quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Stoort iemand zich daar ook aan? Quotes worden daar zo onlogisch van.
Aan iedereen die dit leest: stop daar mee.
En dénk er niet eens aan om het in dit topic te doen.
Einde mededeling.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Einde mededeling.
Ik stoor me juist aan die [..] omdat het drie puntjes zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
Einde mededeling.
quote:
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.quote:
quote:[..]
Okquote:[..]
Het zóu helemaal niets moeten zijn. De quote zou er ook weer in kunnen staan. Een soort metaquote.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik stoor me juist aan die [..] omdat het drie puntjes zouden moeten zijn.
Inderdaad. In deze tijden van fragiel economisch herstel is alles wat bespaard kan worden een meevaller.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.
Sandeeer is een beetje domquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef Sandeeer het volgende:
Ik snap niet wat je bedoelt
edit: laat maar, nu wel![]()
Stop dan helemaal met quoten.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik doe het omdat de lengte van de post in te korten. Die [..] tekens inclusief enters nemen al gauw zo'n 3-5 regels in beslag.
Dat is pas irritantquote:Op woensdag 29 december 2010 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zóu helemaal niets moeten zijn. De quote zou er ook weer in kunnen staan. Een soort metaquote.
Nee want dan is een gesprek helemaal niet meer te volgen. Een quote voegt wat toe aan de post, die '[..]' nietquote:
En jij bent van de partij!quote:
Zeker wel. Het stoort als ze er niet in zitten, de samenhang valt weg.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee want dan is een gesprek helemaal niet meer te volgen. Een quote voegt wat toe aan de post, die '[..]' niet
HBE JE ME DAAR EFFEN MOI TE PAKKEN SEG!quote:
Haha, nu praat je in jezelf volgens PiRANiA, ik kom niet meer bij.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Manu. het volgende:
HBE JE ME DAAR EFFEN MOI TE PAKKEN SEG!
Snap ik niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het wordt pas vervelend als je bij elke post eerst 112 andere posts te zien krijgt.
Ipv [..] de post daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor en dan dus de eerste.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ipv [..] de post daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor en dan dus de eerste.
Dan liever [..]
Dat je je daar druk om kan maken zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dansen als er een 'slotje' op kan worden gezet
Veel van die yokoyoko forums hebben dat. Rete-irritant.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het wordt pas vervelend als je bij elke post eerst 112 andere posts te zien krijgt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef eleusis het volgende:
Ik ga er mee door. Quotes nemen al te veel ruimte in.
zulke dingen moeten ook verboden worden.. SLAAT nergens opquote:
Het lijkt er dan op of degene die je quotte het zomaar/spontaan zei, in plaats van dat hij reageerde op iemand.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef Aaardappel het volgende:
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik snap de klacht niet.
Waarom zouden quotes daardoor onlogisch worden? Dat maakt toch geen bal uit?
Dat kan toch? Bijvoorbeeld als je reageert op de persoon direct boven je staat er ook geen quote. Of het een 'reactie-chain' is wordt wel duidelijk uit de context.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Het lijkt er dan op of degene die je quotte het zomaar/spontaan zei, in plaats van dat hij reageerde op iemand.
Ik zat 3 keer naar je quote te kijken voor ik hem kon gaan lezen: "heb ik dit gezegd?", "waarom?"quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:00 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat kan toch? Bijvoorbeeld als je reageert op de persoon direct boven je staat er ook geen quote. Of het een 'reactie-chain' is wordt wel duidelijk uit de context.
Aha, zo. Alsnog vind ik dat vrij weinig uitmaken eigenlijk, maar goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:56 schreef PiRANiA het volgende:
Het lijkt er dan op of degene die je quotte het zomaar/spontaan zei, in plaats van dat hij reageerde op iemand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het is wel logisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:41 schreef Socios het volgende:
[..]
"[..]" laten staan in quotes staat juist heel lelijk!
TS is visueel gehandicaptquote:
ahjaquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wil je daar dan mee stoppen? Bedankt.
dat het aangeeft dat er gequote wordt op een quote.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:29 schreef Garisson72 het volgende:
Wat is nou de toegevoegde waarde van die [..] eigenlijk, behalve dat het aangeeft dat er gequote wordt op een quote?
Dit. Net als in de hoeveelheid vermeldingen van schrijvers in de titelbeschrijving van een boek, daar staat ook ...et al.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik stoor me juist aan die [..] omdat het drie puntjes zouden moeten zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |