Uh nee. Ik heb alleen een paar bitcoins die ik een maand of 2-3 geleden heb vergaard toen ik het idee interessant vond en me nog niet ingelezen had. Toen ik er dieper in dook bleek het een ten dode opgeschreven idee te zijn en heb ik het laten varenquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je daar nog een tut voor ofzo, want ik is noob op dit gebied.
Kleine betalingen hebben vaak lage prioriteit als er veel verkeer is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef een2drie het volgende:
Ik snap er nu niks meer van....
Eergisteren heb ik 0.03 BTC van deepbit naar mijn wallet gestuurd en gisteren nog een 0.09. Maar beide betalingen zie ik nog steeds niet in mijn wallet, terwijl ze hier wel staan (Dit krijg ik te zien als ik op mijn adres klik bij deepbit).
En nu is GUIminer ook nog opeens van mijn computer verdwenen?
Geen breaking news, was gisteren of eergisteren al. Wel balen. Maar het ligt niet aan bitcoin, ondanks dat het nieuwsbericht een negatieve tendens heeft. Als je op straat loopt, een koffer met geld hebt en je wordt beroofd, ben je het ook kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:19 schreef traders het volgende:
Breaking News Voor omgerekend bijne een half miljoen dollar aan BitCoins gestolen!!!
Zie: http://webwereld.nl/nieuw(...)itcoin-bankroof.html
Op het moment is de koers zo stabiel als het maar zijn kanquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef vincm het volgende:
[..]
Geen breaking news, was gisteren of eergisteren al. Wel balen. Maar het ligt niet aan bitcoin, ondanks dat het nieuwsbericht een negatieve tendens heeft. Als je op straat loopt, een koffer met geld hebt en je wordt beroofd, ben je het ook kwijtDat ziet het slachtoffer ook in.
Ik ga er in ieder geval niet minder door minen
edit: jammer dat we niet kunnen zien wat de invloed van het verhaal was op de koers! Omdat die al heel erg aan het schommelen was.
Ik zei toch ook 'was'quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Op het moment is de koers zo stabiel als het maar zijn kanWel vreemd, hij komt elke keer heel dicht bij de $20 maar blijft altijd hangen bij $19.9
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:59 schreef nlpronk het volgende:
En MTgox ligt eruit. Hoop maar dat het weer tijdelijk/overbelast is
ik heb er gisteren 1 btc opgezet, was ook de enige die ik had btwquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.
Een deel wel om snel in te kunnen springen op koersval, maar als mtgox plat gaat zal ik er niet van gaan huilen zegmaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Heb je nog BTC's op Mtgox staan dan? Die zou ik namelijk naar je wallet withdrawen. Mocht er iets met Mtgox gebeuren, dan heb je je BTC's nog gewoon in je wallet.
Ja dat is mooi klote, alleen je bedoeld denk per maandquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef nlpronk het volgende:
Serieus?? Volgens mij is de diffilculty zojuist verdubbeld of niet?? Volgens mij kwam ik met 650 mash vanochtend nog op $900 per week uit en nu op $450??? Ik heb dus serieus 2 uur geleden hardware besteld!
wie bepaalt de difficulty?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef vincm het volgende:
De difficulty is niet verdubbeld, ging toch van 57xxx naar 87xxx? Desalniettemin is het wel meer geworden. Dat gebeurt om de zoveel tijd. Elke x jaar veranderd de beloning voor een gevonden block ook.
Waarom zou je je bestelling omdraaien? Voor iedereen is de difficulty moeilijker geworden en niet alleen voor jou. En is het erg om je hardware binnen 2 maanden terug te verdienen i.p.v. 1? Tot slot, als je je ingelezen had zou je gezien moeten hebben dat de difficulty elke 2000 blocks ofzo veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |