Max speed 309 kph (191.58 mph)quote:De Lamborghini Gallardo, vernoemd naar een stierensoort die bij stierengevechten wordt gebruikt, is een sportwagen van de Italiaanse autofabrikant Lamborghini.
De Gallardo werd enkele jaren na de Murciélago gelanceerd, en als kleine broertje voor deze bijna supersportwagen moest de Gallardo vooral met Maserati, Porsche (de duurdere modellen), Ferrari (de goedkopere modellen) en Mercedes-Benz (de topmodellen) concurreren. Dit is uiteindelijk een succes geworden (anno 2008 is deze wagen nog te koop), maar uiteraard kan de Gallardo qua verkoopscijfers nog niet aan bijvoorbeeld Porsche tippen. Het gros van de Gallardo gaat in het geel over de toonbank. De wagen heeft een agressief en modern design, en hij is net zoals zijn duurdere broer uit 2002 getekend door de Belg Luc Donckerwolke, die sinds 2005 als designchef bij naaste Lamborghini-zuster Seat aan het werk is (alleen Seat, Lamborghini en Audi behoren tot de Audi-groep, die naast de Volkswagen-groep één van de twee takken binnen de grote Volkswagen AG is).
In 2007 kwam Audi met hun eigen sportwagen de Audi R8 op de markt. Deze wagen is nauw verwant aan de Gallardo, zo heeft de R8 een aantal onderdelen gemeen met de wagen waaronder de transmissie. Een groot verschil is echter dat de R8 als basismotor een 4,2-liter V8 heeft, tegenover de 5,0-liter V10 van de Gallardo.
In 2008 werd op de Autosalon van Genève een verbeterde versie van de Gallardo getoond: de LP 560-4. De auto heeft onder andere een nieuw uiterlijk en een nieuwe motor met een vermogen van 553 pk. De 4 in de naam staat voor de permanente vierwielaandrijving.
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Is het wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben gewoon de eerste kijker
http://player.omroep.nl/?aflID=12651225
Wat een slechte fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef junkiexp het volgende:
Op maar even gefix, Anne had maar een halve OP gemaakt.
Ze moest zich schamen als mod
Was het maar kut, daar heb je meer aan.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Paal, dit weet jij vast wel, de huidge MX-5, is die ook in diesel te krijgen?
sterf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:17 schreef PeuRac het volgende:
Paal, dit weet jij vast wel, de huidge MX-5, is die ook in diesel te krijgen?
Bummerquote:
Why? Was een serieuze vraag.quote:
Heb je koorts?quote:
Nog niet. Wellicht komt er een SUV, toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je koorts?
Diesel hoort niet thuis in een roadster... cabrio wannabe's is een ander verhaal.
Je hebt toch ook geen lambo diesels
Wel Porsche dieselsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je koorts?
Diesel hoort niet thuis in een roadster... cabrio wannabe's is een ander verhaal.
Is niet voor mij, auto moet binnen 3 weken besteld worden, huidige auto moet over 5 weken al ingeleverd wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:22 schreef Paladijn het volgende:
In de nieuwe MX-5 ND komt trouwens een kleine zuinige motor (1.5 liter meen ik), maar daar mag je nog 2+ jaar op wachten.
En bij Porsche was het de reddende engel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel Porsche dieselsen ze racen met diesels. En als iemand 35.000+km/jr rijdt en eigen baas is, ga je geen benzine rijden. Moet een leuke sportieve auto komen, nieuw of jong gebruikt, rond de 45k voor 1 jaar full-op lease.
Hondaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef Paladijn het volgende:
Honda of BMW, prima sportieve dieseltjes tegen een goede prijs. Opgelost.
Lambo met 1.2TDI Bluemotion.. A label en allesquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je koorts?
Hmm, dat was de Cayenne al.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En bij Porsche was het de reddende engel.
14% bijtellingquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lambo met 1.2TDI Bluemotion.. A label en alles
Hadden ze bij Lambo trouwens de LM002 met diesel geleverd ipv een 1 op 2 rijdende V12, dan hadden ze misshien de race tegen de Hummer wel gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Heb je koorts?
Smalle bandjes, start-stop systeem..quote:
quote:
Oordopjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Iemand trouwens nog tip voor een piepende kachelmotor ?
Even inspuiten of invetten, of gaat dat niet werken ?
Is niet voor mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef Paladijn het volgende:
Zeg grapjas, je gaat een roadster toch niet vergelijken met SUV hokken
Blijf eens reeel en haal gewoon een Honda Civic/Accord CDTI of BMW 118d/120d/123d/320d. Is allemaal onder 45k te krijgen in Nederland, dus Ierland moet dan ook lukken.
Hoor ik de radio en het mooie motorgeluid niet meerquote:
WD40.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Uit elkaar halen en schoonmaken, niet inspuiten/invetten, gaat die juist kapot van omdat stof er aan gaat kleven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Maar eens proberen, vervangen kan altijd nog.quote:
Koptelefoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoor ik de radio en het mooie motorgeluid niet meer
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet voor mijEn er wordt al tijden gezeurd dat er eigenlijk iets sportiefs en/of open moet komen, maar ze is bang voor commentaar. Nu wil ze als tussenjaar iets, dus zeg ik, doe het dan nu.
Ok, maar het is gewoon een asje met een lager.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit elkaar halen en schoonmaken, niet inspuiten/invetten, gaat die juist kapot van omdat stof er aan gaat kleven.
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.quote:
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.
Ze had het liefst een carbio gehad nu, hiervoor ook, maar dat deed ze nooit omdat ze bij klanten commentaar zou krijgen (werkt nogal eens bij semi-overheid/banken). Nu zeg ik, als het toch maar een jaar is, kan je het prima nu doen.
Not that kind of lady. Is niet stoer genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef junkiexp het volgende:
http://link.marktplaats.nl/454854207
Ooit koop ik er weer 1![]()
![]()
Mijn vriendin is slim, ze luistert niet naar mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef Paladijn het volgende:
Roadster is geen probleem bij (semi-)overheidsinstanties trouwens, is net hoe je er zelf mee omgaat. Doet een klant wel kortzichtig dan is dat zijn persoonlijke probleem. Heb er zelf nooit klachten over gehad, eerder positief commentaar. Er lopen ook tich van dat soort discussies op het Porscheforum.
De Saab is een ander verhaalDaarbij verbergen mensen hun kortzichtigheid minder.
Maar serieus Peu, je bent ex-autoverkoper en kunt je vriending niet eens goed adviseren?
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.
Hahaha serieus? Dat is echt zieligquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :
[ afbeelding ]
Rijden super lekker, maar gaan om de 3000 km kapot.
Toen verkocht met 280K op de klok, en stond later op Marktplaats met LPG en 160K op de klok
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod benquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef junkiexp het volgende:
Op maar even gefix, Anne had maar een halve OP gemaakt.
Ze moest zich schamen als mod
Ja, ze tijden super lekker, zelfs nog 260 op de teller @autobahn maar ze zijn onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Dat is echt zieligMaargoed een Alfa rijdt je niet om de betrouwbaarheid lijkt mij.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Oh well.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Ooit was ik de beste mannelijke PTA-mod.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
.
ja daar heb ik ook een hekel, mensen die helemaal tot het einde doorrijden en dan op het allerlaatste moment ritsenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:21 schreef Paladijn het volgende:
Het probleem met Nederlanders op de weg werd me vanmorgen weer pijnlijk duidelijk... twee stroken die over 500 meter samengaan, auto naast me laat een autolengte leeg vallen dus ik rol rustig verder met 20 km/u, geef richting aan en stuur in. Waarbij ik het geluk had dat hij zijn lichten aanhad en me in de zijspiegel opviel dat de lichten opeens erg snel naar mijn auto toe accelereerden (iets met dode hoek in een dichte cabrio) en de man met te kleine piemel het gat tot op 10 cm van zijn voorganger dichtrijdt en volgens mij daarbij de stoeprand schampt om mij te ontwijken. Dan toeter je nog even en laat degene achter je je er netjes tussen... waarna je in de file minutenlang verder kacheltWat denk je daar toch mee te winnen...
Nederlanders in het verkeer zijn echt in drie woorden samen te vatten: 'ik, ik, ik.'
Dat doe ik ook altijd, net als met invoegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een hekel, mensen die helemaal tot het einde doorrijden en dan op het allerlaatste moment ritsen
ik kan me der niet druk om maken, al rijd je nog een kilometer langs mij in de berm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, net als met invoegen.
Dat houdt de snelheid er juist in.
En niet tot de sergeantsstrepen, maar wel net iets ervoor.
Klopt, dat is dan opeens asociaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Zoals je reeds quote, er was nog 500 meter (!) over
Het is overigens de bedoeling dat je tot het eind door rijdt en daar ritst, maar dat wordt door de meeste bestuurders als niet netjes ervaren waarbij ze geen ruimte geven.
Maar je hebt er wel een hekel aan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kan me der niet druk om maken, al rijd je nog een kilometer langs mij in de berm.
ik maak mij niet zo snel druk op de weg, ik vind het al snel goed
Zielig gedrag idd, en je schiet er ook echt geen drol mee op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
leuk als je idd 500 meter naast iemand rijdt met je knipperlicht aan en ze je er alsnog niet tussenlatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
opel wegdoenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
verkeerde autoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag mocht ik met iemand meerijden in de linkse, hoe onwijs tof.
Haalt echt snel +200
die rechte is de egktequote:
W124quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?
Linkje naar de ad ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
3e reaktie op de Lincoln: Hoi ik ben Hans, ik heb zo'n zelfde auto, maar die is blauw, wil je ruilen?
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doenquote:
Ga het proberen van het weekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doen
Geen idee of je daar easy bij kunt; Merc kennende nietquote:
DMquote:
quote:
heb je vandaag veel moeten schuilen?quote:
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ikquote:
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ik
Volgens het KNMI gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?
oh daar ram ik ook wle eens suffe sukkels aan de kant jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef Paladijn het volgende:
En voor het geval Lexxx zich afvraagt waar
link
zo daar kan dan wel een feestje vanaf, pficiatquote:
ah das meer dan 111 euro dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind het jammer... maargeod wel het bedraggekregen wat ik wilde, en ik houd andere 111's op de weg.. en kan de ZX straks kwijt op de oprit
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?quote:
Jij moet echt niet mee doen met een geheugenquiz ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?
Niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij moet echt niet mee doen met een geheugenquiz ofzo![]()
.
+1quote:
Wie zegt zoiets nouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
.
Iemand die niet weet dat we er ooit nog een hebben gehad.quote:
Tjabboquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand die niet weet dat we er ooit nog een hebben gehad.
Ik ben vrij tolerant met invoegers/samenvoegers, laat ze gerust voorgaan. Zeker als je een situatie krijgt waarbij een doorgaande rijbaan gesperd dreigt te raken omdat al die invoegers stil moeten staan om er tussen te komen (wel vaak omdat ze pas daarmee op het laatste moment beginnen, maar goed...). Ben wel eens compleet uitgefoeterd door een vent in een busje achter mij dat ik een auto voor mij liet invoegen in de filequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
hmm..................... En jouw EO-festival robbel-bobbel-date?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ow, was dat een vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli'squote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?
Koekje of een grote bek gevenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef 2cv het volgende:
Leuk, er wordt aan de deur gebeld en een grote, blaffende herdershond springt zo'n beetje m'n huis binnen.
Ik ga alvast aan tafel zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedenavond. Ik ga biefstuk bakken
Eind fietsen hier naar toe denk ikquote:
Ik sprong een halve meter achteruit. En dat was niet om en koekje te pakken.quote:
Denk 't ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eind fietsen hier naar toe denk ik
WOEF WOEFquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sprong een halve meter achteruit. En dat was niet om en koekje te pakken.
daar is de bromfiets voorquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Warum liegt hier eigentlich noch kein Stroh?
Dan is je kans ook verkeken; dan weet 'ie al dat je bang bentquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sprong een halve meter achteruit. En dat was niet om en koekje te pakken.
Que?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Hoi, werk in de uitzendwereld, dus rij een ibiza, cijfers, gbs, cijfer...slechts 53 k gereden...iets zegt me dat ik de vakantie kilometers er niet feilloos mee ga rijden, het lijkt wel een diesel
Ach, nog een jaar, dan een nwe...
drugs of alcohol?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef dribbel79 het volgende:
Hoi, werk in de uitzendwereld, dus rij een ibiza, cijfers, gbs, cijfer...slechts 53 k gereden...iets zegt me dat ik de vakantie kilometers er niet feilloos mee ga rijden, het lijkt wel een diesel
Ach, nog een jaar, dan een nwe...
Calm and submissive energy!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan is je kans ook verkeken; dan weet 'ie al dat je bang bent
dan +1 ik je.quote:
Weinig vernieuwd eigenlijk, 1 op de 5 vrouwen in het algemeen gaat vreemd, dat is bijna het dubbele van het aantal mannenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:25 schreef Goddelijker het volgende:
Ik las het vanmiddag ook, m'n mond viel er eigenlijk wel een beetje van open.
Maar als je er over gaat nadenken... Dat van de 10 vrouwen die je kent en een relatie heeft, er 2 vreemd gaan/zijn gegaan (gemiddeld).quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weinig vernieuwd eigenlijk, 1 op de 5 vrouwen in het algemeen gaat vreemd, dat is bijna het dubbele van het aantal mannen
Dat ook natuurlijk, al die huisvrouwen die nu denken: ik wil het ook lezen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:30 schreef Paladijn het volgende:
Arme Mark.
En enquetes om je nietszeggende blaadje een hogere oplage te bezorgen
Dat zijn (Peu-) statistieken, die stroken niet altijd met de werkelijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Maar als je er over gaat nadenken... Dat van de 10 vrouwen die je kent en een relatie heeft, er 2 vreemd gaan/zijn gegaan (gemiddeld).
Heb ff geen zin om de juiste onderzoeken erbij te halen, maar dit komt niet uit mijn hoofd of duim.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn (Peu-) statistieken, die stroken niet altijd met de werkelijkheid
En toch vinden vrouwen 't interessant, net zoals horoscopen, dat voor 100% verzonnen is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Dingest het volgende:
83% van alle statistieken zijn sowieso verzonnen
Niet volgens Weird Al Yankovicquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En toch vinden vrouwen 't interessant, net zoals horoscopen, dat voor 100% verzonnen is.
Godver dat is dom, copy/paste in Google Translator had dit kunnen voorkomen. Elke mongool snapt toch wel dat de begeleidende tekst bij een vertaling wel in het Engels isquote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Dingest het volgende:
A council in Wales wanted to put up a bilingual road sign saying “No entry for heavy goods vehicles” so they contacted their translation service to translate the text into Welsh. They emailed them the English text to be translated and then promptly got back an email with “Nid wyf yn y swyddfa ar hyn o bryd. Anfonwch unrhyw waith i’w gyfieithu.”
They had it printed onto the road sign right away.
“Nid wyf yn y swyddfa ar hyn o bryd. Anfonwch unrhyw waith i’w gyfieithu,” however, is Welsh for: “I am not in the office at the moment. Please send any work to be translated.”
Amused local residents phoned up the council and told them the precise meaning of what the sign said. Apparently the sign has now been taken down.
[ afbeelding ]
![]()
Niet aanhouden tijdens de sex heah, da's slecht voor de statistiekenquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Paladijn het volgende:
Iemand trouwens ervaring met herensokken.nl?Ik wil een nieuw setje Falke sokken hebben en deze komt als goedkoopste uit de bus...
Zojuist met een aantal collega's hard om gelachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Dingest het volgende:
A council in Wales wanted to put up a bilingual road sign saying “No entry for heavy goods vehicles” so they contacted their translation service to translate the text into Welsh. They emailed them the English text to be translated and then promptly got back an email with “Nid wyf yn y swyddfa ar hyn o bryd. Anfonwch unrhyw waith i’w gyfieithu.”
“Nid wyf yn y swyddfa ar hyn o bryd. Anfonwch unrhyw waith i’w gyfieithu,” however, is Welsh for: “I am not in the office at the moment. Please send any work to be translated.”
Amused local residents phoned up the council and told them the precise meaning of what the sign said. Apparently the sign has now been taken down.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2011 01:15 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nee, dan wordt het tijd voor een nieuwe.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Trouwens, als mijn nieuwe V-snaar nog een beetje piept bij warme motor, moet ik 'm dan nog strakker zetten?
nee, die statistieken gaan over mijquote:
Ding is net nieuw, lezenquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, dan wordt het tijd voor een nieuwe.
van dat piepen slijt 'ie netuurluk heel hardquote:
is dat een hint?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:36 schreef Anne het volgende:
Ik heb al anderhalve week geen donut aangeraakt.
Goed idee, zodadelijk als dessert meenemen na de lunchquote:
Hmm, ik ga straks wel boodschappen doen ehquote:
Mits schoenen uit, dan ook de sokken uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 07:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet aanhouden tijdens de sex heah, da's slecht voor de statistieken
ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeestquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Paladijn het volgende:
huisvadertje?Ik wil comfortabele sokken!
Maar goed, niemand die er dus ervaring mee heeft...
het is gewoon de waarheid wat ik heir post bedenk ik me ineensquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sokken aan in je klompen?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
de vraag is wanneer komen de kinderen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
je word wel een beetje een huisvadertje, Paal
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeest
Als het aan mij ligt nog een paar jaar geduldquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
de vraag is wanneer komen de kinderen?
En dat na een redelijk onfatsoenlijk bord met eten voor zoëen klein chickiequote:
Ik had het niet opquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat na een redelijk onfatsoenlijk bord met eten voor zoëen klein chickie
neequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
De reactie bovenaan is later als die eronder.
Geweldig, waar is dat topic op Fok ook alweer ?quote:
Jij had/ hebt een ziekte toch ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef 2cv het volgende:
Ik ga 4 dagen per week werken i.p.v. 5. Ik kan het nog niet aan
Welk topic?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geweldig, waar is dat topic op Fok ook alweer ?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nee, 33 minutes ago vs 38 minutes ago?
Nevermind, ik dacht dat jij het andersom bedoelde, hard gewerkt vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nee, 33 minutes ago vs 38 minutes ago?
Ben je nu alweeeeeer zwanger?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het niet op![]()
.
Op mijn werk vroegen ze trouwens of ik toevallig zwanger ben ivm mijn vreet- en snoepbuien..![]()
Zoiets. Een sloophart. Ding doet het maar voor de helft en heeft dan ook een pacemaker nodigquote:
Ok.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoiets. Een sloophart. Ding doet het maar voor de helft en heeft dan ook een pacemaker nodig.
libri botanica 1 tm 22quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Dingest het volgende:
Welke boekenserie is dat dan dat het zoveel moet kosten? Complete Baantjer-reeks?
Dat heb ik opgelost door het mannetje in een andere kooi te zetten dan de vrouwtjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn cavia's waren vroeger ook vaak zwanger
en je beertje maar schudden met die billen, prrrr prrrrrquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat heb ik opgelost door het mannetje in een andere kooi te zetten dan de vrouwtjesAl jaren geen baby-caviaatjes meer gehad.
langzaam maar eens boeken bij elkaar gaan sparen met verjaardagen enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat soort dingen kosten inderdaad klauwen vol geld
Ik laat ze soms wel even aan elkaar snuffelen om het beertje vrolijk te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en je beertje maar schudden met die billen, prrrr prrrrr
Dat hebben ze van mij geleerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan de zuegjes zo WHIEP WHIEP WHIEP want die willen hooi. Zeugen willen altijd eten.
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt nog een paar jaar geduld
Ja, natuurlijk wel ! Als ik nu geen zwaar werk doe, kan ik het nooit meer. Als ze me voor de zoveelste keer meer dood dan levend tussen de machines vandaan schrapen en ik echt niet meer dan 10 meter kan lopen zonder een hartaanval of 2 te krijgen kan ik altijd nog besluiten om achter een bureau te kruipen om vanaf daar te 'werken'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok.
Dan doe je ook geen zwaar werk neem ik aan ?
Goed punt, wat doe je nu precies voor werk ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel ! Als ik nu geen zwaar werk doe, kan ik het nooit meer. Als ze me voor de zoveelste keer meer dood dan levend tussen de machines vandaan schrapen en ik echt niet meer dan 10 meter kan lopen zonder een hartaanval of 2 te krijgen kan ik altijd nog besluiten om achter een bureau te kruipen om vanaf daar te 'werken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
In de metaal. Monteren, lassen, zagen, boren, dingen bouwen, op en heftruck rondscheuren, dat soort shit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed punt, wat doe je nu precies voor werk ?
Neequote:En achter een bureau kruipen is geen echt werk ?
Leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
In de metaal. Monteren, lassen, zagen, boren, dingen bouwen, op en heftruck rondscheuren, dat soort shit.
[..]
Nee
Ryanair doet toch alleen Zaventem in de buurt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Paladijn het volgende:
Ryanair zeker?Die staan erom bekend dat ze cookie sniffen.
Dat zou niet moet kunnen, mijn cache, history, cookies, etc worden elke keer gewist als ik mn browser afsluit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Paladijn het volgende:
Ryanair zeker?Die staan erom bekend dat ze cookie sniffen.
Eindhovenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ryanair doet toch alleen Zaventem in de buurt?
het gaat bijna weekend alweerquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:
Dan mag er nog eentje tussen ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt mee in de Carbagerun en is inclusief aanhangwagen APK gekeurd
Combinatie is 11.25 meter lang
Dat zou ook een manier zijn om de Saab weer op de weg te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt mee in de Carbagerun en is inclusief aanhangwagen APK gekeurd
Combinatie is 11.25 meter lang
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |