Dan vind ik deze wat duidelijker. Alhoewel ze niet helemaal met elkaar te vergelijken zijn!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Zodra MtGox het weer doet wordt dit plaatje 5 minuten over elk uur gegenereerd, wellicht leuk voor in de OP:
[ afbeelding ]
Specs?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef broodmonkeh het volgende:
Vanavond een gedeelte van mijn 3600mhash/s mine in elkaar zettenzal ook wel even foto's posten als het klaar is
whuut, hoeveel ben je in totaal kwijt en hoeveel BTC genereer je op 1 dag.quote:
Gewoon overschrijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En mensen hoe maken jullie geld over naar Mtgox?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef doesd00 het volgende:
Ben heel benieuwd wat de nacht gaat brengen!
De oude werkt nog wel, zal die uiteindelijk verplicht vervangen moeten worden voor bovenstaande versie? Vind het maar eng om die software eraf te gooien en een nieuwe te installeren, straks ben ik alles kwijtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef PiRANiA het volgende:
Newest Version Of Bitcoin Client Released, v0.3.23
This is largely to reduce the transaction fee to 0.0005 BTC and to improve network performance.
- TX fee lowered, 0.0005 BTC
- P2P / Network connection improvements
- Client will relay transactions with fees as low as 0.0001 BTC
- Additional bug fixes
Daarom: sowieso backuppen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef nlpronk het volgende:
[..]
De oude werkt nog wel, zal die uiteindelijk verplicht vervangen moeten worden voor bovenstaande versie? Vind het maar eng om die software eraf te gooien en een nieuwe te installeren, straks ben ik alles kwijt
ID -> bestandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef doesd00 het volgende:
Je bent niet kwijt hoor, maar je moet wel je Wallet ID niet vergeten hahaha
https://forum.bitcoin.org/index.php?topic=16457.0quote:I then left another virus scanner running and went to sleep. When I woke up I check my bitcoin wallet. I leave the client running to help the network, and I notice -25,000 (and a transaction fee) gone.
Up! Net een post op slashdot.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:23 schreef doesd00 het volgende:
Klopt ja!
Enige speculatie´s voor vanavond/vannacht??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |