Is voor mij ook een raadsel..quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?
Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeftquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?
steekpartij ziet er anders uit kutkonijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeft
Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Dit is nu onze grootste talent? (na Zaka en Zoet)
[ afbeelding ]
Memphis Depay
denk ik ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.
quote:Sporting Lissabon troeft PSV af en trekt Schaars aan
16/06/2011 22:09
Stijn Schaars wordt bij Sporting Lissabon ploeggenoot van Ricky van Wolfswinkel. De Portugese topclub neemt de middenvelder over van AZ en troeft daarmee PSV af.
De club uit Eindhoven wilde zich graag versterken met Schaars en zijn overgang leek een kwestie van tijd, maar donderdag rondde Sporting de komst van de vijftienvoudig Oranje-international af.
Schaars speelde zes seizoenen voor AZ, dat hem in de zomer van 2005 overnam van Vitesse. In totaal speelde de middenvelder 129 competitieduels voor de Alkmaarders en scoorde zeven keer.
Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
NEEE WAT NEE OMG NEE WAT DOET HIJ WTF!!![]()
![]()
![]()
Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:
Schaars naar Lissabon![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rekt-Schaars-aan.htm
[..]
Maar dit betekent nog 1 jaar Engelaar!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.
Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.
http://www.voetbalprimeur(...)ace_om_Miyaichi.html
ik snap niet waarom wij hem niet willen huren, Doedelzak is weg en dit is volgens mij goedkoper
Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht faal aankopen van Brands..![]()
El Ham of Sightorson volgende week..![]()
![]()
Sigtorson of El Ham..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.
Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.
Nou lekker middenveld krijgen we weer.. Wordt weer genieten volgend jaar..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.
Fer zal het wel niet worden, FC Twente heeft zich officieel gemeld
Beide liever niet idd... Sigthorsson wil naar Ajax dus dan zouden wij tweede keus zijn en zo'n speler moet je niet willen. En El Ham is gewoon een vervelend misselijk mannetje...quote:
Sigtorson zou toch wel heel tof zijn, dan zullen ze in Amsterdam niet blij zijn. El Ham hoeft van mij echt nietquote:
Beste nieuws van de dag. Hallelujah!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:
Schaars naar Lissabon![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rekt-Schaars-aan.htm
[..]
9 miljoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Tenzij Strootman opeens in Eindhoven verschijnt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |