't Is bijna een wonder Alex
quote:
Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheid

Ik rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
Ik ben vrij tolerant met invoegers/samenvoegers, laat ze gerust voorgaan. Zeker als je een situatie krijgt waarbij een doorgaande rijbaan gesperd dreigt te raken omdat al die invoegers stil moeten staan om er tussen te komen (wel vaak omdat ze pas daarmee op het laatste moment beginnen, maar goed...). Ben wel eens compleet uitgefoeterd door een vent in een busje achter mij dat ik een auto voor mij liet invoegen in de file

Vandaag ook weer zo'n man die het allemaal niet kon hebben; vader fietste met zijn kroost alleen het groepje reed een beetje uit elkaar. De voorste stak over om links af te slaan, de tweede volgde ook omdat die meende dat de auto achter hen voor hen af remde. Eigenlijk was dat voor de drempel, maar nu moest de automobilist stoppen om dat jochie voor te laten. Kan gebeuren, kinderen denken niet altijd even scherp na in het verkeer. Daar kan je rekening mee houden. Of je kan de vader echt helemaal verrot schelden

Dat dempers vervangen van de 121 krijgt nog een staartje. Auto begon scheef te trekken en te trillen sinds ze dat gedaan hebben - de uitlijning was dus niet meer in orde. Kennelijk is dat niet helemaal gebruikelijk na het vervangen van de achterdempers want ze hadden daar geen rekening mee gehouden. Auto nog even uitgelijnd, is het trillen alleen nog maar erger geworden. Nou moeten de boel weer gebalanceerd worden. Als ze nou even naar de klachten geluisterd hadden had dat dus in één keer gekund

Volgens mij is de Saab nu weer koelwater lekvrij, maar de cilinders ontluchten krijg ik niet voor elkaar. Werd al gezegd dat dit een rotklus kon zijn. Ik heb de 96-kenner die m'n koppen gecontroleerd heeft een bericht gestuurd, hopelijk dat hij wel langs wil komen om te helpen met de cilinders en de veren. Anders is het bidden dat de auto te verplaatsen valt zonder veren en wordt het duwen