Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien. Gebeurt dit echt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Vaak genoeg meegemaakt en gezien in de winkel.
Of van die PVV-ers die in de rij staan met 10 man terwijl een hoofddoekje vrij is_!
Alleen in Limburg.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien. Gebeurt dit echt?
Hoevaak zie jij negers die 2-euromuntjes aanbieden aan oude vrouwen? Hoe weet jij dat die 10 mensen in één rij PVV-er zijn? Bizar allemaal hoor! Ik zie zoiets nooit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Of van die PVV-ers die in de rij staan met 10 man terwijl een hoofddoekje vrij is_!
Tsja, als je Wilders stemt dan moet je ook consequent zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Did you just call me a nigga?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoevaak zie jij negers die 2-euromuntjes aanbieden aan oude vrouwen? Hoe weet jij dat die 10 mensen in één rij PVV-er zijn? Bizar allemaal hoor! Ik zie zoiets nooit.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Ik had verwacht dat het gewoon om je piercings en zo zou gaan. Maar goed, mijn klomp is nu wel redelijk gebroken. Net als mijn vliezen.quote:
"Je wil me uit de brand helpen maar door dat rokje wat je aan hebt accepteer ik dat niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef daftme het volgende:
Misschien kleed jij je wel uitdagend en is zij zwaar gelovig. Je weet het niet
Mwah, ik had vandaag gewoon een jas en lange broek aanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef daftme het volgende:
Misschien kleed jij je wel uitdagend en is zij zwaar gelovig. Je weet het niet
Onzin, ik weet het. Maar sommige mensen...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Je wil me uit de brand helpen maar door dat rokje wat je aan hebt accepteer ik dat niet!"
Jaloers?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Verzonnen topics om zo onnoemlijk veel aandacht van (domme) mannelijke fokkers te krijgen
Sommige mensen indeed.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Onzin, ik weet het. Maar sommige mensen...
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Heb zelfs iemand gezien die een neger verrot schelde en zei dat ie maar op moest rotten nar Surinamequote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Did you just call me a nigganigger?
FOK! zou in chaos neerdalen zonder je.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
A nigganigger?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Djeez het volgende:
Dan was het zeker zwart geld. Met pics van je tieten komt dit verhaal wel op de fp
Ja dat zijn zwarte negers.quote:
Het stomme is, als ik het zelf niet was en ik zou het voor me zien gebeuren, zou ik er zeker iets van zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Picchia het volgende:
Wat een asociaal wicht. Volgens mij zijn het ook met name oudjes die zich zo asociaal racistisch uiten.
Ik heb zelf twee keer zoiets meegemaakt. De eerste keer was toen ik klein was: toen ik door een vader van één of ander meisje werd aangevallen, omdat iemand zijn dochter had lastig gevallen. Maar dat was ik helemaal niet, maar blijkbaar zag hij mij aan voor één of andere Turk.![]()
En één keer dat een klein kindje mij aankeek en een schiet gebaar naar mij maakte en zei dat ik dood moest of iets. Maar ach.
Een vriend van mij, een indo, kreeg ook een keer aan de stok met een combat 18 nazi op straat, waar ik bij stond. Toen schoten allemaal zwarten hem te hulp. Dat was wel grappig.
Voor de rest nooit iets meegemaakt. Skinheads zijn ook altijd vriendelijk geweest, hoewel ik natuurlijk ook gewoon blank ben, alleen dan met donker haar en donkere ogen.
Maar ze wonen niet meer in Afrikaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je ze voortaan donkerhuidige bewoners van Afrika noemen?
What the fuck! Ik had dat echt niet gepikt hoor.... TS ben je te zwak om voor je zelf op te komen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of ja, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik wilde bij de Albert Heijn een salade en honingdrop kopen. Voor mij stond een oude vrouw, slecht op de been en een wandelstok.
Het begon al toen ze met een vuile blik achterom keek en snel zo'n balkje tussen haar en mijn boodschappen legde, zodra mijn zakje drop de band raakte.
Bij het afrekenen kwam ze ongeveer twee euro te kort. Ik hoorde haar zeggen dat ze helemaal terug moest lopen en dat amper kon.
Dus ik bood haar het geld aan. Netjes met 'mevrouw' en 'u' aangesproken. Kijkt die trut mij minachtend aan van top tot teen en zegt; 'Nee, van mensen zoals jou moet ik niks hebben hoor, die buitelanders allemaal'
Ik voel me oprecht gekwetst en een beetje verbouwereerd stamelde ik iets van 'sorry' (vraag me niet waarom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, gaat 't voort altijd zo?
Ja, het overrompeld je.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het stomme is, als ik het zelf niet was en ik zou het voor me zien gebeuren, zou ik er zeker iets van zeggen.
Maar vandaag kon ik amper een woord uitbrengen en keek maar meteen naar de grond
Die zei niets, toen het omaatje weg was zei ze; 'nou, dat sloeg echt nergens op he?'quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Sowieso oude mensen
Hoe reageerde de caissière?
Hm oke... Natuurlijk voor haar ook wel lastig om er iets van te zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die zei niets, toen het omaatje weg was zei ze; 'nou, dat sloeg echt nergens op he?'
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kutquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
What the fuck! Ik had dat echt niet gepikt hoor.... TS ben je te zwak om voor je zelf op te komen?
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?quote:
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Donkerhuidige voormalige bewoners van Afrika dan.
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen magquote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Had ze me moeten afrossen met haar stok, voor ik het racistisch mag noemen?
Lekker voor d'r.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
zelf lacteren....?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
Too soon man, too soonquote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen mag
en dan nog klagen ook
Nou moet ze de koffie zwart drinken. Hahahahahaha.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik iets heel kut vind, wordt ik extra boos/agressief tegen iemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kut
Normaliter trek ik me ook weinig aan van andere mensen maar ja...
Oke, die kan er mee door.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:
Extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent.
quote:
Gewoon haar handtas afpakken en de winkel uitrennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef SpecialK het volgende:
TS. Laat je niet opnaaien door dat soort absurde vlagen van verstandsverbijstering. Je hebt je prima gehouden. Zie je het al voor je dat je dat wijf helemaal gaat uitleggen dat je iemand moet beoordelen op zijn/haar gedrag en niet huidskleur.
Gewoon lekker laten gaan. Ook de volgende keer.
Hey!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Gekke oude vrouw. ik had je gelijk op de band klaar laten komen met een beurtbalkje in je flamoes. Vriendelijkheid, daar moet je gebruik van maken!
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Al droeg je klompen, je blijft een buitenlander.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Het was trouwens op de helftheuvel gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo lotgenoot.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Oh daar. Bij de AH?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jij kwam daar ook een racistisch oud vrouwtje tegen?
Doe niet zo zielig. Heel de tijd jezelf in een slachtoffer-hokje stoppen. Het is de TS overkomen, niet jou.quote:
Buitenlander ben je en blijf je tochquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil geen lotgenoot zijn. Ik wil niet als 'buitenlander' gezien worden
ewaaaa a sah....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon.
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderenquote:
Waar in DB woon je?quote:
Totaal geen redenen om racistisch tegen jou te uiten dus, stom fossiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk manquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig. Heel de tijd jezelf in een slachtoffer-hokje stoppen. Het is de TS overkomen, niet jou.
ik weet vriend, ik weetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomstquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Juist daarom heten die dingen beurtbalkjesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Daar ben je weer een Nederlander. Niets mis mee, maar toch ben je overal toch iemand uit een ander land.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomst
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderen
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Jou kan ik waarderenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.
Voel je je buitengesloten TS?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
De waarheid is helaas anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
Dat idee heb ik alleen op FOK!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk man.
Volgens mij zijn er al meer dan 1 miljoen Nederlanders tegen haar..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Daar wonen ook veel tuig oftewel een kut buurt maar dat is natuurlijk geen reden om zo racistisch te reageren...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Ik ken 't. In de haverleij?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik woon in Engelen, tegen Den Bosch aan.
Laatst bij gym was er een groep bontkraagjes die daar gingen schoffelen vanwege taakstraf. Er was TOEVALLIG die dag een portomonnee gestolen. Om dit soort types kan ik echt pissig worden. Maar mensen die de personen die ik hier boven beschreef een compleet volk mee generaliseren geef ik een dikkequote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik woon in een Wilders Town en heb dat nooit meegemaakt
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.quote:
Je steelt niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Het is makkelijker om te denken dat het aan je afkomst ligt dan dat je het op jezelf als persoon betrekt lijkt mij. Niet om onaardig te doen, ik geloof best dat je weleens last hebt van discriminatie, maar ik ken best veel Nederlanders met een andere afkomst die nog nooit gediscrimineerd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Sowieso, ieder mens denkt in hokjes. Is menselijk, kan je nooit tegenhouden.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn
Nee, het is specifiek de combinatie van oude omaatjes en jongeren met een bepaalde uitstraling. Heb eens een jongen (van lagere sociale status zeg maar) in de tram aan z'n mattie horen vertellen dat 'ie een mep had gekregen toen 'ie had geprobeerd in de supermarkt een oud vrouwtje te helpen die was gevallen*.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Mpj het volgende:
Ik houd niet van zulke mensen. Wat trouwens ook wel zo is, is ook vervelend, is dat als er ergens bijv. een debat is of een discussie op school over allochtonen (vaak moslims natuurlijk) er ALTIJD, maar dan ook ALTIJD, als er een hoofddoek of een getint iemand in het publiek zit, meteen wordt gevraagd van; hoe vind jij dat? Blabla, dodelijk vermoeiend toch. Zo ook in mijn klas, discussie over de Islam en jahoooor..
Bij de plus?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, nog voor de haverleij. Meteen naast de rotonde.
Mooie vrouwspersonen met hun lange donkere haar en lichte tint.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.
Dik donker haar![]()
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Drinky het volgende:
trouwens, ik heb hier nooit last van gehad.
Zal wel iets met rassenreinheid te maken hebben. Mensen waarderen zuiver bloed, en koerdisch bloed, hoe je het went of keert is niet zuiver, man, ze hebben niet eens een eigen land. In het midden oosten is deze haat je gens koerden vaak nog beter te voelen, dus TS stelt zich wel een beetje aan me dunkt
Van die smerige hoofddoekjes met een snor kijken op jou neer?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
Ik heb alle discussievariaties anders voorbij zien komen bij dat soort volk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triestquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Perzquote:
Ik kijk niet op je neer hoor. En volgens mij een heleboel anderen ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
quote:
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederlander, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triest
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederland, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.quote:
En als er één voorbij komt houden ze allemaal netjes hun mond dicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik zie ze al zitten, 'joa die kutmorokkoanen' of zo
Achterlijke religieuze extremist die een prachtig land met een grootse cultuur en een groots volk kapot maakt.quote:
gestoorde sjiieten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.
Ja dat heeft hij ook echt gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Achterlijke religieuze extremist die een prachtig land met een grootse cultuur en een groots volk kapot maakt.
Egypte is anders ook nog niet zo stabiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
db.quote:
Als je haar wilt neuken kun je dat ook directer vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Socios het volgende:
Heel absurd.![]()
Ook onbegrijpelijk dat een onschuldig behulpzaam meisje op deze wijze aangesproken wordt.
Ik snap dat je je hierdoor rot voelt.![]()
Ik hoop voor je dat het bij deze ene keer blijft.
Wellicht kunnen ze zich beter aanzetten tot baardgroei maar hier loopt het ook niet zo ver achterquote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederlander, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef disleckt het volgende:
wat is een turk in een luchtballon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da ken beter.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Heeft hij ook niet alleen gedaan. Dat heeft die groep mensen waar hij bijhoort gedaan. Een groep mensen van achterlijke religieuze gekken die een prachtig land kapot maken.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook echt gedaan. Die idioot is een poppetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vaak heb ik toch het idee van wel. Vooral bij andere Koerdische meisjes.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kijk niet op je neer hoor. En volgens mij een heleboel anderen ook niet.
Er zijn niet echt veel landen in de Arabische / Islamitische wereld die stabiel zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:51 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Egypte is anders ook nog niet zo stabiel.
Klopt. Is ook een prachtig land met een mooi cultuur. Tijd dat ze omver geworpen wordenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet alleen gedaan. Dat heeft die groep mensen waar hij bijhoort gedaan. Een groep mensen van achterlijke religieuze gekken die een prachtig land kapot maken.
Hahaha. Mijn oma is ook dementerend terwijl ze nog best jong is, helaas. Maar ze zit in een verzorgingstehuis en dit is echt gebeurd, toen er een neger voorbij kwam toen wij op een terrasje zaten, zij ze hardop: ''ik vertrouw die zwaaart'n niet zo, blijf er maar bij uit de buurt.''quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef TonyMalony het volgende:
Oudere mensen moeten nog steeds wennen aan buitenlanders, ik denk dat de meesten het nog maar moeilijk kunnen accepteren dat er zoveel in Nederland zijn. Mogelijk is die oude vrouw aan het dementeren, mijn beide oma's zijn dement en roepen ook vaak dingen hardop. Laatst toen ik mijn oma hielp met boodschappen stond er naast haar een dik persoon, roept ze opeens 'jemig wat een vetzak en dan pakt ie nog chips ook!'. Achteraf is je reactie nog goed geweest ook, het had totaal geen nut gehad om tegen die vrouw in te gaan want ze beseft waarschijnlijk niet eens wat ze zegt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Che_ het volgende:
Het is zwart en kan niet draaien in een steegje?
hahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een turk in een twingoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
23, centrum.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:55 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waar ergens? En hoe oud ben je?
Volgens mij weet ze juist heel goed wat ze zegt en ik geef haar gelijk ook. Dikkerds zonder zelfbesef moeten eens effe een corrigerende verbale mishandeling krijgen en niet behandeld worden alsof ze "ziek" zijn of dat het "ok" is.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:53 schreef TonyMalony het volgende:
Oudere mensen moeten nog steeds wennen aan buitenlanders, ik denk dat de meesten het nog maar moeilijk kunnen accepteren dat er zoveel in Nederland zijn. Mogelijk is die oude vrouw aan het dementeren, mijn beide oma's zijn dement en roepen ook vaak dingen hardop. Laatst toen ik mijn oma hielp met boodschappen stond er naast haar een dik persoon, riep ze opeens 'jemig wat een vetzak en dan pakt ie nog chips ook!'. Achteraf is je reactie nog goed geweest ook, het had totaal geen nut gehad om tegen die vrouw in te gaan want ze beseft waarschijnlijk niet eens wat ze zegt.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Che_ het volgende:
"Why does Beyoncé sing 'to the left, to the left'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
Tis watquote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als er één voorbij komt houden ze allemaal netjes hun mond dicht.
Haha geloof me, al die wijven kijken op elkaar neer. Zelfs vriendinnen bij elkaar. Heel sad allemaal jaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vaak heb ik toch het idee van wel. Vooral bij andere Koerdische meisjes.
Dan maken ze van die hatelijke opmerkingen als ze horen dat ik een Nederlandse vriend heb, of als ik te blote kleren aan heb.
Na vandaag weet ik het zeker. Ik hoor echt nergens thuis
Misschien was het je snor?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ja maar daar zou ik me niks van aan trekken. Volgens mij worden de meeste Koerdische meisjes echt fucking streng opgevoed, tenminste waar ik woon wel. Ik ken er zelfs twee die echt zijn uitgehuwelijkt aan een oudere man. En dan denken mensen dat het niet gebeurt in Nederland..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:54 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Vaak heb ik toch het idee van wel. Vooral bij andere Koerdische meisjes.
Dan maken ze van die hatelijke opmerkingen als ze horen dat ik een Nederlandse vriend heb, of als ik te blote kleren aan heb.
Na vandaag weet ik het zeker. Ik hoor echt nergens thuis
Ze ging al haar kleinkinderen geven of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nee, deze oma wist goed wat ze zei en wat ze ermee bedoelde.
Ik heb namelijk een keer naast een omaatje gezeten op het station die heel haar levensverhaal vertelde.
Bij haar was het duidelijk dat ze aan het dementeren was. Ze begon ook over 'die buitenlanders' maar ik kon merken dat ze het niet echt 'meende'.
Toen ze opstond zei ze; nou meisje, ik vond het heeeel gezellig met je gekletst te hebben. Ik ga je een dikke knuffel geven want dat geef ik al mijn kleinkinderen.
Zo schattig
Rompertquote:
Wat ze vinden is misschien bekrompen maar veel oude mensen komen nauwelijks de deur uit en wanneer ze dat wel doen komen ze veel meer buitenlanders tegen dan 50/60 jaar geleden. Het is voor die lui een dikke cultuurschok terwijl het voor onze generatie vrij normaal is.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef TonnyLoorbach het volgende:
Oudere mensen die zoveel problemen hebben met buitenlanders zijn ook maar gewoon bekrompen idioten, oud zijn is geen excuus daarvoor. Mijn opa en oma hebben nooit problemen gehad met buitenlanders, en hun ouders ook al niet.
Waren dat Turkse of Irakese Koerden? Want wat ik zie binnen mijn familie komt dat totaal niet voor juist.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar daar zou ik me niks van aan trekken. Volgens mij worden de meeste Koerdische meisjes echt fucking streng opgevoed, tenminste waar ik woon wel. Ik ken er zelfs twee die echt zijn uitgehuwelijkt aan een oudere man. En dan denken mensen dat het niet gebeurt in Nederland..
P.C Hooftstraat, paupersquote:
En de rest van de boodschappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
P.C Hooftstraat, paupers
Krokante krab komt slechts naar zijn lokale winkelcentrum voor een six-pack grolsch
Dat zeg ik ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wat ze vinden is misschien bekrompen maar veel oude mensen komen nauwelijks de deur uit en wanneer ze dat wel doen komen ze veel meer buitenlanders tegen dan 50/60 jaar geleden. Het is voor die lui een dikke cultuurschok terwijl het voor onze generatie vrij normaal is.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Che_ het volgende:
"Why does Beyoncé sing 'to the left, to the left'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
Dat is niet mijn enige positieve ervaring. Ik had vrijwel alleen maar positieve ervaringen.quote:
Wat een linkse hoer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of ja, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik wilde bij de Albert Heijn een salade en honingdrop kopen. Voor mij stond een oude vrouw, slecht op de been en een wandelstok.
Het begon al toen ze met een vuile blik achterom keek en snel zo'n balkje tussen haar en mijn boodschappen legde, zodra mijn zakje drop de band raakte.
Bij het afrekenen kwam ze ongeveer twee euro te kort. Ik hoorde haar zeggen dat ze helemaal terug moest lopen en dat amper kon.
Dus ik bood haar het geld aan. Netjes met 'mevrouw' en 'u' aangesproken. Kijkt die trut mij minachtend aan van top tot teen en zegt; 'Nee, van mensen zoals jou moet ik niks hebben hoor, die buitelanders allemaal'
Ik voel me oprecht gekwetst en een beetje verbouwereerd stamelde ik iets van 'sorry' (vraag me niet waarom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, gaat 't voort altijd zo?
hahaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:14 schreef KrokanteKrab het volgende:
Is Fok! aan het slapen ofzo? Ach ja als brugpieper moet je vroeg opstaan.
Turkse Koerden. En allemaal heel erg streng hier, die gezinnen. Ik bedoel, uithuwelijken vind ik echt niet normaal meer. Maar meeste Irakezen zijn hier ook heel streng. Marokkanen ook, Turken ook wel, al heb je wel 'n paar ''losse'' families zegmaar die niet streng en gewoon Nederlandse partners hebben e.d.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Waren dat Turkse of Irakese Koerden? Want wat ik zie binnen mijn familie komt dat totaal niet voor juist.
In vergelijking met Turkse en Marokkaanse meiden waren ik en m'n zussen ook best vrij opgevoed.
Wij mochten gewoon uit, blotere kleding aan etc. Ook zijn twee vrouwen in mijn familie met Nederlandse mannen getrouwd.
Das al heel wat
Heb je een vriendje?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar m'n haren zijn wel zwart
Krullend?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Mijne ook en mijn baard is oranje, neuken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Moet jij je zusje niet slaan omdat ze te blote kleding draagt?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
TS wat een aandachtsgeile Koerdisch trutje ben je ook zeg pfoe. Jouw soort types doen hun best om zo Nederlands mogelijk over te komen met alle moeite. Pijnlijk gewoon.
Ze zou, indien bestaand, zelf weten wat ze kan en niet kan dragenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Moet jij je zusje niet slaan omdat ze te blote kleding draagt?
Nahh thanks, think I'll passquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Mijne ook en mijn baard is oranje, neuken?
Volgens mij weet ik wie u bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ok als ik met photoshoep haar foto's bewerk en die aan haar vriendje geef kun jij mooi je slag slaan.quote:
Dat valt mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
TS wat een aandachtsgeile Koerdisch trutje ben je ook zeg pfoe. Jouw soort types doen hun best om zo Nederlands mogelijk over te komen met alle moeite. Pijnlijk gewoon.
Daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Ik woon sinds mijn tweede levensjaar in Nederland en heb altijd in 'witte buurten' gewoond. Mijn klasgenootjes waren veelal Nederlands. Mijn vriendinnen later op de middelbare school ook.
Hier ben ik opgegroeid en ik ben evenveel Nederlands als Koerdisch.
Ik hoef niet 'zo Nederlands mogelijk' over te komen. Wat bedoel je daar uberhaupt mee? Moet ik dan expres met een accent praten? Of omgaan met mensen die ik niet leuk vind, alleen omdat zij ook buitenlands zijn?
Nee even serieus, leg je post eens uit.
Dat je niet steelt en/of mensen aanvalt/bedreigtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Ik woon sinds mijn tweede levensjaar in Nederland en heb altijd in 'witte buurten' gewoond. Mijn klasgenootjes waren veelal Nederlands. Mijn vriendinnen later op de middelbare school ook.
Ik hoef niet 'zo Nederlands mogelijk' over te komen. Wat bedoel je daar uberhaupt mee? Moet ik dan expres met een accent praten? Of omgaan met mensen die ik niet leuk vind, alleen omdat zij ook buitenlands zijn?
Je zei net datje geen buitenlander wilde zijn, dus daar heeft hij/zij wel een punt. Ik begrijp niet dat je er niet trots op kunt zijn. Je weet van meerdere culturen af en je kunt kiezen tussen beide. Nice toch? Waarom schamen voor het allochtoon zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Je zei net datje geen buitenlander wilde zijn, dus daar heeft hij/zij wel een punt. Ik begrijp niet dat je er niet trots op kunt zijn. Je weet van meerdere culturen af en je kunt kiezen tussen beide. Nice toch? Waarom schamen voor het allochtoon zijn?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.
''Nieuwe Nederlander'' ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.
Het is ook niet snel goed bij je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Das al helemaal zo'n politiek correct woord
Met buitenlander/allochtoon wordt vaak een persoon uit een (niet "Nederlandse") probleemgroep bedoeld, waar je bent geboren maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van etiketjes plakken. Ik ben gewoon ik. Ik ben geen typisch Koerdisch, of typisch Nederlands meisje.quote:
Als je maar lekker bent, dan zal het me verder een worst zijn waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van etiketjes plakken. Ik ben gewoon ik. Ik ben geen typisch Koerdisch, of typisch Nederlands meisje.
Hahah wat een vent ehquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je maar lekker bent, dan zal het me verder een worst zijn waar je vandaan komt.
Haast hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
Stom trouwens om in een rij te gaan staan met oude mensen. Die rij vertraagt altijd het meest. Een voor een centjes tellen om bedragen van ¤ 15,00 te betalen, het wisselgeld compleet natellen en centje voor centje in hun beurs duwen, altijd gezeik om zegeltjes....
quote:
Neen. Op school was ze tuig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |