Beveilig daar je djfewuhfdkgh32742787gaakjhafKJFEWdfsafeBJ maar eens tegen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De aarde plat, vind ik nog altijd wel toffe gedachte, dat je eraf kan vallen enzo.
Neuh dan blijf je rondjes lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een ronde aarde, daar zou je pas snel vanaf vallen...
Die encrypt je uiteraard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Beveilig daar je djfewuhfdkgh32742787gaakjhafKJFEWdfsafeBJ maar eens tegen!
Dan moet je het niet doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef sciter het volgende:
Ik wil eventueel investeren in een 2de hands pc + goeie videokaart (5830 nu er nog een paar zijn)
Ik ben alleen nog niet volledig overtuigd
Het is meer een erge twijfelquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Het is meer een erge twijfel
Ik begrijp dat het best al winstgevend is en kan zijn, maar Bitcoin is allemaal nog een beetje te vaag. Ik weet niet precies wat..
Waarom ga je er dan überhaupt in? Ik heb het in dit geval dus over minen. Ik ben van plan om die eerdergezegde hardware wellicht aan te schaffen zodat het aantal geminede coins mij geld kan opleveren. Aan de hand van verhalen van Magnet begrijp ik dat het winstgevend KAN zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het doel van bitcoin is niet om winstgevend te zijn. Als je er om die reden in stapt ga je bijna gegarandeerd op je bek.
Was een van de eerste miners. Wilde het gebruiken als startkapitaal voor een ebay-met-bitcoins.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
500.000, jezuus kan het nog niet bevatten.Zou hij al geld hebben gehad veel of gewoon mining en winst?
Vanwege het principe, het ideaal. Een alternatieve currency die niet door banken en overheid gereguleerd is, maar anoniem, en autonoom.quote:
Ja, en ik wil daar geld aan verdienen nu het nog kan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vanwege het principe, het ideaal. Een alternatieve currency die niet door banken en overheid gereguleerd is, maar anoniem, en autonoom.
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, en ik wil daar geld aan verdienen nu het nog kan.
Begrijp je ook dat er niet meer uit kan komen dan er ingestopt wordt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het best al winstgevend is en kan zijn, maar Bitcoin is allemaal nog een beetje te vaag. Ik weet niet precies wat..
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen geld aan kan verdienen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:15 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Begrijp je ook dat er niet meer uit kan komen dan er ingestopt wordt?
Ik kan het risico niet inschatten en dus niet een goed besluit nemen of ik het risico wil nemen.quote:
Het risico is dat de koers van de Bitcoin in elkaar stort en je rig niks oplevert. Je kunt dan stoppen met minen, maar je hebt wel een PC die nog gewoon wat waard is of waar je spelletjes op kunt spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik kan het risico niet inschatten en dus niet een goed besluit nemen of ik het risico wil nemen.
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het risico is dat de koers van de Bitcoin in elkaar stort en je rig niks oplevert. Je kunt dan stoppen met minen, maar je hebt wel een PC die nog gewoon wat waard is of waar je spelletjes op kunt spelen.
Je kunt overal geld aan verdienen, kwestie van handig aanpakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef sciter het volgende:
Ja, maar dat betekent niet dat ik er geen geld aan kan verdienen..
Je betaalt er dan ook niet veel voor, he.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.
In dit geval zal minen zowieso al geld moeten opleveren dus handigheid zou niet nodig moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt overal geld aan verdienen, kwestie van handig aanpakken.
50.- voor een computer en 95-150.- voor een videokaart is voor een scholier aardig wat geldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je betaalt er dan ook niet veel voor, he.
Ik heb alleen een laptop.. een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.quote:
Veel goedkoper ga je niet vinden, de voeding kun je maar beter vervangen bij zo een PCquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik heb alleen een laptop.. een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.
Betere suggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |