gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Lemming22 het volgende:
Vanwaar al dat gebash op Brands ineens? Het is nog niet eens eind juni! Laat die man zijn werk doen en op 31 augustus kunnen we hem afrekenen op zijn werk.
net als bij het aankoopbeleid bahquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
Echt, wat een hoop stront wordt hier gepost zeg.
Jij kan echt alleen als een dramaqueen schreeuwen he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef psvleons het volgende:
[..]
gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .
Brands heeft nog NIKS gepresteerd
he niet zo gillen joquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij kan echt alleen als een dramaqueen schreeuwen he?
das een compliment hahaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1 dag op het forum en ik irriteer me al dood aan je
Logischquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm AZ - PSV eerste wedstrijd van 2011-2012
Ajax tegen De Graafschap
Groot voordeel voor Ajax inderdaad.quote:
KNJB inderdaad.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daarna wel RKC thuis, ADO uit, Excelsior thuis, VVV-uit en Ajax-thuis
Ajax krijgt dit achter elkaar met nog CL wedstrijden erbij:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Wat een toeval!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste 3 wedstrijden Roda JC-uit, ADO-thuis en Excelsior-uit
Waar slaat het op dat de top 3 allemaal uit spelen de laatste wedstrijd?
Voor 28 juni zou ik ook niet al teveel verwachten, als dat hele reddingsplan niet doorgaat hebben we nogal een probleem namelijk...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef psvleons het volgende:
[..]
gelul nu actie ondernemen straks gaan alle groote clubs de markt op .
Brands heeft nog NIKS gepresteerd
Ziet er weer goed uit, misschien nog teamfoto erbij zodra die er is. Respect voor de moeite die je erin steekt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie dat de enalaatste wedstrijd op een woensdag is, wtf
Even een voorproefje, is pas het begin:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tell me what do you think guys!!
Inderdaad even afwachten. Sowieso moeten we rekening houden met het gegeven dat hij natuurlijk ook zijn mogelijkheden ingekaderd ziet, afwachtende op de deal met de gemeente. We weten niet of men Schaars misgelopen is, doordat men die meteen die 700.000 kon/wilde overmaken, of dat het van de andere kant afgehouden werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:03 schreef Lemming22 het volgende:
Vanwaar al dat gebash op Brands ineens? Het is nog niet eens eind juni! Laat die man zijn werk doen en op 31 augustus kunnen we hem afrekenen op zijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |