Haha - bij beiden zal het nergens anders meer over gaan. Dow -15%quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef lutser.com het volgende:
[..]
De DJ is een aandelen beurs, eigenlijk moet je het met de EUR/USD koers vergelijken. Als daar een 15% verandering op 1 dag gebeurt worden er extra journaals uitgezonden.
Je zal die crappy pc dan ook nooit zo verkopen. Deze verkoop je dan los met onboard video of eventueel een kaart van een tientje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel een PC met crappy alles qua specs behalve de videokaart (die intensief gebruikt is) niet heel hoog zal liggen.
quote:Wikileaks
WikiLeaks now accepts anonymous Bitcoin donations on 1HB5XMLmzFVj8ALj6mfBsbifRoD4miY36v
7 hours ago · 113573 · Like Unlike ·
Geen RDP gebruiken maar teamviewer o.i.d. , bij RDP werk je via een soort van "virtuele videokaart"quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef vincm het volgende:
Ik laat m'n pc op kantoor 's nachts lekker rekenen, check het af en toe via remote desktop. Blijkt wel dat ik er dan met m'n tengels af moet blijven, want ik kan de overclock van m'n videokaart niet via remote desktop aanzetten en m'n miner aanzetten zonder errors. Afgelopen nacht dus helemaal niks gemined!
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:05 schreef Ralphmeister het volgende:
Is er ergens een goede tutorial over hoe je bitcoin account / wallet te beveiligen?
Wallet heb je in eigen beheer. Als je veel bitcoins hebt is het denk verstandiger om deze te verspreiden over een aantal walletsquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.
Lol. da's de meest risicovolle optie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:27 schreef macondo het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk met een wallet als je niet aan mining doet? Heb lekker alles staan bij mtgox.
Nee, in een pool minen en de coins naar je wallet sturen, die je uiteraard netjes backupped, encrypt, enz enz.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Scorpie het volgende:
Dus je kan beter stand-alone minen en een lokale wallet hebben?
Heb je daar nog een tut voor ofzo, want ik is noob op dit gebied.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, in een pool minen en de coins naar je wallet sturen, die je uiteraard netjes backupped, encrypt, enz enz.
Je zet toch ook niet je hele spaargeld bij Icesave, omdat je toch niet van plan ben er het komende jaar wat mee te doen? Uh... you get my point
Dank u.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn 6,540,800 BTC in omloop. Ze zijn momenteel $19.75 waard. De laaste 24 uur waren er 5 007 transacties. In die transacties de afgelopen 24 uur zijn 583 871 bitcoins verzonden. Per uur worden er gemiddeld 24 327 verzonden, wat neerkomt op $480 458 per uur.
hoeveel gebruikers heeft bitcoin ongeveer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn 6,540,800 BTC in omloop. Ze zijn momenteel $19.75 waard. De laaste 24 uur waren er 5 007 transacties. In die transacties de afgelopen 24 uur zijn 583 871 bitcoins verzonden. Per uur worden er gemiddeld 24 327 verzonden, wat neerkomt op $480 458 per uur.
Aantal nodes:quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoeveel gebruikers heeft bitcoin ongeveer?
Is het ook mogelijk te zien uit welk land deze nodes komen?quote:
Ziet er goed uit op het eerste oog! Ik ga even een dagje testdraaienquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef lipjes het volgende:
ik mine nu trouwens op bitcoins.lc.
prima site imho, beter als deepbit & swepool.
geen fee's oid en krijg prima btc binnen, zit nu sinds mijn payout vanochtend op 0.20btc, terwijl ik maar tussen de 140 & 180 hashes doe
Momenteel zijn de hashrates nog offline en doen ze de betalingen handmatig wegens wat problemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:35 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Ziet er goed uit op het eerste oog! Ik ga even een dagje testdraaien
quote:Bitcoin: nieuwe economie of volgende bubbel?
Sinds enkele maanden gonst het op internet van de buzz over Bitcoin, een peer-to-peer digitale munteenheid. Maar volgens sommigen is het gewoon een piramidespel.
Met Bitcoin kan iedereen online betalen voor goederen en diensten zonder dat banken transacties kunnen blokkeren, zonder dat overheden belasting kunnen heffen, en zonder dat politiediensten je kunnen opsporen. De ideale schaduweconomie dus.
...
quote:
tof, anoniem op aikido lesquote:Zo kun je met bitcoins terecht bij anonieme webhosters, goksites, games of aikido-lessen bij Sander van Geloven in Utrecht, zonder je identiteit te hoeven prijsgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |