Ze ging al haar kleinkinderen geven of zie ik het verkeerd?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Nee, deze oma wist goed wat ze zei en wat ze ermee bedoelde.
Ik heb namelijk een keer naast een omaatje gezeten op het station die heel haar levensverhaal vertelde.
Bij haar was het duidelijk dat ze aan het dementeren was. Ze begon ook over 'die buitenlanders' maar ik kon merken dat ze het niet echt 'meende'.
Toen ze opstond zei ze; nou meisje, ik vond het heeeel gezellig met je gekletst te hebben. Ik ga je een dikke knuffel geven want dat geef ik al mijn kleinkinderen.
Zo schattig
Rompertquote:
Wat ze vinden is misschien bekrompen maar veel oude mensen komen nauwelijks de deur uit en wanneer ze dat wel doen komen ze veel meer buitenlanders tegen dan 50/60 jaar geleden. Het is voor die lui een dikke cultuurschok terwijl het voor onze generatie vrij normaal is.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:59 schreef TonnyLoorbach het volgende:
Oudere mensen die zoveel problemen hebben met buitenlanders zijn ook maar gewoon bekrompen idioten, oud zijn is geen excuus daarvoor. Mijn opa en oma hebben nooit problemen gehad met buitenlanders, en hun ouders ook al niet.
Waren dat Turkse of Irakese Koerden? Want wat ik zie binnen mijn familie komt dat totaal niet voor juist.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:58 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja maar daar zou ik me niks van aan trekken. Volgens mij worden de meeste Koerdische meisjes echt fucking streng opgevoed, tenminste waar ik woon wel. Ik ken er zelfs twee die echt zijn uitgehuwelijkt aan een oudere man. En dan denken mensen dat het niet gebeurt in Nederland..
P.C Hooftstraat, paupersquote:
En de rest van de boodschappen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
P.C Hooftstraat, paupers
Krokante krab komt slechts naar zijn lokale winkelcentrum voor een six-pack grolsch
Dat zeg ik ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:04 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Wat ze vinden is misschien bekrompen maar veel oude mensen komen nauwelijks de deur uit en wanneer ze dat wel doen komen ze veel meer buitenlanders tegen dan 50/60 jaar geleden. Het is voor die lui een dikke cultuurschok terwijl het voor onze generatie vrij normaal is.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:57 schreef Che_ het volgende:
"Why does Beyoncé sing 'to the left, to the left'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
Dat is niet mijn enige positieve ervaring. Ik had vrijwel alleen maar positieve ervaringen.quote:
Wat een linkse hoer!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of ja, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik wilde bij de Albert Heijn een salade en honingdrop kopen. Voor mij stond een oude vrouw, slecht op de been en een wandelstok.
Het begon al toen ze met een vuile blik achterom keek en snel zo'n balkje tussen haar en mijn boodschappen legde, zodra mijn zakje drop de band raakte.
Bij het afrekenen kwam ze ongeveer twee euro te kort. Ik hoorde haar zeggen dat ze helemaal terug moest lopen en dat amper kon.
Dus ik bood haar het geld aan. Netjes met 'mevrouw' en 'u' aangesproken. Kijkt die trut mij minachtend aan van top tot teen en zegt; 'Nee, van mensen zoals jou moet ik niks hebben hoor, die buitelanders allemaal'
Ik voel me oprecht gekwetst en een beetje verbouwereerd stamelde ik iets van 'sorry' (vraag me niet waarom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, gaat 't voort altijd zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |