quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:15 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar de man die ons uit het bekertoernooi heeft gespeeld dankzij zijn faal handsbal en gemiste penalty
Berg was niet geil genoeg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Rutten wacht ook nog steeds op een geile spits..
lolwut.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Berg was niet geil genoeg?
[ afbeelding ]
Had ie Pelle moeten halen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Doublepain het volgende:
Rutten wacht ook nog steeds op een geile spits..
Hutchinson ruk bij Excelsior uit? Welke wedstrijd zag jij. En die wedstrijd was wel typisch voor zijn gehele spel dit seizoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus moet hij vanwege die wedstrijd weg of wat wil je zeggen?
Hutchinson was ook ruk bij Excelsior uit. Moet ie nu ook weg?
Natuurlijk hij verdient een godsvermogen en denk dat hij ook nog wel vertrekt. Alleen Schaars is nauwelijks een verbetering tov Engelaar. Dan kun je alsnog beter die zeven ton op zak houden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Engelaar verdient toch veel meer als Schaars zou krijgen. Die lange heeft een salaris waar je bang van wordt.
En kom op.... Schaars is in vorm en met een goede ploeg om zich heen vele malen beter dan de Engelaar van 2011.
Schaars halen voor paar ton en Engelaar
verkopen voor miljoen of 2.
Was win/win situatie geweest en je ging er ook nog op vooruit qua salariskosten.
Dit zal Brands pijn gaan doen...
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja, dus moet hij vanwege die wedstrijd weg of wat wil je zeggen?
Hutchinson was ook ruk bij Excelsior uit. Moet ie nu ook weg?
dan doet ie het weer goedquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tenzij deze baas komt:
[ afbeelding ]
Zou bij PSV minder gaan verdienen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef gniffie het volgende:
[..]
Schaars verdiende dacht ik ook 1 miljoen per jaar bij AZ, door een contract uit de tijd van Dirkie. En die wil er natuurlijk op vooruit
quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?
Heerenveen uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem eens een wedstrijd waar Engelaar goed of normaal speelde?
Nou nou, zo'n pruts schot..quote:
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heerenveen uit.
En nu?
Ik vind Engelaar ook een waardeloze drol, begrijp me niet verkeerd.
Alleen die reacties van die Einthovuh leukerd slaan als een tang op een varken.
Je had het toch over wedstrijd en niet over spelmoment?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nou, zo'n pruts schot..![]()
Manolev gaf die wedstrijd ook een mooie assist, dat 1x per seizoen gebeurt..
Maar als je het hele seizoen bekijkt, is het gewoon te triest voor woorden.. Hij was ook niet de enige slechte speler, Bakkal kon er ook wat van..quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je had het toch over wedstrijd en niet over spelmoment?
Dan doel ik ook niet op spelmoment.
5 miljoen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Zou me overigens niet verbazen wanneer PSV nu ook interesse in Fer krijgt.
Spelers die weinig tot niets betekend hebben in 2010/2011:quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar als je het hele seizoen bekijkt, is het gewoon te triest voor woorden.. Hij was ook niet de enige slechte speler, Bakkal kon er ook wat van..
Voor twee neem ik aan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |