Maar eens proberen, vervangen kan altijd nog.quote:
Koptelefoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoor ik de radio en het mooie motorgeluid niet meer
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet voor mijEn er wordt al tijden gezeurd dat er eigenlijk iets sportiefs en/of open moet komen, maar ze is bang voor commentaar. Nu wil ze als tussenjaar iets, dus zeg ik, doe het dan nu.
Ok, maar het is gewoon een asje met een lager.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit elkaar halen en schoonmaken, niet inspuiten/invetten, gaat die juist kapot van omdat stof er aan gaat kleven.
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.quote:
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.
Ze had het liefst een carbio gehad nu, hiervoor ook, maar dat deed ze nooit omdat ze bij klanten commentaar zou krijgen (werkt nogal eens bij semi-overheid/banken). Nu zeg ik, als het toch maar een jaar is, kan je het prima nu doen.
Not that kind of lady. Is niet stoer genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef junkiexp het volgende:
http://link.marktplaats.nl/454854207
Ooit koop ik er weer 1![]()
![]()
Mijn vriendin is slim, ze luistert niet naar mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef Paladijn het volgende:
Roadster is geen probleem bij (semi-)overheidsinstanties trouwens, is net hoe je er zelf mee omgaat. Doet een klant wel kortzichtig dan is dat zijn persoonlijke probleem. Heb er zelf nooit klachten over gehad, eerder positief commentaar. Er lopen ook tich van dat soort discussies op het Porscheforum.
De Saab is een ander verhaalDaarbij verbergen mensen hun kortzichtigheid minder.
Maar serieus Peu, je bent ex-autoverkoper en kunt je vriending niet eens goed adviseren?
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.
Hahaha serieus? Dat is echt zieligquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :
[ afbeelding ]
Rijden super lekker, maar gaan om de 3000 km kapot.
Toen verkocht met 280K op de klok, en stond later op Marktplaats met LPG en 160K op de klok
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod benquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef junkiexp het volgende:
Op maar even gefix, Anne had maar een halve OP gemaakt.
Ze moest zich schamen als mod
Ja, ze tijden super lekker, zelfs nog 260 op de teller @autobahn maar ze zijn onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Dat is echt zieligMaargoed een Alfa rijdt je niet om de betrouwbaarheid lijkt mij.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Oh well.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Ooit was ik de beste mannelijke PTA-mod.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
.
ja daar heb ik ook een hekel, mensen die helemaal tot het einde doorrijden en dan op het allerlaatste moment ritsenquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:21 schreef Paladijn het volgende:
Het probleem met Nederlanders op de weg werd me vanmorgen weer pijnlijk duidelijk... twee stroken die over 500 meter samengaan, auto naast me laat een autolengte leeg vallen dus ik rol rustig verder met 20 km/u, geef richting aan en stuur in. Waarbij ik het geluk had dat hij zijn lichten aanhad en me in de zijspiegel opviel dat de lichten opeens erg snel naar mijn auto toe accelereerden (iets met dode hoek in een dichte cabrio) en de man met te kleine piemel het gat tot op 10 cm van zijn voorganger dichtrijdt en volgens mij daarbij de stoeprand schampt om mij te ontwijken. Dan toeter je nog even en laat degene achter je je er netjes tussen... waarna je in de file minutenlang verder kacheltWat denk je daar toch mee te winnen...
Nederlanders in het verkeer zijn echt in drie woorden samen te vatten: 'ik, ik, ik.'
Dat doe ik ook altijd, net als met invoegen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook een hekel, mensen die helemaal tot het einde doorrijden en dan op het allerlaatste moment ritsen
ik kan me der niet druk om maken, al rijd je nog een kilometer langs mij in de berm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, net als met invoegen.
Dat houdt de snelheid er juist in.
En niet tot de sergeantsstrepen, maar wel net iets ervoor.
Klopt, dat is dan opeens asociaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Paladijn het volgende:
Zoals je reeds quote, er was nog 500 meter (!) over
Het is overigens de bedoeling dat je tot het eind door rijdt en daar ritst, maar dat wordt door de meeste bestuurders als niet netjes ervaren waarbij ze geen ruimte geven.
Maar je hebt er wel een hekel aan ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kan me der niet druk om maken, al rijd je nog een kilometer langs mij in de berm.
ik maak mij niet zo snel druk op de weg, ik vind het al snel goed
Zielig gedrag idd, en je schiet er ook echt geen drol mee op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
leuk als je idd 500 meter naast iemand rijdt met je knipperlicht aan en ze je er alsnog niet tussenlatenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
Ik vind het op zich niet storend dat mensen een gat dichthouden hoor, dat is hun eigen keus/bekrompenheidIk rol dan wel rustig verder of wacht even tot iemand anders me er tussen laat.
In dit geval was er gewoon 5+ meter ruimte en rolde (dus koppeling in, geen stoer mazda motorroffeltje) ik voorbij, gaf richting aan en stuurde rustig in... had ik het niet bemerkt, dan had hij zeer waarschijnlijk in mijn deur of op de stoep gezeten. Ik snap niet wat iemand bezielt om zoiets moedwillig te doen, leaseauto of niet... je verliest altijd bij een botsing.
opel wegdoenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Iemand trouwens nog tip voor een piepende kachelmotor ?
Even inspuiten of invetten, of gaat dat niet werken ?
kom je meestal niet echt lekker bij.. wat voor auto?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:33 schreef junkiexp het volgende:
Iemand trouwens nog tip voor een piepende kachelmotor ?
Even inspuiten of invetten, of gaat dat niet werken ?
verkeerde autoquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmiddag mocht ik met iemand meerijden in de linkse, hoe onwijs tof.
Haalt echt snel +200
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |