Precies. Het gezond verstand is ver te zoeken..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jammer dat men hier komt janken en klagen, terwijl men geen fatsoenlijk zicht op de zaak heeft.
Boehoe, financieel gaat het ietsje beter met PSV boehoe.
stfu en gtfo
Dacht ik ook, maar nu hebben ze (gokje) 20, 30 miljoen nodig. Dat schudt meneer Philips toch zo uit zijn binnenzak?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Mr.Mackey. het volgende:
PSV was toch juist degene die weinig aan de gemeente vroeg?
Sarcasme toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar nu hebben ze (gokje) 20, 30 miljoen nodig. Dat schudt meneer Philips toch zo uit zijn binnenzak?
Half-half. Ik snap niet dat een club met zo'n sponsor, die al sinds The Dawn of History bij de club betrokken is, niet even een lening van 30 miljoen kan afgeven. Voor Philips is dat niks. De gemeente om hulp vragen maakt je als "Voetbalhoofdstad van Nederland" meteen weer zo klein..quote:
Dat je niks over Philips hoort wil niet zeggen dat zij niets doen. Sterker nog; Philips investeert gewoon slim 20 miljoen, gezien de mogelijke deal met de gemeente is daar goed over nagedacht en investeert met niet lukraak, maar weloverwogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Half-half. Ik snap niet dat een club met zo'n sponsor, die al sinds The Dawn of History bij de club betrokken is, niet even een lening van 30 miljoen kan afgeven. Voor Philips is dat niks. De gemeente om hulp vragen maakt je als "Voetbalhoofdstad van Nederland" meteen weer zo klein..
Bronquote:De broer van Jan Reker, Rudy Reker, LPF gemeenteraadslid, heeft een zeer opmerkelijke uitspraak gedaan m.b.t. de steun aan PSV.
Rudy Reker stelt dat de tegenstemmers van het voorstel PSV te helpen, supporters zijn van andere clubs. Zijn letterlijke woorden waren: “Tegenstanders van het reddingsplan zijn duidelijk supporters van andere clubs dan PSV”. Deze zeer opmerkelijke uitspraak is een uitspraak die er niet om liegt.
Als daadwerkelijk blijkt dat de tegenstemmers, SP- en Groenlinks-raadsleden, tegenstemmen omdat zij aanhanger, dan wel fan cq supporter van een andere club zouden zijn, hebben we hier te maken met het schenden van politieke verantwoordelijkheid. Mensen als deze hebben dus niets te zoeken in de politiek.
Rudy Reker bleek met zijn pleidooi dinsdagavond een warm voorstander van de steun aan PSV, net zoals de gehele LPF fractie. Ook D66, CDA, VVD en PVDA zeggen de grondaankoop te steunen.
In zijn hetzelfde betoog aangaande de steun aan PSV, repte Reker met geen woord over de tegenstanders en hun sympathieėn voor andere clubs. Waarschijnlijk heeft Rudy Reker zich na het debat openlijk uitgelaten ten overstaan van een enkele journalist.
Wij proberen reeds de gehele avond in contact te komen met Rudy Reker, tot op heden tevergeefs. Uiteraard houden we jullie op de hoogte.
Ja, want de gemeenteraad is een bedrijf met een directeur waar je kunt worden ontslagenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
En als ze er nou achter komen dat iemand die tegen stemt bijvoorbeeld een seizoenskaart ergens anders heeft? Ontslaan ze hem dan?
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, want de gemeenteraad is een bedrijf met een directeur waar je kunt worden ontslagen![]()
Als jij nu eens gewoon lekker weggaat, met je zinloos gebrabbel wat al topics lang duurt?
Gast, echt... Ga lekker naar POL met dit soort onzin.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Je zal het toch met me eens moeten zijn dat dit rioolpolitiek van de bovenste plank is.
Ik vermaak me hier wel hoor, helemaal met van die boertjes zoals jij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, echt... Ga lekker naar POL met dit soort onzin.
Je zult het altijd zien, als het wat minder met een club gaat komen er irritante bloedzuigers kijken of er wat te trollen valt. Maargoed, jij krijgt wat mij betreft vanaf nu dezelfde behandeling als voice-over. Oftewel; laatste keer dat ik op je reageer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vermaak me hier wel hoor, helemaal met van die boertjes zoals jij.
Ben benieuwd of het ook andersom werkt, dus dat Reker vindt dat alle voor-stemmers PSV-supporters zijnquote:
Hij zal dit wel bedoelen, maar heel irritant ja dat je eerst de hele tijd moet googlen voordat je begrijpt wat hij zegt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toelichting bij deze post is ook handig...
Perfect verwoord !!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het is wel grappig hoe supporters van andere clubs hier zo aan het janken zijn.
Als het bij hun club was, was er niks aan de hand.
Ook wel grappig om te lezen, aegon begint met betalen van de schuld die ze bij de Nederlandse staat hebben, terwijl ze wel miljoenen pompen in Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |