abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98257831
Hebben Koevermans en Nijland aflopende contracten?
pi_98259154
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:54 schreef Sloggi het volgende:
Hebben Koevermans en Nijland aflopende contracten?
Koevermans is al weg. Nijland wordt verhuurd aan NEC.
pi_98259620
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:33 schreef Doublepain het volgende:
Kut chinezen weten dat PSV 14 mil kreeg voor dzudszak, dus ze willen meer geld.. :( :(
Kut Chinezen? Hoe zou jij het vinden als ze jou in Korea een Kut Duitser noemen?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:47:22 #104
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98260054
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kut Chinezen? Hoe zou jij het vinden als ze jou in Korea een Kut Duitser noemen?
We zijn toch ook allemaal van "Duitse bloed" volgens ons volkslied? :P
pi_98260342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Alles ten oosten van de Oeral zijn kutchinezen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_98260402
quote:
Tegenover persbureau Yonhap News Agency liet PSV-target Dong-Won Ji weten nog geen beslissing te hebben genomen over een overgang naar PSV of Sunderland. "We zijn nog in onderhandeling met de clubs. Zelf wil ik het liefst voor het best mogelijke elftal uitkomen, waar ik voldoende kans op speeltijd heb." Beide clubs hebben voor- en nadelen, aldus Yi. 'Eindhoven is een topclub, die vaak kampioen wordt. Maar ik hoor dat het niveau van de Eredivisie niet meer zo goed is als vroeger. Sunderland is daarentegen een middenmoter en heeft dus veel wijzigingen in de selectie. Maar ze spelen wel op allerhoogste niveau, de Premier League.'
http://joongangdaily.joins.com/article/view.asp?aid=2937663
Gewoon een kutchinees.. Eredivisie slecht noemen.. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 18:56:27 ]
pi_98260695
Zo juist iemands gefundeerde mening gelezen op psv.netwerk.to.
Ik ben het hier dus helemaal mee eens.

quote:
Hey mensen ik heb zo vermoende dat PSV dadelijk voor dat donderdag Schaars binnen haalt daar ik ga van uit en nog wel meer mensen en verder alleen maar weg gaat of weg wil niet voor PSV wil voetballen ,Manolev heeft al gezegt dat die weg wil, Maza is al met een andere club aan het praten in Mexico, Issakon mag ook weg als er een club komt (kieper van Roda Tyton is ook een goede hoor optie), Zoet wordt vehuurt ook meschien geen goed idee maar wel beter voor hem , Cassio gaat eindelijk weg wordt niks en is niks ,Engelaar ja die is dadelijk overbodig als Schaars komt, Vukovic wordt verhuurt aan roda nou wordt anders toch niks bij PSV meschien bij roda wel ,Bakkel krijgt te weneig speel tijd van Rutten en is een goede 12de man , reis komt meschien teug maar is zeker tot december nog niet op het voetbal veldt te zien dus daar heb je pas iets aan volgend seizoen en dan zijn Koevermans en Berg weg + doedelzak en Stef nijland is verhuurt wel goed voor die jongen om voor nec te kiezen en dan heb je Zeefuik die gaat roepen ik wil eerst spits worden bij psv hij is veel te licht voor de erdevie en mensen die gaan roepen die komt er wel niet op PSV niveau en want de laaste paar wedstrjden van het seizoen heeft die er in gestaan en geen doelpunt gemaakt alleen tegen willem2 en die wedstrijd had je eigenlijk niet verdiend om te winnen maar is meschien goed om op de bank te zitten voor nieuwe jaar en af en toe in vallen dan, dan heb je nog niks teug gekocht alleen schaars dan maar psv moet wel mee gaan doen met het kampioenschap minste 2 aan komend jaar je moet eigenlijk gewoon een andere kieper hebben want Issakon heeft 2 goede wedstrijden gekiept dat is tegen Utercht uit en Heracles ook uit dan heb je manolevje ja blijft die dan heb je te minste een goede opkomede back anders zou ik Ronnie stam gaan halen of meschien tiendalli en anders hutchion achter in deed het niet slecht op die kant dan heb je Marcelo en Bouma die laatste is eigenlijk over ze top en Pieters ook wel een goede back maar daar achter heb mag er meschien wel een bij Tamata is nog niet klaar om een seizoen te spelen als er een geblessert is dan op het middelveld heb je dan hutchson en schaars en voor in heb je zeker wel spitsen nodig Tiovonen is gewoon een nummer 10 en die kan ook nog weg gaan dan kan je Wijnalbum halen of Toonstra vindt ik zelf een goede zeg ik eerlijk maar daar buiten heb je dan lens die heeft het super gedaan dit seizoen maar is zeker geen spits die kop sterk is en veel goals maakt en dan wordt het puzzelen voor Brands ga je die korea halen of toch Assaidi of Verhoek of Mertens dit zijn de logisch spelers op de plaats van doezelzak maar je moet er wel snel bij zijn na tuurlijk dan heb je nog geen spits in het veld een af maker en nog eentje op de bank want met Zeefuik alleen op de bank zie ik het zober in en een leuke spelers voor in de spits kan ik bedenken zijn Matavz of Dost meschien wel el handiou (waar Marcel Brands erg van van weg is) deze korea is leuk en aardig en mensen die zeggen die moet je halen je ziet alleen maar een filmje dat zijn de leuk die van zo speler heb je gezien of die wil werken voor een bal als die mee verdidged scoren daar kan iedereen zelfs Kezman die is er 33 onderhand en sigerson die wil alleen maar naar ajax dus niet halen aub je moet speler halen die graag in het rood wit shirt wil spelen dus ik ben gewoon benieuwd wat voor spelers gaan halen die je gewoon nodig hebben om weer een goed seizoen mee te draaien in de top in nederland dit is hoe ik het zien volgend seizoen en ik weet dat er niet veel geld is en dat je daar mee moet leven maar er zijn zo leuk speler in nederland die wel een voor zet hebben of een goaltjedief en een speler die ze manetje staat ik denk dat PSV dadelijk overal mis hapt en dadelijk moet doen uit de jeugd en dan moet je niet raar op kijken als dadelijk het feyenoord senerio achterna gaan ik ben psv hart en nieren alles draait bij mijn om psv als het moet ik blijf psv kijken tot de laatste minuut ook als ze met 11-0 achter staan maar er moet snel gehandeld wordt met speler niet dat je in augustus nog 4speler moet halen dan ben je te laat en daar ben ik bang voor als de ene speler weg gaat moet je gewoon zeggen nu ga ik als aan doen dat Verhoek opvolger wordt van doedelzak wordt maar ja ik hoop echt dat meer mensen met me eens zijn dat psv sneller moet handelen in speler halen en ook met minder geld zijn er leuke speler bv zo Gert jan Rooda van exelcior/heereveen of Ovetoom van heracles maar ik heb wel heel veel vertrouwen in Brands en in Sanders daar gaat het niet om gaat om dat ze dadelijk over al mis pakken en dat zal jammer zijn met zo mooie club als PSV
:')
pi_98260959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

OMFG die spelfouten :')
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98261059
quote:
19s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:08 schreef Mr.Mackey. het volgende:

[..]

OMFG die spelfouten :')
Maar hij gebruikt soms wel een komma.
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:10:55 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98261072
quote:

[..]

Zijn er serieus mensen die dit lezen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98262497

Ik ben sceptisch.
U MAD?
pi_98262510
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Maar hij gebruikt soms wel een komma.
Dan is hij waarschijnlijk geslaagd,de kans is klein dat hij is gezakd.
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98263026
quote:
19s.gif Op donderdag 16 juni 2011 17:34 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Middelste.
het is de linker die lange !!
pi_98264265
quote:

[..]

Ik heb het gelezen, mooie is dat hij wel degelijk helemaal gelijk heeft.
pi_98264394
Wat is onze selectie momenteel dan?
Is schaars al binnen?
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98264552
Mackey

is er nog niet officieel maar ga er maar van uit dat hij er volgende week is.
pi_98264597
Oke en ogbu,wat bekend over?
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_98264611
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Echt he..

Blijf dan gewoon in dat loempia land van je.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:43:20 #119
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98265578
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan? Het niveau van de Eredivisie is niet meer wat het geweest is.
pi_98265639
hoog nivo op dit forum :|W
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:45:23 #121
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_98265682
quote:
Hey mensen ik heb zo vermoende dat PSV dadelijk voor dat donderdag Schaars binnen haalt daar ik ga van uit en nog wel meer mensen en verder alleen maar weg gaat of weg wil niet voor PSV wil voetballen ,Manolev heeft al gezegt dat die weg wil, Maza is al met een andere club aan het praten in Mexico, Issakon mag ook weg als er een club komt (kieper van Roda Tyton is ook een goede hoor optie), Zoet wordt vehuurt ook meschien geen goed idee maar wel beter voor hem , Cassio gaat eindelijk weg wordt niks en is niks ,Engelaar ja die is dadelijk overbodig als Schaars komt, Vukovic wordt verhuurt aan roda nou wordt anders toch niks bij PSV meschien bij roda wel ,Bakkel krijgt te weneig speel tijd van Rutten en is een goede 12de man , reis komt meschien teug maar is zeker tot december nog niet op het voetbal veldt te zien dus daar heb je pas iets aan volgend seizoen en dan zijn Koevermans en Berg weg + doedelzak en Stef nijland is verhuurt wel goed voor die jongen om voor nec te kiezen en dan heb je Zeefuik die gaat roepen ik wil eerst spits worden bij psv hij is veel te licht voor de erdevie en mensen die gaan roepen die komt er wel niet op PSV niveau en want de laaste paar wedstrjden van het seizoen heeft die er in gestaan en geen doelpunt gemaakt alleen tegen willem2 en die wedstrijd had je eigenlijk niet verdiend om te winnen maar is meschien goed om op de bank te zitten voor nieuwe jaar en af en toe in vallen dan, dan heb je nog niks teug gekocht alleen schaars dan maar psv moet wel mee gaan doen met het kampioenschap minste 2 aan komend jaar je moet eigenlijk gewoon een andere kieper hebben want Issakon heeft 2 goede wedstrijden gekiept dat is tegen Utercht uit en Heracles ook uit dan heb je manolevje ja blijft die dan heb je te minste een goede opkomede back anders zou ik Ronnie stam gaan halen of meschien tiendalli en anders hutchion achter in deed het niet slecht op die kant dan heb je Marcelo en Bouma die laatste is eigenlijk over ze top en Pieters ook wel een goede back maar daar achter heb mag er meschien wel een bij Tamata is nog niet klaar om een seizoen te spelen als er een geblessert is dan op het middelveld heb je dan hutchson en schaars en voor in heb je zeker wel spitsen nodig Tiovonen is gewoon een nummer 10 en die kan ook nog weg gaan dan kan je Wijnalbum halen of Toonstra vindt ik zelf een goede zeg ik eerlijk maar daar buiten heb je dan lens die heeft het super gedaan dit seizoen maar is zeker geen spits die kop sterk is en veel goals maakt en dan wordt het puzzelen voor Brands ga je die korea halen of toch Assaidi of Verhoek of Mertens dit zijn de logisch spelers op de plaats van doezelzak maar je moet er wel snel bij zijn na tuurlijk dan heb je nog geen spits in het veld een af maker en nog eentje op de bank want met Zeefuik alleen op de bank zie ik het zober in en een leuke spelers voor in de spits kan ik bedenken zijn Matavz of Dost meschien wel el handiou (waar Marcel Brands erg van van weg is) deze korea is leuk en aardig en mensen die zeggen die moet je halen je ziet alleen maar een filmje dat zijn de leuk die van zo speler heb je gezien of die wil werken voor een bal als die mee verdidged scoren daar kan iedereen zelfs Kezman die is er 33 onderhand en sigerson die wil alleen maar naar ajax dus niet halen aub je moet speler halen die graag in het rood wit shirt wil spelen dus ik ben gewoon benieuwd wat voor spelers gaan halen die je gewoon nodig hebben om weer een goed seizoen mee te draaien in de top in nederland dit is hoe ik het zien volgend seizoen en ik weet dat er niet veel geld is en dat je daar mee moet leven maar er zijn zo leuk speler in nederland die wel een voor zet hebben of een goaltjedief en een speler die ze manetje staat ik denk dat PSV dadelijk overal mis hapt en dadelijk moet doen uit de jeugd en dan moet je niet raar op kijken als dadelijk het feyenoord senerio achterna gaan ik ben psv hart en nieren alles draait bij mijn om psv als het moet ik blijf psv kijken tot de laatste minuut ook als ze met 11-0 achter staan maar er moet snel gehandeld wordt met speler niet dat je in augustus nog 4speler moet halen dan ben je te laat en daar ben ik bang voor als de ene speler weg gaat moet je gewoon zeggen nu ga ik als aan doen dat Verhoek opvolger wordt van doedelzak wordt maar ja ik hoop echt dat meer mensen met me eens zijn dat psv sneller moet handelen in speler halen en ook met minder geld zijn er leuke speler bv zo Gert jan Rooda van exelcior/heereveen of Ovetoom van heracles maar ik heb wel heel veel vertrouwen in Brands en in Sanders daar gaat het niet om gaat om dat ze dadelijk over al mis pakken en dat zal jammer zijn met zo mooie club als PSV
Misschien moet hij zijn Dragon Naturally Speaking 1997 eens upgraden en meteen de leesteken add on downloaden...
pi_98265740
Dit is nu onze grootste talent? (na Zaka en Zoet)

Memphis Depay

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2011 20:46:40 ]
pi_98266507
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Memphis Depay
juist maar moet dan wel de kans krijgen van rutten
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:54:28 #124
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98269641
quote:
[ afbeelding ]
Memphis Depay
Flink litteken in z'n nek. Hoe komt die daar aan?
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:55:13 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98269694
Neefje van Tevez?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98270116
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Is voor mij ook een raadsel.. :?

Ooit verbrand, operatie?? Ik zou het echt niet weten.. :{
pi_98270135
Rotterdams boefie en rapper depay dus dan weet je het wel ;)
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:06:11 #128
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_98270346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:54 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeft
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_98270937
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:06 schreef gniffie het volgende:

[..]

Steekpartij natuurlijk. Je ziet toch welke huidskleur die heeft
steekpartij ziet er anders uit kutkonijn
pi_98271713
quote:
[ afbeelding ]
Memphis Depay
Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98271827
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als Rutten hem brengt wel, ik denk wel dat Depay groot gaat worden.
denk ik ook
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:33:18 #132
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98271869
Schaars naar Lissabon :')

http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rekt-Schaars-aan.htm

quote:
Sporting Lissabon troeft PSV af en trekt Schaars aan
16/06/2011 22:09

Stijn Schaars wordt bij Sporting Lissabon ploeggenoot van Ricky van Wolfswinkel. De Portugese topclub neemt de middenvelder over van AZ en troeft daarmee PSV af.

De club uit Eindhoven wilde zich graag versterken met Schaars en zijn overgang leek een kwestie van tijd, maar donderdag rondde Sporting de komst van de vijftienvoudig Oranje-international af.

Schaars speelde zes seizoenen voor AZ, dat hem in de zomer van 2005 overnam van Vitesse. In totaal speelde de middenvelder 129 competitieduels voor de Alkmaarders en scoorde zeven keer.
pi_98271939
NEEE WAT NEE OMG NEE WAT DOET HIJ WTF!! :( :( :( :(
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:35:35 #134
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98271985
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
NEEE WAT NEE OMG NEE WAT DOET HIJ WTF!! :( :( :( :(
Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.
pi_98271987
Ik verwacht faal aankopen van Brands.. :')

El Ham of Sightorson volgende week.. :') :') :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:35:41 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98271993
Briljant. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_98272001
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.

http://www.voetbalprimeur(...)ace_om_Miyaichi.html

ik snap niet waarom wij hem niet willen huren, Doedelzak is weg en dit is volgens mij goedkoper
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_98272022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Ach... Was toch niet echt een speler voor ons geweest.
Maar dit betekent nog 1 jaar Engelaar! :(

Tenzij Fer ofzo wordt gehaald.. :)
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:36:41 #139
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98272046
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dan zal het wel een kwestie van salaris zijn, maar goed wegwezen dan.

http://www.voetbalprimeur(...)ace_om_Miyaichi.html

ik snap niet waarom wij hem niet willen huren, Doedelzak is weg en dit is volgens mij goedkoper
Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:37:16 #140
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98272090
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht faal aankopen van Brands.. :')

El Ham of Sightorson volgende week.. :') :') :')
Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.
pi_98272111
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Deze week zou de eerste aankoop toch gepresenteerd worden? Ik had verwacht dat het Schaars zou zijn... Ben benieuwd wie het dan is.
Sigtorson of El Ham.. :')
pi_98272128
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:36 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Huren heb je niks aan. Kost alleen maar geld. Als hij weer weg gaat zit je met een gat dat opgevuld moet worden. Beter kopen en met winst doorverkopen.
Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.
Fer zal het wel niet worden, FC Twente heeft zich officieel gemeld
pi_98272193
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja oke, optie tot koop misschien? Maar ik denk dat psv ook zeker iets aan die speler heeft.
Fer zal het wel niet worden, FC Twente heeft zich officieel gemeld
Nou lekker middenveld krijgen we weer.. Wordt weer genieten volgend jaar.. :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:39:15 #144
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98272195
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Beide liever niet idd... Sigthorsson wil naar Ajax dus dan zouden wij tweede keus zijn en zo'n speler moet je niet willen. En El Ham is gewoon een vervelend misselijk mannetje...

:'(
pi_98272210
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Sigtorson zou toch wel heel tof zijn, dan zullen ze in Amsterdam niet blij zijn. El Ham hoeft van mij echt niet
pi_98272215
Schaars :D :')

Engelaar moet ook weg :')

Lekker dan.

Een spleetoog kopen...

Ik voorspel een lang seizoen.
U MAD?
pi_98272248
Tenzij Strootman opeens in Eindhoven verschijnt :D ..
pi_98272249
Thijsslegers gevraagd zegt dit

#schaars naar #Sporting? Zou zomaar kunnen. Daar is voor hem meer te verdienen in ieder geval. We wachten maar af.
pi_98272344
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Beste nieuws van de dag. Hallelujah!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 16 juni 2011 @ 22:41:56 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_98272347
quote:
4s.gif Op donderdag 16 juni 2011 22:40 schreef Doublepain het volgende:
Tenzij Strootman opeens in Eindhoven verschijnt :D ..
9 miljoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')