die rechte is de egktequote:
W124quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?
Linkje naar de ad ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
3e reaktie op de Lincoln: Hoi ik ben Hans, ik heb zo'n zelfde auto, maar die is blauw, wil je ruilen?
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doenquote:
Ga het proberen van het weekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doen
Geen idee of je daar easy bij kunt; Merc kennende nietquote:
DMquote:
quote:
heb je vandaag veel moeten schuilen?quote:
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ikquote:
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ik
Volgens het KNMI gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?
oh daar ram ik ook wle eens suffe sukkels aan de kant jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef Paladijn het volgende:
En voor het geval Lexxx zich afvraagt waar
link
zo daar kan dan wel een feestje vanaf, pficiatquote:
ah das meer dan 111 euro dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind het jammer... maargeod wel het bedraggekregen wat ik wilde, en ik houd andere 111's op de weg.. en kan de ZX straks kwijt op de oprit
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?quote:
Jij moet echt niet mee doen met een geheugenquiz ofzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?
Niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij moet echt niet mee doen met een geheugenquiz ofzo![]()
.
+1quote:
Wie zegt zoiets nouquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Iemand die niet weet dat we er ooit nog een hebben gehad.quote:
Tjabboquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand die niet weet dat we er ooit nog een hebben gehad.
Ik ben vrij tolerant met invoegers/samenvoegers, laat ze gerust voorgaan. Zeker als je een situatie krijgt waarbij een doorgaande rijbaan gesperd dreigt te raken omdat al die invoegers stil moeten staan om er tussen te komen (wel vaak omdat ze pas daarmee op het laatste moment beginnen, maar goed...). Ben wel eens compleet uitgefoeterd door een vent in een busje achter mij dat ik een auto voor mij liet invoegen in de filequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
hmm..................... En jouw EO-festival robbel-bobbel-date?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Ow, was dat een vrouw?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Feli'squote:
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Tof, heeft ook al wel eens in V&A gestaan of niet ?
Koekje of een grote bek gevenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef 2cv het volgende:
Leuk, er wordt aan de deur gebeld en een grote, blaffende herdershond springt zo'n beetje m'n huis binnen.
Ik ga alvast aan tafel zitten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goedenavond. Ik ga biefstuk bakken
Eind fietsen hier naar toe denk ikquote:
Ik sprong een halve meter achteruit. En dat was niet om en koekje te pakken.quote:
Denk 't ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eind fietsen hier naar toe denk ik
WOEF WOEFquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik sprong een halve meter achteruit. En dat was niet om en koekje te pakken.
daar is de bromfiets voorquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Warum liegt hier eigentlich noch kein Stroh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |