ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeestquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Paladijn het volgende:
huisvadertje?Ik wil comfortabele sokken!
Maar goed, niemand die er dus ervaring mee heeft...
het is gewoon de waarheid wat ik heir post bedenk ik me ineensquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. sokken aan in je klompen?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
de vraag is wanneer komen de kinderen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
je word wel een beetje een huisvadertje, Paal
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik loop op klompen sinds mijn PTA-SC-huiswarmfeest
Als het aan mij ligt nog een paar jaar geduldquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef lipje het volgende:
[..]
de vraag is wanneer komen de kinderen?
En dat na een redelijk onfatsoenlijk bord met eten voor zoëen klein chickiequote:
Ik had het niet opquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat na een redelijk onfatsoenlijk bord met eten voor zoëen klein chickie
neequote:Op donderdag 9 juni 2011 21:22 schreef Anne het volgende:
[..]
De reactie bovenaan is later als die eronder.
Geweldig, waar is dat topic op Fok ook alweer ?quote:
Jij had/ hebt een ziekte toch ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef 2cv het volgende:
Ik ga 4 dagen per week werken i.p.v. 5. Ik kan het nog niet aan
Welk topic?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Geweldig, waar is dat topic op Fok ook alweer ?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nee, 33 minutes ago vs 38 minutes ago?
Nevermind, ik dacht dat jij het andersom bedoelde, hard gewerkt vandaagquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nee, 33 minutes ago vs 38 minutes ago?
Ben je nu alweeeeeer zwanger?quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had het niet op![]()
.
Op mijn werk vroegen ze trouwens of ik toevallig zwanger ben ivm mijn vreet- en snoepbuien..![]()
Zoiets. Een sloophart. Ding doet het maar voor de helft en heeft dan ook een pacemaker nodigquote:
Ok.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoiets. Een sloophart. Ding doet het maar voor de helft en heeft dan ook een pacemaker nodig.
libri botanica 1 tm 22quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:34 schreef Dingest het volgende:
Welke boekenserie is dat dan dat het zoveel moet kosten? Complete Baantjer-reeks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |