HBE JE ME DAAR EFFEN MOI TE PAKKEN SEG!quote:
Haha, nu praat je in jezelf volgens PiRANiA, ik kom niet meer bij.quote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Manu. het volgende:
HBE JE ME DAAR EFFEN MOI TE PAKKEN SEG!
Snap ik niet?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het wordt pas vervelend als je bij elke post eerst 112 andere posts te zien krijgt.
Ipv [..] de post daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor en dan dus de eerste.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ipv [..] de post daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor, en daarvoor en dan dus de eerste.
Dan liever [..]
Dat je je daar druk om kan maken zeg.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dansen als er een 'slotje' op kan worden gezet
Veel van die yokoyoko forums hebben dat. Rete-irritant.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het wordt pas vervelend als je bij elke post eerst 112 andere posts te zien krijgt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 09:34 schreef eleusis het volgende:
Ik ga er mee door. Quotes nemen al te veel ruimte in.
zulke dingen moeten ook verboden worden.. SLAAT nergens opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |