hoezoquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Beste nieuws van de dag. Hallelujah!
quote:thijsslegers thijsslegers
Bevestiging binnen: #schaars naar #Sporting. Onverwachte wending. #PSV was al akkoord met #Az. Brands kan weer op zoek
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.quote:
Hier ben ik het wel mee eens. Snapte sowieso niet dat hij een hoofdtarget van PSV was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.
wie zie jij dan graag ?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat Schaars een heel erg beperkte voetballer is waar we er al genoeg van hebben rondlopen.
Toornstra zie ik graag komen.quote:
Gaat lekker zo met die Brands. Ook al gefaald met het contract van Reis. En ohja, hij is de duurst betaalde technisch directeur van de eredivisiequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Echt, gewoon een koopje voor 7ton.. Als PSV gewoon eerder was, dan hadden we hem al.. Nu maar weer lekker zoeken Brands, onmogelijk om iemand te vinden met dezelfde of betere kwaliteiten voor 7 ton..
PSV was het met AZ al eens over de transfersom, Schaars gaat alleen liever naar Portugal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Doublepain het volgende:
Echt, gewoon een koopje voor 7ton.. Als PSV gewoon eerder was, dan hadden we hem al.. Nu maar weer lekker zoeken Brands, onmogelijk om iemand te vinden met dezelfde of betere kwaliteiten voor 7 ton..
Nja daar heb je opzich wel een punt idd, krijg je weer dat zakken vul gevoelquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Gaat lekker zo met die Brands. Ook al gefaald met het contract van Reis. En ohja, hij is de duurst betaalde technisch directeur van de eredivisie![]()
Nee gaat goed met onze club jongens. Niks aan de hand
So truequote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV al rond is met Ado, dan heeft Utrecht hem al..
Je moet eens niet zo selectief lezen. PSV was niet te laat, PSV had een akkoord met AZ al voor Sporting zich er mee ging bemoeien. Alleen Schaars heeft Sporting boven PSV verkozen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV al rond is met Ado, dan heeft Utrecht hem al..
Sowieso. Dat salaris van hem slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja daar heb je opzich wel een punt idd, krijg je weer dat zakken vul gevoel.
Gewoon fukking afgetroefd door Sporting..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet een niet zo selectief lezen. PSV was niet te laat, PSV had een akkoord met AZ al voor Sporting zich er mee ging bemoeien. Alleen Schaars heeft Sporting boven PSV verkozen.
El Hamquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon fukking afgetroefd door Sporting..![]()
Morgen door Sunderland..
Overmorgen door Ajax (Sigtorson) daarna Fulham (El Ham)
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Die pleuren alles bij Vitesse neer.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou ik zou anders gewoon eens met guusje gaan bellen, want die word wel zeker de coach van Chelsea. Misschien valt daar nog wat te huren, of als Chelsea Neymar koopt dat ze hem bij ons stallen
Ja ik weet het, het is te ver gezocht, maar het zou erg mooi zijn
Guus moet daar ff alle scoutingslijsten kopieren en sturen naar Eindhoven..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou ik zou anders gewoon eens met guusje gaan bellen, want die word wel zeker de coach van Chelsea. Misschien valt daar nog wat te huren, of als Chelsea Neymar koopt dat ze hem bij ons stallen
Ja ik weet het, het is te ver gezocht, maar het zou erg mooi zijn
Sunderland? Vanwege Larsson? (wat ook een leuke speler voor psv was geweestquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Nja maar een speler als Neymar zetten ze niet bij Vitesse neer, want daar voetbalt verder ook niemand boeiendsquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Die pleuren alles bij Vitesse neer.
Alleen bij die Koreaan zou ik het jammer vinden, maar is nog lang niet zeker. Daarnaast, die geruchten dat PSV interesse heeft in El Ham slaan nergens op als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Morgen door Sunderland..
Nee, die Chinees..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sunderland? Vanwege Larsson? (wat ook een leuke speler voor psv was geweest)
http://www.voetbalprimeur(...)ervrije_Larsson.html
En verkoopbaar, itt Schaars.quote:
Zuid-Korea toch? Maar goed, ik ben benieuwd. Brands heeft nog een weekquote:
Tot 3 miljoen moet PSV gaan..quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:58 schreef fetss het volgende:
ADO zal ook wel een aardig bedrag vragen voor toornstra? Hoe lang loopt z'n contract nog? Hij speelde vorig jaar nog in de 2e divisie?
Geen idee, maar hoor over die Koreaan goede verhalen. Niet direct als eerste spits misschien, maar er vertrekken er nogal wat en Zeefuik komt gewoon te kort. Sowieso moeten ze het over de landgrenzen zoeken, in Nederland zijn spelers onbetaalbaar. Maar goed, zo lang de gemeente PSV nog geen zekerheid geeft hoef je voorlopig nog heel weinig te verwachten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:57 schreef psvleons het volgende:
[..]
wie zou je nog meer willen zien ,spits bijvoorbeeld
En het geld van Dzsudzsak dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoor over die Koreaan goede verhalen. Niet direct als eerste spits misschien, maar er vertrekken er nogal wat en Zeefuik komt gewoon te kort. Sowieso moeten ze het over de landgrenzen zoeken, in Nederland zijn spelers onbetaalbaar. Maar goed, zo lang de gemeente PSV nog geen zekerheid geeft hoef je voorlopig nog heel weinig te verwachten.
Gaat vooralsnog lastig als je niet weet wat je kunt uitgeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Duurste TD moet met goeie aankopen komen anders is zijn geloofwaardigheid weg bij mij..
Eens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
Duurste TD moet met goeie aankopen komen anders is zijn geloofwaardigheid weg bij mij..
We verliezen onze BESTE speler.. Hij moet met iets goed komen..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat vooralsnog lastig als je niet weet wat je kunt uitgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |