Kan je later toch nog wat aan je kinderen vertellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
ik zie ook risico's. Heb er ook niet meer geld ingestopt dan ik bereid ben om te zien verdampen. Ik wil er graag een centje uit halen, maar ben ook bereid om onderdeel te zijn van een fantastische potentiele flop... "I was there when it happened".
Hmm ik zie dat ze nu op zijn bij Alternate.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
Inmiddels 3 collega's die een megavoorraad videokaarten besteld hebben...
Dus als de 5870 nergens meer te krijgen is, weet je hoe het komt
Als dit misloopt kan ik beter ander werk gaan zoeken... Of nog meer videokaarten bestellen... Oh fuck...
"Zoon, zie je dit litteken op mijn been?"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kan je later toch nog wat aan je kinderen vertellen
Als je die uitspraken over risico's zou onderbouwen zou het misschien een wat minder nutteloze post zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb er ook wel wat geld in zitten maar heel minimaal vergeleken met andere, ook niet het bedrag waarvoor je een megavoorraad aan videokaarten kan kopen.
Magnet: Wij mogen toch wel risico's zien? Als je al niet eens tegen 2 kritieke posts kan...
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Ik heb er ook wel wat geld in zitten maar heel minimaal vergeleken met andere, ook niet het bedrag waarvoor je een megavoorraad aan videokaarten kan kopen.
Magnet: Wij mogen toch wel risico's zien? Als je al niet eens tegen 2 kritieke posts kan...
Moa, ze zijn al wat gewend hoor. Ik heb hier al menige kritische noot gepostquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef doesd00 het volgende:
Menig is een understatementquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, ze zijn al wat gewend hoor. Ik heb hier al menige kritische noot gepost
Nadat Ted afgelost isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik rijk word van Bitcoin dan koop ik Fok!
Dan zou ik van de winst hardware kopen... Dat kan je altijd weer verkopen als het misgaat... Of je houdt er een leuke PC aan over...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:43 schreef PiRANiA het volgende:
Twijfel... Meer geld investeren of niet... Ik heb mijn investering er alweer uit inmiddels.
Mwa. mijn standpunt is dat het voor een gewone gebruiker niet te doen is om veilig te zijn. Het lukt zelfs banken, ziekenhuizen, overheden en militaire netwerken niet. Inbraken gaan gewoon echt gebeuren. Dit is misschien de eerste Bitcoin-kraak, het zal niet de laatste zijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef MaGNeT het volgende:
Dat maakt je dan wat verantwoordelijker. Of niet
Klopt, het is bijna niet te beveiligen. Misschien is er met een betere client die de Wallet versleutelt wat te verbeteren.quote:
1 nadeel... Password weg, wallet weg, bitcoins weg...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Daarom: walletencryptie inbouwen in de standaard client en vóór iedere transactie je password invullen.
Is wat beter dan niets inderdaad, al ga je ook nog nat met keyloggers. Maar dan heb je in ieder geval nog een kans...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Daarom: walletencryptie inbouwen in de standaard client en vóór iedere transactie je password invullen.
Tja. Dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1 nadeel... Password weg, wallet weg, bitcoins weg...
Sorry als ik noob klink, maar ik zie dat niet bij de opties staan. Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
Niet... vandaar het "inbouwen"...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry als ik noob klink, maar ik zie dat niet bij de opties staan. Hoe doe je dat?
hmm okay ik dacht dat het misschien een plugin was dat je er in moest compilen ofzoquote:
Het idee is er al een tijd. Het is juist lastig te bouwen omdat de daemon moet blijven draaien op een unencrypted wallet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hmm okay ik dacht dat het misschien een plugin was dat je er in moest compilen ofzo.
Walletencryptie moet niet al te moeilijk te devven zijn en bitcoin is open source, is er een reden dat dit nog niet gedaan is of zijn wij hier op FOK! zo lumineus?
Inderdaad, de wallet moet wel ook nog in het geheugen blijven. Maar je kan daar wel wat aan doen, bijvoorbeeld door het Bitcoin-proces onder een speciale bitcoin-user te draaien. Dan moet een inbreker eerst nog root/administrator hacken om erbij te kunnen. De Bitcoin-client zal hiervoor waarschijnlijk ingrijpend verbouwd moeten worden (communicatie met het walletproces, ander walletformaat, lastige installatieprocedures vereenvoudigen, etc...)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef PiRANiA het volgende:
Het idee is er al een tijd. Het is juist lastig te bouwen omdat de daemon moet blijven draaien op een unencrypted wallet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |