Maar eens proberen, vervangen kan altijd nog.quote:
Koptelefoon.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoor ik de radio en het mooie motorgeluid niet meer
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is niet voor mijEn er wordt al tijden gezeurd dat er eigenlijk iets sportiefs en/of open moet komen, maar ze is bang voor commentaar. Nu wil ze als tussenjaar iets, dus zeg ik, doe het dan nu.
Ok, maar het is gewoon een asje met een lager.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit elkaar halen en schoonmaken, niet inspuiten/invetten, gaat die juist kapot van omdat stof er aan gaat kleven.
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.quote:
Opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij moet een nieuwe auto, lease loopt over 5 weken af. Nu wil ze niet vast zitten aan een 4jr lease contract, dus wil je een jaar leasen.
Ze had het liefst een carbio gehad nu, hiervoor ook, maar dat deed ze nooit omdat ze bij klanten commentaar zou krijgen (werkt nogal eens bij semi-overheid/banken). Nu zeg ik, als het toch maar een jaar is, kan je het prima nu doen.
Not that kind of lady. Is niet stoer genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Opgelost.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:39 schreef junkiexp het volgende:
http://link.marktplaats.nl/454854207
Ooit koop ik er weer 1![]()
![]()
Mijn vriendin is slim, ze luistert niet naar mijquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef Paladijn het volgende:
Roadster is geen probleem bij (semi-)overheidsinstanties trouwens, is net hoe je er zelf mee omgaat. Doet een klant wel kortzichtig dan is dat zijn persoonlijke probleem. Heb er zelf nooit klachten over gehad, eerder positief commentaar. Er lopen ook tich van dat soort discussies op het Porscheforum.
De Saab is een ander verhaalDaarbij verbergen mensen hun kortzichtigheid minder.
Maar serieus Peu, je bent ex-autoverkoper en kunt je vriending niet eens goed adviseren?
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ook leuk. Mits mooie wielen/kleur.
Hahaha serieus? Dat is echt zieligquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zeker, ik heb 2 jaar in deze gereden :
[ afbeelding ]
Rijden super lekker, maar gaan om de 3000 km kapot.
Toen verkocht met 280K op de klok, en stond later op Marktplaats met LPG en 160K op de klok
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod benquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef junkiexp het volgende:
Op maar even gefix, Anne had maar een halve OP gemaakt.
Ze moest zich schamen als mod
Ja, ze tijden super lekker, zelfs nog 260 op de teller @autobahn maar ze zijn onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha serieus? Dat is echt zieligMaargoed een Alfa rijdt je niet om de betrouwbaarheid lijkt mij.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Oh well.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb vandaag toevallig te horen gekregen dat ik de beste vrouwelijke PTA mod ben![]()
![]()
.
.
Ooit was ik de beste mannelijke PTA-mod.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:49 schreef Anne het volgende:
[..]
![]()
.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |