Zielig gedrag idd, en je schiet er ook echt geen drol mee op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
leuk als je idd 500 meter naast iemand rijdt met je knipperlicht aan en ze je er alsnog niet tussenlatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
opel wegdoenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Iemand trouwens nog tip voor een piepende kachelmotor ?
Even inspuiten of invetten, of gaat dat niet werken ?
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Iemand trouwens nog tip voor een piepende kachelmotor ?
Even inspuiten of invetten, of gaat dat niet werken ?
verkeerde autoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag mocht ik met iemand meerijden in de linkse, hoe onwijs tof.
Haalt echt snel +200
die rechte is de egktequote:
W124quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?
Linkje naar de ad ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
3e reaktie op de Lincoln: Hoi ik ben Hans, ik heb zo'n zelfde auto, maar die is blauw, wil je ruilen?
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doenquote:
Ga het proberen van het weekend.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef lipje het volgende:
[..]
uit elkaar halen en teflon spray op de lagers doen
Geen idee of je daar easy bij kunt; Merc kennende nietquote:
DMquote:
quote:
heb je vandaag veel moeten schuilen?quote:
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ikquote:
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee? T-shirtjes weer vanaf een uurtje of elf denk ik
Volgens het KNMI gaat dat hem niet wordenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
lekker.. bestel je ook wat T-shirtjes weer voor het weekend?
oh daar ram ik ook wle eens suffe sukkels aan de kant jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:51 schreef Paladijn het volgende:
En voor het geval Lexxx zich afvraagt waar
link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |