Dat heb ik opgelost door het mannetje in een andere kooi te zetten dan de vrouwtjesquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn cavia's waren vroeger ook vaak zwanger
en je beertje maar schudden met die billen, prrrr prrrrrquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:36 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat heb ik opgelost door het mannetje in een andere kooi te zetten dan de vrouwtjesAl jaren geen baby-caviaatjes meer gehad.
langzaam maar eens boeken bij elkaar gaan sparen met verjaardagen enzo.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat soort dingen kosten inderdaad klauwen vol geld
Ik laat ze soms wel even aan elkaar snuffelen om het beertje vrolijk te houdenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en je beertje maar schudden met die billen, prrrr prrrrr
Dat hebben ze van mij geleerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan de zuegjes zo WHIEP WHIEP WHIEP want die willen hooi. Zeugen willen altijd eten.
hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt nog een paar jaar geduld
Ja, natuurlijk wel ! Als ik nu geen zwaar werk doe, kan ik het nooit meer. Als ze me voor de zoveelste keer meer dood dan levend tussen de machines vandaan schrapen en ik echt niet meer dan 10 meter kan lopen zonder een hartaanval of 2 te krijgen kan ik altijd nog besluiten om achter een bureau te kruipen om vanaf daar te 'werken'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 21:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ok.
Dan doe je ook geen zwaar werk neem ik aan ?
Goed punt, wat doe je nu precies voor werk ?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk wel ! Als ik nu geen zwaar werk doe, kan ik het nooit meer. Als ze me voor de zoveelste keer meer dood dan levend tussen de machines vandaan schrapen en ik echt niet meer dan 10 meter kan lopen zonder een hartaanval of 2 te krijgen kan ik altijd nog besluiten om achter een bureau te kruipen om vanaf daar te 'werken'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
In de metaal. Monteren, lassen, zagen, boren, dingen bouwen, op en heftruck rondscheuren, dat soort shit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goed punt, wat doe je nu precies voor werk ?
Neequote:En achter een bureau kruipen is geen echt werk ?
Leuk.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
In de metaal. Monteren, lassen, zagen, boren, dingen bouwen, op en heftruck rondscheuren, dat soort shit.
[..]
Nee
Ryanair doet toch alleen Zaventem in de buurt?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Paladijn het volgende:
Ryanair zeker?Die staan erom bekend dat ze cookie sniffen.
Dat zou niet moet kunnen, mijn cache, history, cookies, etc worden elke keer gewist als ik mn browser afsluit.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:32 schreef Paladijn het volgende:
Ryanair zeker?Die staan erom bekend dat ze cookie sniffen.
Eindhovenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ryanair doet toch alleen Zaventem in de buurt?
het gaat bijna weekend alweerquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:23 schreef Barcaconia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
quote:
Dan mag er nog eentje tussen ookquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt mee in de Carbagerun en is inclusief aanhangwagen APK gekeurd
Combinatie is 11.25 meter lang
Dat zou ook een manier zijn om de Saab weer op de weg te krijgenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:40 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Rijdt mee in de Carbagerun en is inclusief aanhangwagen APK gekeurd
Combinatie is 11.25 meter lang
Succes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |