quote:
Van dag tot dag bekijken, niet van uur tot uur... Anders word je gek en begin je aan "paniekhandel"...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef nlpronk het volgende:
Ik koop en verkoop echt altijd op de meest slechte momenten geloof ik
Je moet gewoon bijv 2 Bitcoins kopen voor $ 50 en dan gewoon vasthouden voor 2 weken bijv. de markt is nog te instabiel om echt te profiteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef nlpronk het volgende:
Ik koop en verkoop echt altijd op de meest slechte momenten geloof ik
of je profiteert van de instabiliteit... de afgelopen week had je alleen al mee hoeven doen aan 18 - 30 - 12 - 25 - 20. Vervijfvoudigen was heel goed mogelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet gewoon bijv 2 Bitcoins kopen voor $ 50 en dan gewoon vasthouden voor 2 weken bijv. de markt is nog te instabiel om echt te profiteren.
Welke?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Nog steeds niet de genoemde typo's uit de op?
15 ==> 25quote:
Je bent ongetwijfeld niet de enige: iedereen die winst maakt, moet dat ergens vandaan halen...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef Mender het volgende:
Ik ben sinds 5 Juni bezig met bitcoins.
Heb zojuist even een overzichtje gemaakt voor mezelf. Kom er nu achter dat ik met de huidige koerst in totaal ¤11,- verlies heb gemaakt.![]()
Maarja ik ben ook begonnen toen hij op ongeveer $30 stond. En heb toen dus een paar keer te duur bitcoins gekocht.
Klopt, hier leer ik ook alleen maar van.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Je bent ongetwijfeld niet de enige: iedereen die winst maakt, moet dat ergens vandaan halen...
$19.2, we gaan al aardig omlaagquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wacht tot de koers inzakt en dan koop ik me wat in, want hij gaat ongetwijfeld nog flink inzakken.
En waarom zou hij daarna weer omhoog gaan? Het kan ook gewoon zakken tot 0 hoor. Of je dan nú voor 100 euro koopt of als het op $5 staat... het eindresultaat is dan hetzelfdequote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik wacht tot de koers inzakt en dan koop ik me wat in, want hij gaat ongetwijfeld nog flink inzakken.
Open deur...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En waarom zou hij daarna weer omhoog gaan? Het kan ook gewoon zakken tot 0 hoor. Of je dan nú voor 100 euro koopt of als het op $5 staat... het eindresultaat is dan hetzelfde
Als 1 Bitcoin $10 waard is dan koop er ik 3, dus dat is $30.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En waarom zou hij daarna weer omhoog gaan? Het kan ook gewoon zakken tot 0 hoor. Of je dan nú voor 100 euro koopt of als het op $5 staat... het eindresultaat is dan hetzelfde
Staat hij al in je Bitcoin programma? Hoeveel bevestigingen heb je?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Asgard het volgende:
Hoelang kan het maximaal duren voordat een transactie van GUIminer naar Bitcoin bevestigd word? Normaal duurde het een paar minuten, maar nu staat er al een transactie sinds 19:30 uur te wachten tot het bevestigd word.
Wat voor videokaart is dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef sciter het volgende:
Joepie, kwam er net achter dat mijn videokaart 1.5mh/s doet
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Zodra gootstenen te koop zijn met bitcoins kan je niet meer zeggen dat je er 'nergens mee kunt betalen'.
2e hands PC met nieuwe videokaart...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef sciter het volgende:
Nvidia Geforce 9300 GE
Misschien toch maar eens iets gaan investeren
Deze leek me wel leuk:
https://en.bitcoin.it/wik(...)ximately_245_Mhash/s
Alleen kost het in Nederland zo'n 350 euro terwijl het daar 288 dollar kost..
Jij nog een ingenieus en geldbesparend plan Magnet?
Deze week komt Silk Road weer online en de moeilijkheidsgraad gaat over 3 dagen weer omhoog... Dan stijgt de koers sowieso.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Blinker het volgende:
Bleh, 18.23. Begin nu wel beetje te zweten. Gekocht bij 20.xAls de vrije val naar 13 weer komt dan doe je er toch goed aan om nu te verkopen.
Moeilijk, moeilijk...
Is silk road offline geweest dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze week komt Silk Road weer online, dan stijgt de koers sowieso.
Als je geschoren wordt, blijf dan stil zitten...
Ach, het is een experiment. Ik zit niet letterlijk met natte handjes hierquote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze week komt Silk Road weer online en de moeilijkheidsgraad gaat over 3 dagen weer omhoog... Dan stijgt de koers sowieso.
Als je geschoren wordt, blijf dan stil zitten...
En als je geen vertrouwen hebt kan je je beter helemaal terugtrekken uit dit soort handel...
Wat voor minimum specs heb je nodig dan om bijvoorbeeld een Radeon 5832 kaart erin te doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2e hands PC met nieuwe videokaart...
Of zelfs gebruikte videokaart...
Heb al wat gebruikte zooi gekocht afgelopen week...
Ook op de Vraag & Aanbod van Tweakers.net kan je leuke dingen scoren en dan is het meestal ook goed spul.
Ik heb een 5770 draaien op een Pentium 4 S775 bord... Dat is snel genoeg...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat voor minimum specs heb je nodig dan om bijvoorbeeld een Radeon 5832 kaart erin te doen?
Op het dark net kan ik er volgens mij gewoon bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ergens, dus zal wel kloppen dan
Ah, het heeft iets te maken met het niet meer aannemen van nieuwe leden geloof ik...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op het dark net kan ik er volgens mij gewoon bij.
Dit zie ik nu:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Staat hij al in je Bitcoin programma? Hoeveel bevestigingen heb je?
Prijs instellen die hoger ligt dan de huidige prijs.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef Blue_note het volgende:
Hoe kun je automatisch verkopen bij Mt Gox, ik vat 'm niet :$
Simpel, haha!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Prijs instellen die hoger ligt dan de huidige prijs.
Ik heb ook een transactie die niet oploopt... Ging gisteren ook al erg langzaam...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dit zie ik nu:
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de bovenste transactie.
Cash je steeds kleine bedragen uit bij je miningpool? Het is namelijk zo dat als je in grotere batches laat betalen je later minder kwijt ben als je transacties naar mtgox gaat maken!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dit zie ik nu:
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de bovenste transactie.
Lijkt me geen moeilijk Engels. Zit niet op me laptop anders had ik het voor je vertaald.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand trouwens in begrijpelijk nederlands uitleggen wat Namecoins inhouden? Op het bitcoinforum wordt gezegd dat daar meer geld uit te halen is..
En wat is het 'idee' erachter?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me geen moeilijk Engels. Zit niet op me laptop anders had ik het voor je vertaald.
Namecoin works like bitcoin. Instead of mining bitcoins you mine namecoins. Namecoin adds some new commands to register, change the setting of, and list domains. It costs around 50 namecoins to buy a domain. Once bought you can point it to an IP address. You need to run special programs to make your software use these domains but once you do you can then look them up under the '.bit' domain. For example, someone bought 'tester' for about 50 namecoins. Now, with the lookup software installed, I can got to http://tester.bit in my browser and it works.
Om 02:37 uur is hij bevestigd zie ik net.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook een transactie die niet oploopt... Ging gisteren ook al erg langzaam...
Ik las dat het een logische oorzaak heeft:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Om 02:37 uur is hij bevestigd zie ik net.
Thanks. En namecoins zijn dan de munteenheden waarmee je zo'n domeinnaam kunt aanschaffen? Maar als ik het goed begrijp moet elk apparaat dat een .bit domein aanspreekt een speciaal programmaatje hebben, of moet je thuis zelf een soort van dns server draaien waarmee alle apparaten in jouw huis er op kunnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het voorkomen dat domeinnamen centraal geregeld worden.
heb nu al 1x 5770quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:14 schreef nlpronk het volgende:
Nu $19,30. Maar 540 mash met 2x 5770? Ik haal maar 210 met een enkele overclocked sapphire 5770...
0,.03 BTC? Hoeveel EUR is dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef een2drie het volgende:
Ik heb gisteren 0.03 BTC (als testje) overgemaakt van deepbit naar mijn wallet, maar ik zie ze nog steeds niet in mijn wallet. Kan dit kloppen of is er iets misgegaan?
Ik geloof dat Deepbit wat achterloopt met verwerken van data en het nu weer op gang komt. Ziets pikte ik ergens op het bitcoin forum op iig.quote:
http://bitcoincharts.com/markets/mtgoxUSD.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:34 schreef een2drie het volgende:
Waar kan ik een goed grafiekje vinden van de koers?
Die had ik al, maar loopt die niet achter?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
http://bitcoincharts.com/markets/mtgoxUSD.html
http://mtgoxlive.com/orders?ratesoffquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:38 schreef een2drie het volgende:
[..]
Die had ik al, maar loopt die niet achter?
Yep, gekocht op 18.20quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:42 schreef PiRANiA het volgende:
61 minuten geleden ging hij van 20.5 naar 18.05.
Iemand nog van geprofiteerd?
Het is maar spielerei. Kleine bedragen, beetje oefenen. Kijken of het systeem van mtgox het zal houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef nlpronk het volgende:
Doe je goed, waar koop je zo'n glazen bol?
En tegen de tijd dat je je eerste BTC gegenereerd hebt is het nog maar 1 $-cent waard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef sweboy het volgende:
Kut, videokaart besteld, zojuist ontvangen (Radeon HD 6950, was het een goede keuze?), kan m'n voeding het niet aan. Nieuwe voeding besteld
Juist wat ik zei, dit hoort allemaal in 1 overzichtelijk gelikt programma te zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Whuzz het volgende:
1) Nerd 1 schrijft een moeilijk paper over cryptography en P2P currency
2) Nerd 2 maakt een open source code project om idee van Nerd 1 te implementeren
3) Nerd 3 maakt een miner om sneller coins voor de client van Nerd 2 te kunnen minen
4) Nerd 4 maakt een website die als pool fungeert om een boel nerds samen te laten minen
5) Nerd 5 maakt een trading exchange website om al die nerds te laten handelen in de gegenereerde coins van de miner en de pool van Nerd 3 en 4
6) Nerd 6 gebruikt zijn botnetje om de websites van Nerd 4 en 5 te dDoS-en
Zou houden ze elkaar lekker bezig joh
Je wil een programma dat je bitcoins kan beheren, ze kan minen én dat MtGox kan dDoS-enquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juist wat ik zei, dit hoort allemaal in 1 overzichtelijk gelikt programma te zitten.
Ah, en door wie wordt dat gesproken? Zei je secretaresse dat tegen je tuinman? En FBI... is dat niet vooral voor binnen de USA zelf? Of hebben ze tegenwoordig ook jurisdictie in Japan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef lipjes het volgende:
lol. wordt gesproken dat Gox door de FBI is bezocht
neu weet heus wel dat de FBI daar niet kan komen, vandaar dequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah, en door wie wordt dat gesproken? Zei je secretaresse dat tegen je tuinman? En FBI... is dat niet vooral voor binnen de USA zelf? Of hebben ze tegenwoordig ook jurisdictie in Japan?
Behalve dat laatste ofc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je wil een programma dat je bitcoins kan beheren, ze kan minen én dat MtGox kan dDoS-en![]()
![]()
Is nooit anders geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef nlpronk het volgende:
Of het FBI gerucht waar is of niet, sowieso een slechte zaak voor het vertrouwen in de bitcoin. Het feit dat Mtgox er de laatste dagen elke keer weer uit ligt helpt ook niet echt mee.
Dan vind ik deze wat duidelijker. Alhoewel ze niet helemaal met elkaar te vergelijken zijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Zodra MtGox het weer doet wordt dit plaatje 5 minuten over elk uur gegenereerd, wellicht leuk voor in de OP:
[ afbeelding ]
Specs?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef broodmonkeh het volgende:
Vanavond een gedeelte van mijn 3600mhash/s mine in elkaar zettenzal ook wel even foto's posten als het klaar is
whuut, hoeveel ben je in totaal kwijt en hoeveel BTC genereer je op 1 dag.quote:
Gewoon overschrijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En mensen hoe maken jullie geld over naar Mtgox?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef doesd00 het volgende:
Ben heel benieuwd wat de nacht gaat brengen!
De oude werkt nog wel, zal die uiteindelijk verplicht vervangen moeten worden voor bovenstaande versie? Vind het maar eng om die software eraf te gooien en een nieuwe te installeren, straks ben ik alles kwijtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef PiRANiA het volgende:
Newest Version Of Bitcoin Client Released, v0.3.23
This is largely to reduce the transaction fee to 0.0005 BTC and to improve network performance.
- TX fee lowered, 0.0005 BTC
- P2P / Network connection improvements
- Client will relay transactions with fees as low as 0.0001 BTC
- Additional bug fixes
Daarom: sowieso backuppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef nlpronk het volgende:
[..]
De oude werkt nog wel, zal die uiteindelijk verplicht vervangen moeten worden voor bovenstaande versie? Vind het maar eng om die software eraf te gooien en een nieuwe te installeren, straks ben ik alles kwijt
ID -> bestandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef doesd00 het volgende:
Je bent niet kwijt hoor, maar je moet wel je Wallet ID niet vergeten hahaha
https://forum.bitcoin.org/index.php?topic=16457.0quote:I then left another virus scanner running and went to sleep. When I woke up I check my bitcoin wallet. I leave the client running to help the network, and I notice -25,000 (and a transaction fee) gone.
Up! Net een post op slashdot.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef doesd00 het volgende:
Klopt ja!
Enige speculatie´s voor vanavond/vannacht??
Iemand daar reageert met een interessante opmerking:quote:
quote:There's one interesting thing about Bitcoin that I think most geeks haven't either understood or havent thinked about. Both stock and forex markets are secured against all kinds of foul play. Doing a pump and dump scheme or various other schemes isn't easy. With Forex the sheer amount of transactions and money changing hands makes it impossible and the law protects against such schemes with stocks. If stock markets flunctuate much they also close down automatically. Bitcoin doesn't offer any protection against this. Anyone with the know-how and cash can come in to play with the market. This makes Bitcoin seriously vulnerable to losing huge amounts of money. Last friday we saw probably the first such scheme taking place [slashdot.org]. Someone slowly build up the value of Bitcoin and on an instant cashed out lots of money. That lowered the overall value of Bitcoin significantly, which made others join it and sell it. Whoever was playing Bitcoin market probably was thinking he had now got Bitcoin to the most high value possible and decided to cash out. Many people lost significant amount of money.
WHUTTHEFUCK dat is $ 500.000,- op deze koers, zieke shit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:27 schreef PiRANiA het volgende:
Er zullen maar 25 000 bitcoins van je worden gejat.
[..]
https://forum.bitcoin.org/index.php?topic=16457.0
Da's redelijk pijnlijk héquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WHUTTHEFUCK dat is $ 500.000,- op deze koers, zieke shit.
"Please be patient, it may take a few hours for the Bitcoin network to confirm the transaction."quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef nlpronk het volgende:
En we zitten weer op de 20, iedereen is gelijk weer aan het verkopen geloof ik want mtgox ligt er weer uit
Bitcoin <-> Bitcoinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Please be patient, it may take a few hours for the Bitcoin network to confirm the transaction."
Dat maakt "digitaal geld" toch redelijk zinloos?
Je kan een optionele transactiefee erbij doneren zodat je prioriteit krijgt, dan kan het heel snel geregeld zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Please be patient, it may take a few hours for the Bitcoin network to confirm the transaction."
Dat maakt "digitaal geld" toch redelijk zinloos?
En dan aangifte doen: "1KPTdMb6p7H3YCwsyFqrEmKGmsHqe1Q3jg heeft mijn 500.000 dollar zwart geld gestolen."quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WHUTTHEFUCK dat is $ 500.000,- op deze koers, zieke shit.
Dit bedrag zie je toch bij het officiële bitcoin programma op de balans staan als je het ontvangen hebt? Ik heb dit namelijk nog steeds niet ontvangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef een2drie het volgende:
Ik heb gisteren 0.03 BTC (als testje) overgemaakt van deepbit naar mijn wallet, maar ik zie ze nog steeds niet in mijn wallet. Kan dit kloppen of is er iets misgegaan?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan aangifte doen: "1KPTdMb6p7H3YCwsyFqrEmKGmsHqe1Q3jg heeft mijn 500.000 dollar zwart geld gestolen."
Hoe schrijft u dat? Kunt u dat spellen? Een Karel Pieter Tomas dirk M...
hoe bewijs je dat je überhaupt eigenaar was van die bitcoins?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En dan aangifte doen: "1KPTdMb6p7H3YCwsyFqrEmKGmsHqe1Q3jg heeft mijn 500.000 dollar zwart geld gestolen."
Hoe schrijft u dat? Kunt u dat spellen? Een Karel Pieter Thomas dirk M...
Het hele idee was toch juist dat het anoniem is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe bewijs je dat je überhaupt eigenaar was van die bitcoins?
WTF?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef broodmonkeh het volgende:
Vanavond een gedeelte van mijn 3600mhash/s mine in elkaar zettenzal ook wel even foto's posten als het klaar is
Prima te doen door een centje over te maken, maar ik vrees dat de computer crime unit eerst een paar afgestudeerden een maand op de case moet zetten voordat ze Bitcoin snappenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:38 schreef Maanvis het volgende:
hoe bewijs je dat je überhaupt eigenaar was van die bitcoins?
Dat kan de wallet-dief ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Prima te doen door een centje over te maken
Dat zou dan wel de eerste dief zijn die zelf aangifte komt doen. Op zich een mooi verhaal.quote:
Dat maakt je dan wat verantwoordelijker. Of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Prima te doen door een centje over te maken, maar ik vrees dat de computer crime unit eerst een paar afgestudeerden een maand op de case moet zetten voordat ze Bitcoin snappenGaat nooit happenen dus.
Ja sad hoor. En hoe je het wendt of keert, dit is wél echt een reëel nadeel van de Bitcoin manier van werken. Er is geen pappie die je komt redden als je een virus hebt, geen bank die de knaken vergoedt als je wordt geskimd. En computer security is gewoon een fucking mess vandaag de dag.
Ah, wat voel je nog meer? Kan wel wat tips gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:33 schreef doesd00 het volgende:
Ik voel dat heel veel mensen hier heel ongelukkig mee gaan worden...........
ik zie ook risico's. Heb er ook niet meer geld ingestopt dan ik bereid ben om te zien verdampen. Ik wil er graag een centje uit halen, maar ben ook bereid om onderdeel te zijn van een fantastische potentiele flop... "I was there when it happened".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, wat voel je nog meer? Kan wel wat tips gebruiken.
Kan je later toch nog wat aan je kinderen vertellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ik zie ook risico's. Heb er ook niet meer geld ingestopt dan ik bereid ben om te zien verdampen. Ik wil er graag een centje uit halen, maar ben ook bereid om onderdeel te zijn van een fantastische potentiele flop... "I was there when it happened".
Hmm ik zie dat ze nu op zijn bij Alternate.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels 3 collega's die een megavoorraad videokaarten besteld hebben...
Dus als de 5870 nergens meer te krijgen is, weet je hoe het komt
Als dit misloopt kan ik beter ander werk gaan zoeken... Of nog meer videokaarten bestellen... Oh fuck...
"Zoon, zie je dit litteken op mijn been?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je later toch nog wat aan je kinderen vertellen
Als je die uitspraken over risico's zou onderbouwen zou het misschien een wat minder nutteloze post zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb er ook wel wat geld in zitten maar heel minimaal vergeleken met andere, ook niet het bedrag waarvoor je een megavoorraad aan videokaarten kan kopen.
Magnet: Wij mogen toch wel risico's zien? Als je al niet eens tegen 2 kritieke posts kan...
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb er ook wel wat geld in zitten maar heel minimaal vergeleken met andere, ook niet het bedrag waarvoor je een megavoorraad aan videokaarten kan kopen.
Magnet: Wij mogen toch wel risico's zien? Als je al niet eens tegen 2 kritieke posts kan...
Moa, ze zijn al wat gewend hoor. Ik heb hier al menige kritische noot gepostquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Menig is een understatementquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ze zijn al wat gewend hoor. Ik heb hier al menige kritische noot gepost
Nadat Ted afgelost isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik rijk word van Bitcoin dan koop ik Fok!
Dan zou ik van de winst hardware kopen... Dat kan je altijd weer verkopen als het misgaat... Of je houdt er een leuke PC aan over...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Twijfel... Meer geld investeren of niet... Ik heb mijn investering er alweer uit inmiddels.
Mwa. mijn standpunt is dat het voor een gewone gebruiker niet te doen is om veilig te zijn. Het lukt zelfs banken, ziekenhuizen, overheden en militaire netwerken niet. Inbraken gaan gewoon echt gebeuren. Dit is misschien de eerste Bitcoin-kraak, het zal niet de laatste zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
Dat maakt je dan wat verantwoordelijker. Of niet
Klopt, het is bijna niet te beveiligen. Misschien is er met een betere client die de Wallet versleutelt wat te verbeteren.quote:
1 nadeel... Password weg, wallet weg, bitcoins weg...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Daarom: walletencryptie inbouwen in de standaard client en vóór iedere transactie je password invullen.
Is wat beter dan niets inderdaad, al ga je ook nog nat met keyloggers. Maar dan heb je in ieder geval nog een kans...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Daarom: walletencryptie inbouwen in de standaard client en vóór iedere transactie je password invullen.
Tja. Dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 nadeel... Password weg, wallet weg, bitcoins weg...
Sorry als ik noob klink, maar ik zie dat niet bij de opties staan. Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Niet... vandaar het "inbouwen"...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry als ik noob klink, maar ik zie dat niet bij de opties staan. Hoe doe je dat?
hmm okay ik dacht dat het misschien een plugin was dat je er in moest compilen ofzoquote:
Het idee is er al een tijd. Het is juist lastig te bouwen omdat de daemon moet blijven draaien op een unencrypted wallet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hmm okay ik dacht dat het misschien een plugin was dat je er in moest compilen ofzo.
Walletencryptie moet niet al te moeilijk te devven zijn en bitcoin is open source, is er een reden dat dit nog niet gedaan is of zijn wij hier op FOK! zo lumineus?
Inderdaad, de wallet moet wel ook nog in het geheugen blijven. Maar je kan daar wel wat aan doen, bijvoorbeeld door het Bitcoin-proces onder een speciale bitcoin-user te draaien. Dan moet een inbreker eerst nog root/administrator hacken om erbij te kunnen. De Bitcoin-client zal hiervoor waarschijnlijk ingrijpend verbouwd moeten worden (communicatie met het walletproces, ander walletformaat, lastige installatieprocedures vereenvoudigen, etc...)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
Het idee is er al een tijd. Het is juist lastig te bouwen omdat de daemon moet blijven draaien op een unencrypted wallet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels 3 collega's die een megavoorraad videokaarten besteld hebben...
Dus als de 5870 nergens meer te krijgen is, weet je hoe het komt
Als dit misloopt kan ik beter ander werk gaan zoeken... Of nog meer videokaarten bestellen... Oh fuck...
In linux/unix zie ik dit wel voor mij, maar windows... dunnoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, de wallet moet wel ook nog in het geheugen blijven. Maar je kan daar wel wat aan doen, bijvoorbeeld door het Bitcoin-proces onder een speciale bitcoin-user te draaien. Dan moet een inbreker eerst nog root/administrator hacken om erbij te kunnen. De Bitcoin-client zal hiervoor waarschijnlijk ingrijpend verbouwd moeten worden (communicatie met het walletproces, ander walletformaat, lastige installatieprocedures vereenvoudigen, etc...)
Dit zijn geen absoluut ondoenlijke technieken, maar kosten serieus moeite. Het is te hopen dat het Bitcoin-project die mankracht heeft.
En het blijft allemaal een lapmiddel
Als de Bitcoin community genoeg toffe mensen heeft, gaat iemand het vast wel een keer klussen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
In linux/unix zie ik dit wel voor mij, maar windows... dunno.
Klinkt lastigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef eleusis het volgende:
[..]
Inderdaad, de wallet moet wel ook nog in het geheugen blijven. Maar je kan daar wel wat aan doen, bijvoorbeeld door het Bitcoin-proces onder een speciale bitcoin-user te draaien. Dan moet een inbreker eerst nog root/administrator hacken om erbij te kunnen. De Bitcoin-client zal hiervoor waarschijnlijk ingrijpend verbouwd moeten worden (communicatie met het walletproces, ander walletformaat, lastige installatieprocedures vereenvoudigen, etc...)
Mja als je wilt dat het geaccepteerd wordt door de grote markt moet je dat wel doen natuurlijk. Maar laat ze eerst maar eens die suffe introductiefilmpjes met computerstemmetjes verbeterenquote:Dit zijn geen absoluut ondoenlijke technieken, maar kosten serieus moeite. Het is te hopen dat het Bitcoin-project die mankracht heeft.
Omdat het bitcoin-principe 'flawed by design' is zo lijkt het nu.quote:En het blijft allemaal een lapmiddel
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef eleusis het volgende:
[..]
Als de Bitcoin community genoeg toffe mensen heeft, gaat iemand het vast wel een keer klussen!
Als jij een Greasemonkey scriptje voor me maakt om [..]'s weg te slopen stop ik er meequote:
Ach, dat hoeft toch niet per se? Bitcoins is ook maar de digitale variant van geld in je matras. Dat kan ook gestolen worden, is dat een design flaw van geld?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Omdat het bitcoin-principe 'flawed by design' is zo lijkt het nu.
Niet als het bedoeld is als "portemonnee". Jouw geld in jouw portemonnee ben je ook kwijt als iemand het meeneemt. Om die reden loop je niet met $500.000 rond in je portemonnee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Omdat het bitcoin-principe 'flawed by design' is zo lijkt het nu.
M'n PC is de zwakke schakel, daar staat de onversleutelde versie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft toch niet per se? Bitcoins is ook maar de digitale variant van geld in je matras. Dat kan ook gestolen worden, is dat een design flaw van geld?
Als een bank zin heeft, openen ze zo een "Bitcoin-bank" waar je je funds veilig kan stallen, en dat je daarna een random reader moet gebruiken om erbij te kunnen. Niets aan Bitcoin dat dat fundamenteel onmogelijk maakt.
Alleen houden we het allemaal libertarisch (wat ik er ook wel het aardige aan vind), dan heb je alleen jezelf en je eigen bewapening
klopt natuurlijk, maar geld was er al duizenden jaren geleden. je zou toch denken dat in het digitale tijdperk je met iets beters kunt komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ach, dat hoeft toch niet per se? Bitcoins is ook maar de digitale variant van geld in je matras. Dat kan ook gestolen worden, is dat een design flaw van geld?
Als een bank zin heeft, openen ze zo een "Bitcoin-bank" waar je je funds veilig kan stallen, en dat je daarna een random reader moet gebruiken om erbij te kunnen. Ze kunnen het zelfs verzekeren! Niets aan Bitcoin dat dat onmogelijk maakt.
Maar ja, houden we het allemaal libertarisch (wat ik er ook wel het aardige aan vind), dan heb je alleen jezelf en je eigen bewapening
Vergis je niet in het gebruiksgemak van de user-interface van fysiek geldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt natuurlijk, maar geld was er al duizenden jaren geleden. je zou toch denken dat in het digitale tijdperk je met iets beters kunt komen
en de echtheidskenmerkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vergis je niet in het gebruiksgemak van de user-interface van fysiek geld
Niet in een pool in iedergeval.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kun je ook minen met een PC die niet op internet zit?
Offline laten draaien en op zijn tijd ff online bijwerken zeg maar.
Jou neem ik nooit meer serieus! Over hoeveel dagen verwacht je dat het donker wordt?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en de echtheidskenmerken
en dat het lekker werkt met tossen
en dat je het kunt sparen
en dat vrouwen in stripclubs het onder hun string dragen
hoezo het wordt toch donker doordat elke 24 uur de zon om de aarde draaitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Jou neem ik nooit meer serieus! Over hoeveel dagen verwacht je dat het donker wordt?!
Ja, quote-of-shame is gemaakt
Het scheelt per dag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo het wordt toch donker doordat elke 24 uur de zon om de aarde draait
Dat dachten ze in de middeleeuwen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo het wordt toch donker doordat elke 24 uur de zon om de aarde draait
dat meeeeeeeeeeeen je niet, heeft die kutkerk het al jaren fout!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in de middeleeuwen inderdaad.
De meeste mensen weten tegenwoordig dat de aarde om de zon draait, maar dat duurt een jaar.
De aarde draait in ongeveer 24 uur om zijn as.
Ik weet niet of je opgelet hebt maar de zon draait om de aarde, dat kan je toch zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat dachten ze in de middeleeuwen inderdaad.
De meeste mensen weten tegenwoordig dat de aarde om de zon draait, maar dat duurt een jaar.
De aarde draait in ongeveer 24 uur om zijn as.
De aarde plat, vind ik nog altijd wel toffe gedachte, dat je eraf kan vallen enzo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat meeeeeeeeeeeen je niet, heeft die kutkerk het al jaren fout!
Een ronde aarde, daar zou je pas snel vanaf vallen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De aarde plat, vind ik nog altijd wel toffe gedachte, dat je eraf kan vallen enzo.
Beveilig daar je djfewuhfdkgh32742787gaakjhafKJFEWdfsafeBJ maar eens tegen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De aarde plat, vind ik nog altijd wel toffe gedachte, dat je eraf kan vallen enzo.
Neuh dan blijf je rondjes lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een ronde aarde, daar zou je pas snel vanaf vallen...
Die encrypt je uiteraard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beveilig daar je djfewuhfdkgh32742787gaakjhafKJFEWdfsafeBJ maar eens tegen!
Dan moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef sciter het volgende:
Ik wil eventueel investeren in een 2de hands pc + goeie videokaart (5830 nu er nog een paar zijn)
Ik ben alleen nog niet volledig overtuigd
Het is meer een erge twijfelquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is meer een erge twijfel
Ik begrijp dat het best al winstgevend is en kan zijn, maar Bitcoin is allemaal nog een beetje te vaag. Ik weet niet precies wat..
Waarom ga je er dan überhaupt in? Ik heb het in dit geval dus over minen. Ik ben van plan om die eerdergezegde hardware wellicht aan te schaffen zodat het aantal geminede coins mij geld kan opleveren. Aan de hand van verhalen van Magnet begrijp ik dat het winstgevend KAN zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het doel van bitcoin is niet om winstgevend te zijn. Als je er om die reden in stapt ga je bijna gegarandeerd op je bek.
Was een van de eerste miners. Wilde het gebruiken als startkapitaal voor een ebay-met-bitcoins.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
500.000, jezuus kan het nog niet bevatten.Zou hij al geld hebben gehad veel of gewoon mining en winst?
Vanwege het principe, het ideaal. Een alternatieve currency die niet door banken en overheid gereguleerd is, maar anoniem, en autonoom.quote:
Ja, en ik wil daar geld aan verdienen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanwege het principe, het ideaal. Een alternatieve currency die niet door banken en overheid gereguleerd is, maar anoniem, en autonoom.
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, en ik wil daar geld aan verdienen nu het nog kan.
Begrijp je ook dat er niet meer uit kan komen dan er ingestopt wordt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het best al winstgevend is en kan zijn, maar Bitcoin is allemaal nog een beetje te vaag. Ik weet niet precies wat..
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen geld aan kan verdienen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Begrijp je ook dat er niet meer uit kan komen dan er ingestopt wordt?
Ik kan het risico niet inschatten en dus niet een goed besluit nemen of ik het risico wil nemen.quote:
Het risico is dat de koers van de Bitcoin in elkaar stort en je rig niks oplevert. Je kunt dan stoppen met minen, maar je hebt wel een PC die nog gewoon wat waard is of waar je spelletjes op kunt spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kan het risico niet inschatten en dus niet een goed besluit nemen of ik het risico wil nemen.
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het risico is dat de koers van de Bitcoin in elkaar stort en je rig niks oplevert. Je kunt dan stoppen met minen, maar je hebt wel een PC die nog gewoon wat waard is of waar je spelletjes op kunt spelen.
Je kunt overal geld aan verdienen, kwestie van handig aanpakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef sciter het volgende:
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen geld aan kan verdienen..
Je betaalt er dan ook niet veel voor, he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.
In dit geval zal minen zowieso al geld moeten opleveren dus handigheid zou niet nodig moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt overal geld aan verdienen, kwestie van handig aanpakken.
50.- voor een computer en 95-150.- voor een videokaart is voor een scholier aardig wat geldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je betaalt er dan ook niet veel voor, he.
Ik heb alleen een laptop.. een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.quote:
Veel goedkoper ga je niet vinden, de voeding kun je maar beter vervangen bij zo een PCquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb alleen een laptop.. een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.
Betere suggesties?
Euh, ok. Ik ben ook wat aan het zoeken geweest de afgelopen dagen, maar ik kan zulke goedkope bakken bij mij in de buurt iig niet vinden (die ook over een acceptabele voeding beschikking that is).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sciter het volgende:
[..]
een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.
Op IRC zei het slachtoffer dat hij dacht dat het wel een ervaren iemand was omdat hij ook andere slachtoffers van dezelfde dader had gevonden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef eleusis het volgende:
Leuk ook de speculatie over hoe het gebeurd is. Ik denk dat het via een trojan gedaan is. Waarschijnlijk door een niet zo heel ervaren cracker, omdat eerst zijn mining (slush?) account is aangepast en daarna pas het geld van hem gejat is.
heb je ook een link?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef eleusis het volgende:
Ik heb het 'hacked' topic gelezen. Wat een drama. Ik denk wel dat het echt gebeurd is als ik het zo lees. Leuk (maar ook tranentrekkend) om publiek te kunnen zien dat je Bitcoins verder worden verplaatst tot ze verdwijnen
Je zult naast videokaarten in een goede voeding moeten investeren, een budget ding ploft al bij de 1e 5870.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, ok. Ik ben ook wat aan het zoeken geweest de afgelopen dagen, maar ik kan zulke goedkope bakken bij mij in de buurt iig niet vinden (die ook over een acceptabele voeding beschikking that is).
Daar kun je 1 kaart op draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef doesd00 het volgende:
Een goede voeding heb je al voor 40 euro (nieuw).
Het gaat niet direct om het aantal Watt, koop een a-merk voeding van rond de 450 Watt en je zit echt wel goed.
Een a-merk (Corsair, Coolermaster, Atec, Chieftec etc.) van 450 Watt is beter dan een 600 Watt van bijvoorbeeld Sweex of Trust.
Je kunt uiteraard de monitor gewoon uitzetten of de DVI doorverbind truc gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef broodmonkeh het volgende:
Voor 2x een 5830 heb je een voeding nodig van 700Watt, vooral al wil je de kaarten nog overclocken.
Is er trouwens nog een manier om crossfireX werkend te krijgen zonder een monitor aan te sluiten? Beetje epic fail dat ik hier niet op gerekend had
Echt een high-tech aanval hoeft het niet te zijn geweest. Aangezien Bitcoin P2P is, zal het vrij makkelijk zijn (denk ik) voor kwaadwillenden om IP-adressen van gebruikers te verzamelen en daar gewoon van alles en nog wat op uit te proberen. Hij had ook Remote Desktop open staan zei die in het topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef cricket het volgende:
Op IRC zei het slachtoffer dat hij dacht dat het wel een ervaren iemand was omdat hij ook andere slachtoffers van dezelfde dader had gevonden.
Stond ergens eerder in dit topique.quote:
twitter:gavinandresen twitterde op woensdag 15-06-2011 om 01:55:33My talk at the CIA went well today. The hallways there are REALLY wide, and full of interesting stuff. reageer retweet
quote:But you can use it to buy DRUGS!
Senators Schumer and Manchin are upset about Silk Road, a hidden website that is an "Ebay for illegal narcotics." They accept only bitcoin as payment, because bitcoin is the closest thing to cash on the Internet. Watching the press conference, I get the impression they're also upset at bitcoin; Sen. Schumer says bitcoin is "an online form of money laundering."
First, that's just not true! The biggest bitcoin exchanger (Mt Gox) is careful to comply with all anti-money-laundering laws and regulations. If the operators of Silk Road make lots of bitcoins then if or when they try to exchange them for dollars or euros they're going to have to tell Mt Gox who they are, Mt Gox will be required to report the transaction to the government, and the Silk Road folks might find themselves explaining to an IRS agent how they managed to earn so many bitcoins. It is no different from any other financial institution.
Second, nobody can control what is purchased with bitcoins, just like my local bank cannot control what I do with the cash I withdraw from their ATM machine. I wonder if Senators Schumer and Manchin would like to replace all cash with a government-issued smart card; after all, that would make it much harder for criminals to get away with buying illegal goods anonymously, and if we are all law-abiding citizens then we shouldn't worry about the government knowing about all of our purchases... right?
Finally, I hope that the Senators realize that trying to ban an innovative new technology like bitcoin will put the United States at a competitive disadvantage versus the rest of the world. The US government tried to control strong encryption in the 90's, and only succeeded in driving a lot of cryptographic product development overseas. This is supposed to be the Land of the Free; I think we should learn the lessons of the past and be brave about taking advantage of new technologies like bitcoin, instead of fearing them.
bron: http://gavinthink.blogspot.com/
Haha, twee dagen zonder schommelingen van 50% en we noemen het stabiel. We hebben nog slechts schommelingen van zo'n 15%... Stel je voor dat de DJ op één dag 15% hoger of lager sluit... noem je dat dan stabiel?quote:
Waarom neemt die gozer aan dat Silk Road met MT Gox werktquote:
De DJ is een aandelen beurs, eigenlijk moet je het met de EUR/USD koers vergelijken. Als daar een 15% verandering op 1 dag gebeurt worden er extra journaals uitgezonden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, twee dagen zonder schommelingen van 50% en we noemen het stabiel. We hebben nog slechts schommelingen van zo'n 15%... Stel je voor dat de DJ op één dag 15% hoger of lager sluit... noem je dat dan stabiel?
En het is door-de-weeks. Het is niet stabieler dan twee weken terug hoor. Het gaat altijd hetzelfde. Door de week schommelt het met 10-20%, in het weekend met 30-50%...
En dat is van de ene videokaart naar de andere?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard de monitor gewoon uitzetten of de DVI doorverbind truc gebruiken.
Haha - bij beiden zal het nergens anders meer over gaan. Dow -15%quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef lutser.com het volgende:
[..]
De DJ is een aandelen beurs, eigenlijk moet je het met de EUR/USD koers vergelijken. Als daar een 15% verandering op 1 dag gebeurt worden er extra journaals uitgezonden.
Je zal die crappy pc dan ook nooit zo verkopen. Deze verkoop je dan los met onboard video of eventueel een kaart van een tientje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.
quote:Wikileaks
WikiLeaks now accepts anonymous Bitcoin donations on 1HB5XMLmzFVj8ALj6mfBsbifRoD4miY36v
7 hours ago · 113573 · Like Unlike ·
Geen RDP gebruiken maar teamviewer o.i.d. , bij RDP werk je via een soort van "virtuele videokaart"quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef vincm het volgende:
Ik laat m'n pc op kantoor 's nachts lekker rekenen, check het af en toe via remote desktop. Blijkt wel dat ik er dan met m'n tengels af moet blijven, want ik kan de overclock van m'n videokaart niet via remote desktop aanzetten en m'n miner aanzetten zonder errors. Afgelopen nacht dus helemaal niks gemined!
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:05 schreef Ralphmeister het volgende:
Is er ergens een goede tutorial over hoe je bitcoin account / wallet te beveiligen?
Wallet heb je in eigen beheer. Als je veel bitcoins hebt is het denk verstandiger om deze te verspreiden over een aantal walletsquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.
Lol. da's de meest risicovolle optie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.
Nee, in een pool minen en de coins naar je wallet sturen, die je uiteraard netjes backupped, encrypt, enz enz.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Scorpie het volgende:
Dus je kan beter stand-alone minen en een lokale wallet hebben?
Heb je daar nog een tut voor ofzo, want ik is noob op dit gebied.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, in een pool minen en de coins naar je wallet sturen, die je uiteraard netjes backupped, encrypt, enz enz.
Je zet toch ook niet je hele spaargeld bij Icesave, omdat je toch niet van plan ben er het komende jaar wat mee te doen? Uh... you get my point
Dank u.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn 6,540,800 BTC in omloop. Ze zijn momenteel $19.75 waard. De laaste 24 uur waren er 5 007 transacties. In die transacties de afgelopen 24 uur zijn 583 871 bitcoins verzonden. Per uur worden er gemiddeld 24 327 verzonden, wat neerkomt op $480 458 per uur.
hoeveel gebruikers heeft bitcoin ongeveer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn 6,540,800 BTC in omloop. Ze zijn momenteel $19.75 waard. De laaste 24 uur waren er 5 007 transacties. In die transacties de afgelopen 24 uur zijn 583 871 bitcoins verzonden. Per uur worden er gemiddeld 24 327 verzonden, wat neerkomt op $480 458 per uur.
Aantal nodes:quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeveel gebruikers heeft bitcoin ongeveer?
Is het ook mogelijk te zien uit welk land deze nodes komen?quote:
Ziet er goed uit op het eerste oog! Ik ga even een dagje testdraaienquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
ik mine nu trouwens op bitcoins.lc.
prima site imho, beter als deepbit & swepool.
geen fee's oid en krijg prima btc binnen, zit nu sinds mijn payout vanochtend op 0.20btc, terwijl ik maar tussen de 140 & 180 hashes doe
Momenteel zijn de hashrates nog offline en doen ze de betalingen handmatig wegens wat problemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:35 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit op het eerste oog! Ik ga even een dagje testdraaien
quote:Bitcoin: nieuwe economie of volgende bubbel?
Sinds enkele maanden gonst het op internet van de buzz over Bitcoin, een peer-to-peer digitale munteenheid. Maar volgens sommigen is het gewoon een piramidespel.
Met Bitcoin kan iedereen online betalen voor goederen en diensten zonder dat banken transacties kunnen blokkeren, zonder dat overheden belasting kunnen heffen, en zonder dat politiediensten je kunnen opsporen. De ideale schaduweconomie dus.
...
quote:
tof, anoniem op aikido lesquote:Zo kun je met bitcoins terecht bij anonieme webhosters, goksites, games of aikido-lessen bij Sander van Geloven in Utrecht, zonder je identiteit te hoeven prijsgeven.
Uh nee. Ik heb alleen een paar bitcoins die ik een maand of 2-3 geleden heb vergaard toen ik het idee interessant vond en me nog niet ingelezen had. Toen ik er dieper in dook bleek het een ten dode opgeschreven idee te zijn en heb ik het laten varenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je daar nog een tut voor ofzo, want ik is noob op dit gebied.
Kleine betalingen hebben vaak lage prioriteit als er veel verkeer is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef een2drie het volgende:
Ik snap er nu niks meer van....
Eergisteren heb ik 0.03 BTC van deepbit naar mijn wallet gestuurd en gisteren nog een 0.09. Maar beide betalingen zie ik nog steeds niet in mijn wallet, terwijl ze hier wel staan (Dit krijg ik te zien als ik op mijn adres klik bij deepbit).
En nu is GUIminer ook nog opeens van mijn computer verdwenen?
Geen breaking news, was gisteren of eergisteren al. Wel balen. Maar het ligt niet aan bitcoin, ondanks dat het nieuwsbericht een negatieve tendens heeft. Als je op straat loopt, een koffer met geld hebt en je wordt beroofd, ben je het ook kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:19 schreef traders het volgende:
Breaking News Voor omgerekend bijne een half miljoen dollar aan BitCoins gestolen!!!
Zie: http://webwereld.nl/nieuw(...)itcoin-bankroof.html
Op het moment is de koers zo stabiel als het maar zijn kanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef vincm het volgende:
[..]
Geen breaking news, was gisteren of eergisteren al. Wel balen. Maar het ligt niet aan bitcoin, ondanks dat het nieuwsbericht een negatieve tendens heeft. Als je op straat loopt, een koffer met geld hebt en je wordt beroofd, ben je het ook kwijtDat ziet het slachtoffer ook in.
Ik ga er in ieder geval niet minder door minen
edit: jammer dat we niet kunnen zien wat de invloed van het verhaal was op de koers! Omdat die al heel erg aan het schommelen was.
Ik zei toch ook 'was'quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Op het moment is de koers zo stabiel als het maar zijn kanWel vreemd, hij komt elke keer heel dicht bij de $20 maar blijft altijd hangen bij $19.9
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:59 schreef nlpronk het volgende:
En MTgox ligt eruit. Hoop maar dat het weer tijdelijk/overbelast is
ik heb er gisteren 1 btc opgezet, was ook de enige die ik had btwquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.
Een deel wel om snel in te kunnen springen op koersval, maar als mtgox plat gaat zal ik er niet van gaan huilen zegmaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.
Ja dat is mooi klote, alleen je bedoeld denk per maandquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef nlpronk het volgende:
Serieus?? Volgens mij is de diffilculty zojuist verdubbeld of niet?? Volgens mij kwam ik met 650 mash vanochtend nog op $900 per week uit en nu op $450??? Ik heb dus serieus 2 uur geleden hardware besteld!
wie bepaalt de difficulty?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef vincm het volgende:
De difficulty is niet verdubbeld, ging toch van 57xxx naar 87xxx? Desalniettemin is het wel meer geworden. Dat gebeurt om de zoveel tijd. Elke x jaar veranderd de beloning voor een gevonden block ook.
Waarom zou je je bestelling omdraaien? Voor iedereen is de difficulty moeilijker geworden en niet alleen voor jou. En is het erg om je hardware binnen 2 maanden terug te verdienen i.p.v. 1? Tot slot, als je je ingelezen had zou je gezien moeten hebben dat de difficulty elke 2000 blocks ofzo veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |