quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Zodra gootstenen te koop zijn met bitcoins kan je niet meer zeggen dat je er 'nergens mee kunt betalen'.
2e hands PC met nieuwe videokaart...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef sciter het volgende:
Nvidia Geforce 9300 GE
Misschien toch maar eens iets gaan investeren
Deze leek me wel leuk:
https://en.bitcoin.it/wik(...)ximately_245_Mhash/s
Alleen kost het in Nederland zo'n 350 euro terwijl het daar 288 dollar kost..
Jij nog een ingenieus en geldbesparend plan Magnet?
Deze week komt Silk Road weer online en de moeilijkheidsgraad gaat over 3 dagen weer omhoog... Dan stijgt de koers sowieso.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef Blinker het volgende:
Bleh, 18.23. Begin nu wel beetje te zweten. Gekocht bij 20.xAls de vrije val naar 13 weer komt dan doe je er toch goed aan om nu te verkopen.
Moeilijk, moeilijk...
Is silk road offline geweest dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze week komt Silk Road weer online, dan stijgt de koers sowieso.
Als je geschoren wordt, blijf dan stil zitten...
Ach, het is een experiment. Ik zit niet letterlijk met natte handjes hierquote:Op maandag 13 juni 2011 22:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze week komt Silk Road weer online en de moeilijkheidsgraad gaat over 3 dagen weer omhoog... Dan stijgt de koers sowieso.
Als je geschoren wordt, blijf dan stil zitten...
En als je geen vertrouwen hebt kan je je beter helemaal terugtrekken uit dit soort handel...
Wat voor minimum specs heb je nodig dan om bijvoorbeeld een Radeon 5832 kaart erin te doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:46 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
2e hands PC met nieuwe videokaart...
Of zelfs gebruikte videokaart...
Heb al wat gebruikte zooi gekocht afgelopen week...
Ook op de Vraag & Aanbod van Tweakers.net kan je leuke dingen scoren en dan is het meestal ook goed spul.
Ik heb een 5770 draaien op een Pentium 4 S775 bord... Dat is snel genoeg...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Wat voor minimum specs heb je nodig dan om bijvoorbeeld een Radeon 5832 kaart erin te doen?
Op het dark net kan ik er volgens mij gewoon bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ergens, dus zal wel kloppen dan
Ah, het heeft iets te maken met het niet meer aannemen van nieuwe leden geloof ik...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Op het dark net kan ik er volgens mij gewoon bij.
Dit zie ik nu:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Staat hij al in je Bitcoin programma? Hoeveel bevestigingen heb je?
Prijs instellen die hoger ligt dan de huidige prijs.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef Blue_note het volgende:
Hoe kun je automatisch verkopen bij Mt Gox, ik vat 'm niet :$
Simpel, haha!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Prijs instellen die hoger ligt dan de huidige prijs.
Ik heb ook een transactie die niet oploopt... Ging gisteren ook al erg langzaam...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dit zie ik nu:
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de bovenste transactie.
Cash je steeds kleine bedragen uit bij je miningpool? Het is namelijk zo dat als je in grotere batches laat betalen je later minder kwijt ben als je transacties naar mtgox gaat maken!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dit zie ik nu:
[ afbeelding ]
Het gaat dus om de bovenste transactie.
Lijkt me geen moeilijk Engels. Zit niet op me laptop anders had ik het voor je vertaald.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef _superboer_ het volgende:
Kan iemand trouwens in begrijpelijk nederlands uitleggen wat Namecoins inhouden? Op het bitcoinforum wordt gezegd dat daar meer geld uit te halen is..
En wat is het 'idee' erachter?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lijkt me geen moeilijk Engels. Zit niet op me laptop anders had ik het voor je vertaald.
Namecoin works like bitcoin. Instead of mining bitcoins you mine namecoins. Namecoin adds some new commands to register, change the setting of, and list domains. It costs around 50 namecoins to buy a domain. Once bought you can point it to an IP address. You need to run special programs to make your software use these domains but once you do you can then look them up under the '.bit' domain. For example, someone bought 'tester' for about 50 namecoins. Now, with the lookup software installed, I can got to http://tester.bit in my browser and it works.
Om 02:37 uur is hij bevestigd zie ik net.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb ook een transactie die niet oploopt... Ging gisteren ook al erg langzaam...
Ik las dat het een logische oorzaak heeft:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:03 schreef Asgard het volgende:
[..]
Om 02:37 uur is hij bevestigd zie ik net.
Thanks. En namecoins zijn dan de munteenheden waarmee je zo'n domeinnaam kunt aanschaffen? Maar als ik het goed begrijp moet elk apparaat dat een .bit domein aanspreekt een speciaal programmaatje hebben, of moet je thuis zelf een soort van dns server draaien waarmee alle apparaten in jouw huis er op kunnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het voorkomen dat domeinnamen centraal geregeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |