Euh, ok. Ik ben ook wat aan het zoeken geweest de afgelopen dagen, maar ik kan zulke goedkope bakken bij mij in de buurt iig niet vinden (die ook over een acceptabele voeding beschikking that is).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef sciter het volgende:
[..]
een tweedehands pc met PCI-E kost rond de 50 euro op mp.
Op IRC zei het slachtoffer dat hij dacht dat het wel een ervaren iemand was omdat hij ook andere slachtoffers van dezelfde dader had gevonden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef eleusis het volgende:
Leuk ook de speculatie over hoe het gebeurd is. Ik denk dat het via een trojan gedaan is. Waarschijnlijk door een niet zo heel ervaren cracker, omdat eerst zijn mining (slush?) account is aangepast en daarna pas het geld van hem gejat is.
heb je ook een link?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef eleusis het volgende:
Ik heb het 'hacked' topic gelezen. Wat een drama. Ik denk wel dat het echt gebeurd is als ik het zo lees. Leuk (maar ook tranentrekkend) om publiek te kunnen zien dat je Bitcoins verder worden verplaatst tot ze verdwijnen
Je zult naast videokaarten in een goede voeding moeten investeren, een budget ding ploft al bij de 1e 5870.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, ok. Ik ben ook wat aan het zoeken geweest de afgelopen dagen, maar ik kan zulke goedkope bakken bij mij in de buurt iig niet vinden (die ook over een acceptabele voeding beschikking that is).
Daar kun je 1 kaart op draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef doesd00 het volgende:
Een goede voeding heb je al voor 40 euro (nieuw).
Het gaat niet direct om het aantal Watt, koop een a-merk voeding van rond de 450 Watt en je zit echt wel goed.
Een a-merk (Corsair, Coolermaster, Atec, Chieftec etc.) van 450 Watt is beter dan een 600 Watt van bijvoorbeeld Sweex of Trust.
Je kunt uiteraard de monitor gewoon uitzetten of de DVI doorverbind truc gebruiken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:00 schreef broodmonkeh het volgende:
Voor 2x een 5830 heb je een voeding nodig van 700Watt, vooral al wil je de kaarten nog overclocken.
Is er trouwens nog een manier om crossfireX werkend te krijgen zonder een monitor aan te sluiten? Beetje epic fail dat ik hier niet op gerekend had
Echt een high-tech aanval hoeft het niet te zijn geweest. Aangezien Bitcoin P2P is, zal het vrij makkelijk zijn (denk ik) voor kwaadwillenden om IP-adressen van gebruikers te verzamelen en daar gewoon van alles en nog wat op uit te proberen. Hij had ook Remote Desktop open staan zei die in het topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef cricket het volgende:
Op IRC zei het slachtoffer dat hij dacht dat het wel een ervaren iemand was omdat hij ook andere slachtoffers van dezelfde dader had gevonden.
Stond ergens eerder in dit topique.quote:
twitter:gavinandresen twitterde op woensdag 15-06-2011 om 01:55:33My talk at the CIA went well today. The hallways there are REALLY wide, and full of interesting stuff. reageer retweet
quote:But you can use it to buy DRUGS!
Senators Schumer and Manchin are upset about Silk Road, a hidden website that is an "Ebay for illegal narcotics." They accept only bitcoin as payment, because bitcoin is the closest thing to cash on the Internet. Watching the press conference, I get the impression they're also upset at bitcoin; Sen. Schumer says bitcoin is "an online form of money laundering."
First, that's just not true! The biggest bitcoin exchanger (Mt Gox) is careful to comply with all anti-money-laundering laws and regulations. If the operators of Silk Road make lots of bitcoins then if or when they try to exchange them for dollars or euros they're going to have to tell Mt Gox who they are, Mt Gox will be required to report the transaction to the government, and the Silk Road folks might find themselves explaining to an IRS agent how they managed to earn so many bitcoins. It is no different from any other financial institution.
Second, nobody can control what is purchased with bitcoins, just like my local bank cannot control what I do with the cash I withdraw from their ATM machine. I wonder if Senators Schumer and Manchin would like to replace all cash with a government-issued smart card; after all, that would make it much harder for criminals to get away with buying illegal goods anonymously, and if we are all law-abiding citizens then we shouldn't worry about the government knowing about all of our purchases... right?
Finally, I hope that the Senators realize that trying to ban an innovative new technology like bitcoin will put the United States at a competitive disadvantage versus the rest of the world. The US government tried to control strong encryption in the 90's, and only succeeded in driving a lot of cryptographic product development overseas. This is supposed to be the Land of the Free; I think we should learn the lessons of the past and be brave about taking advantage of new technologies like bitcoin, instead of fearing them.
bron: http://gavinthink.blogspot.com/
Haha, twee dagen zonder schommelingen van 50% en we noemen het stabiel. We hebben nog slechts schommelingen van zo'n 15%... Stel je voor dat de DJ op één dag 15% hoger of lager sluit... noem je dat dan stabiel?quote:
Waarom neemt die gozer aan dat Silk Road met MT Gox werktquote:
De DJ is een aandelen beurs, eigenlijk moet je het met de EUR/USD koers vergelijken. Als daar een 15% verandering op 1 dag gebeurt worden er extra journaals uitgezonden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, twee dagen zonder schommelingen van 50% en we noemen het stabiel. We hebben nog slechts schommelingen van zo'n 15%... Stel je voor dat de DJ op één dag 15% hoger of lager sluit... noem je dat dan stabiel?
En het is door-de-weeks. Het is niet stabieler dan twee weken terug hoor. Het gaat altijd hetzelfde. Door de week schommelt het met 10-20%, in het weekend met 30-50%...
En dat is van de ene videokaart naar de andere?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je kunt uiteraard de monitor gewoon uitzetten of de DVI doorverbind truc gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |