hebben we al in huis en luistert naar de naam Engelaar. Daarom ook zo blij dat hij niet komt. Is geen verbetering namelijk.
Engelaar de man die ons uit het bekertoernooi heeft gespeeld dankzij zijn faal handsbal en gemiste penaltyquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die kost niets, die hebben we al in huis en luistert naar de naam Engelaar. Daarom ook zo blij dat hij niet komt. Is geen verbetering namelijk.
Tot opeens het nieuws is dat het geld niet naar PSV gaat en de hele selectie op de TL staat..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef psvleons het volgende:
Het gaat rond op twitter dat PSV na de 28juni 3 spelers presteert en 1te er van is Wijnaldum
schaars komt op mij over als een mietjequote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schaars is veel sneller en een leider.. Hij heeft een beter uitstraling dan Engelaar..
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef psvleons het volgende:
Het gaat rond op twitter dat PSV na de 28juni 3 spelers presteert en 1te er van is Wijnaldum
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
Engelaar komt op mij over als een mietje
Er zou sowieso een Koreaan komen, en misschien wordt Ibrahim nog gepresenteerd. Dat zou wel een laffe streek zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:14 schreef psvleons het volgende:
Beiden. Maar sowieso is Schaars niet goed genoeg voor PSV. Hopen dus dat jullie een betere halenquote:
hehe, dat zou wat zijn..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er zou sowieso een Koreaan komen, en misschien wordt Ibrahim nog gepresenteerd. Dat zou wel een laffe streek zijn
Engelaar verdient toch veel meer als Schaars zou krijgen. Die lange heeft een salaris waar je bang van wordt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schaars verdiende dacht ik ook 1 miljoen per jaar bij AZ, door een contract uit de tijd van Dirkie. En die wil er natuurlijk op vooruitquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Engelaar verdient toch veel meer als Schaars zou krijgen. Die lange heeft een salaris waar je bang van wordt.
En kom op.... Schaars is in vorm en met een goede ploeg om zich heen vele malen beter dan de Engelaar van 2011.
Schaars halen voor paar ton en Engelaar
verkopen voor miljoen of 2.
Was win/win situatie geweest en je ging er ook nog op vooruit qua salariskosten.
Dit zal Brands pijn gaan doen...
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar de man die ons uit het bekertoernooi heeft gespeeld dankzij zijn faal handsbal en gemiste penalty
Berg was niet geil genoeg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Rutten wacht ook nog steeds op een geile spits..
lolwut.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Berg was niet geil genoeg?
[ afbeelding ]
Had ie Pelle moeten halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Rutten wacht ook nog steeds op een geile spits..
Hutchinson ruk bij Excelsior uit? Welke wedstrijd zag jij. En die wedstrijd was wel typisch voor zijn gehele spel dit seizoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus moet hij vanwege die wedstrijd weg of wat wil je zeggen?
Hutchinson was ook ruk bij Excelsior uit. Moet ie nu ook weg?
Natuurlijk hij verdient een godsvermogen en denk dat hij ook nog wel vertrekt. Alleen Schaars is nauwelijks een verbetering tov Engelaar. Dan kun je alsnog beter die zeven ton op zak houden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Engelaar verdient toch veel meer als Schaars zou krijgen. Die lange heeft een salaris waar je bang van wordt.
En kom op.... Schaars is in vorm en met een goede ploeg om zich heen vele malen beter dan de Engelaar van 2011.
Schaars halen voor paar ton en Engelaar
verkopen voor miljoen of 2.
Was win/win situatie geweest en je ging er ook nog op vooruit qua salariskosten.
Dit zal Brands pijn gaan doen...
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus moet hij vanwege die wedstrijd weg of wat wil je zeggen?
Hutchinson was ook ruk bij Excelsior uit. Moet ie nu ook weg?
dan doet ie het weer goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij deze baas komt:
[ afbeelding ]
Zou bij PSV minder gaan verdienen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Schaars verdiende dacht ik ook 1 miljoen per jaar bij AZ, door een contract uit de tijd van Dirkie. En die wil er natuurlijk op vooruit
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?
Heerenveen uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?
Nou nou, zo'n pruts schot..quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
En nu?
Ik vind Engelaar ook een waardeloze drol, begrijp me niet verkeerd.
Alleen die reacties van die Einthovuh leukerd slaan als een tang op een varken.
Je had het toch over wedstrijd en niet over spelmoment?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n pruts schot..![]()
Manolev gaf die wedstrijd ook een mooie assist, dat 1x per seizoen gebeurt..
Maar als je het hele seizoen bekijkt, is het gewoon te triest voor woorden.. Hij was ook niet de enige slechte speler, Bakkal kon er ook wat van..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had het toch over wedstrijd en niet over spelmoment?
Dan doel ik ook niet op spelmoment.
5 miljoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zou me overigens niet verbazen wanneer PSV nu ook interesse in Fer krijgt.
Spelers die weinig tot niets betekend hebben in 2010/2011:quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als je het hele seizoen bekijkt, is het gewoon te triest voor woorden.. Hij was ook niet de enige slechte speler, Bakkal kon er ook wat van..
Voor twee neem ik aan?quote:
Nee, 10 voor 2.quote:
gast, de markt is nog lang zat open.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef psvleons het volgende:
psv mag nu wel eens wat gaan doen op de transfermarkt we verkopen en verhuren alleen !!!
Vukovic?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Spelers die weinig tot niets betekend hebben in 2010/2011:
Bouma
Engelaar
Bakkal
Berg
Koevermans
Maza
Nijland buiten zijn schuld om (bedankt he Fred...).
Nog iemand?
Jan Kromkamp.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bouma
Engelaar
Bakkal
Berg
Koevermans
Maza
Nog iemand?
weet ik maar dan nogquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
gast, de markt is nog lang zat open.
Als Nijland echt zo goed was (nieuwe ibi) had hij echt wel vaker gespeeld hoor!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bouma
Engelaar
Bakkal
Berg
Koevermans
Maza
Nog iemand?
Kijk eens Jong PSV, samen met Reis, Zaka en Mokhtar de uitblinkers..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef fetss het volgende:
[..]
Als Nijland echt zo goed was (nieuwe ibi) had hij echt wel vaker gespeeld hoor!
Nijland was goed op de trainingen. Heb hem vaak zat aan het werk gezien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef fetss het volgende:
[..]
Als Nijland echt zo goed was (nieuwe ibi) had hij echt wel vaker gespeeld hoor!
Ja staan zullen ze er zeker. Maar op welke positie? 4 ? 5 ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:44 schreef psvleons het volgende:
psv staat er komend seizoen gewoon , blijf positief
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef fetss het volgende:
Ik ben ook goed op trainingen... we zullen zien of Nijland het goed gaat doen bij NEC
Omdat Fred.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom behoud je zo'n speler dan voor je club vraag ik me af.
Ik bied het dubbele dat hij niet komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:51 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi is ook te koop, 4 miljoen ofzo... vriendenprijsje.
Ja en Messi als je dan toch bezig bent.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef psvleons het volgende:
Ik hoop op toornstra wijnaldum elham aisaidi
lekker realistischquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef psvleons het volgende:
Ik hoop op toornstra wijnaldum elham aisaidi
gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Lemming22 het volgende:
Vanwaar al dat gebash op Brands ineens? Het is nog niet eens eind juni! Laat die man zijn werk doen en op 31 augustus kunnen we hem afrekenen op zijn werk.
net als bij het aankoopbeleid bahquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Echt, wat een hoop stront wordt hier gepost zeg.
Jij kan echt alleen als een dramaqueen schreeuwen he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef psvleons het volgende:
[..]
gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .
Brands heeft nog NIKS gepresteerd
he niet zo gillen joquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij kan echt alleen als een dramaqueen schreeuwen he?
das een compliment hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 dag op het forum en ik irriteer me al dood aan je
Logischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm AZ - PSV eerste wedstrijd van 2011-2012
Ajax tegen De Graafschap
Groot voordeel voor Ajax inderdaad.quote:
KNJB inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daarna wel RKC thuis, ADO uit, Excelsior thuis, VVV-uit en Ajax-thuis
Ajax krijgt dit achter elkaar met nog CL wedstrijden erbij:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Wat een toeval!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste 3 wedstrijden Roda JC-uit, ADO-thuis en Excelsior-uit
Waar slaat het op dat de top 3 allemaal uit spelen de laatste wedstrijd?
Voor 28 juni zou ik ook niet al teveel verwachten, als dat hele reddingsplan niet doorgaat hebben we nogal een probleem namelijk...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef psvleons het volgende:
[..]
gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .
Brands heeft nog NIKS gepresteerd
Ziet er weer goed uit, misschien nog teamfoto erbij zodra die er is. Respect voor de moeite die je erin steekt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat de enalaatste wedstrijd op een woensdag is, wtf
Even een voorproefje, is pas het begin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tell me what do you think guys!!
Inderdaad even afwachten. Sowieso moeten we rekening houden met het gegeven dat hij natuurlijk ook zijn mogelijkheden ingekaderd ziet, afwachtende op de deal met de gemeente. We weten niet of men Schaars misgelopen is, doordat men die meteen die 700.000 kon/wilde overmaken, of dat het van de andere kant afgehouden werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Lemming22 het volgende:
Vanwaar al dat gebash op Brands ineens? Het is nog niet eens eind juni! Laat die man zijn werk doen en op 31 augustus kunnen we hem afrekenen op zijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |