quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Stoort iemand zich daar ook aan? Quotes worden daar zo onlogisch van.
Aan iedereen die dit leest: stop daar mee.
En dénk er niet eens aan om het in dit topic te doen.
Einde mededeling.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Einde mededeling.
Ik stoor me juist aan die [..] omdat het drie puntjes zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Einde mededeling.
quote:
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.quote:
quote:[..]
Okquote:[..]
Het zóu helemaal niets moeten zijn. De quote zou er ook weer in kunnen staan. Een soort metaquote.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik stoor me juist aan die [..] omdat het drie puntjes zouden moeten zijn.
Inderdaad. In deze tijden van fragiel economisch herstel is alles wat bespaard kan worden een meevaller.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.
Sandeeer is een beetje domquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Sandeeer het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt
edit: laat maar, nu wel![]()
Stop dan helemaal met quoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.
Dat is pas irritantquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zóu helemaal niets moeten zijn. De quote zou er ook weer in kunnen staan. Een soort metaquote.
Nee want dan is een gesprek helemaal niet meer te volgen. Een quote voegt wat toe aan de post, die '[..]' nietquote:
En jij bent van de partij!quote:
Zeker wel. Het stoort als ze er niet in zitten, de samenhang valt weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want dan is een gesprek helemaal niet meer te volgen. Een quote voegt wat toe aan de post, die '[..]' niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |