Gewoon haar handtas afpakken en de winkel uitrennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef SpecialK het volgende:
TS. Laat je niet opnaaien door dat soort absurde vlagen van verstandsverbijstering. Je hebt je prima gehouden. Zie je het al voor je dat je dat wijf helemaal gaat uitleggen dat je iemand moet beoordelen op zijn/haar gedrag en niet huidskleur.
Gewoon lekker laten gaan. Ook de volgende keer.
Hey!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Gekke oude vrouw. ik had je gelijk op de band klaar laten komen met een beurtbalkje in je flamoes. Vriendelijkheid, daar moet je gebruik van maken!
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Al droeg je klompen, je blijft een buitenlander.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Het was trouwens op de helftheuvel gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo lotgenoot.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Oh daar. Bij de AH?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef Picchia het volgende:
[..]
Jij kwam daar ook een racistisch oud vrouwtje tegen?
Doe niet zo zielig. Heel de tijd jezelf in een slachtoffer-hokje stoppen. Het is de TS overkomen, niet jou.quote:
Buitenlander ben je en blijf je tochquote:Op maandag 6 juni 2011 23:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil geen lotgenoot zijn. Ik wil niet als 'buitenlander' gezien worden
ewaaaa a sah....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon.
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderenquote:
Waar in DB woon je?quote:
Totaal geen redenen om racistisch tegen jou te uiten dus, stom fossiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk manquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig. Heel de tijd jezelf in een slachtoffer-hokje stoppen. Het is de TS overkomen, niet jou.
ik weet vriend, ik weetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomstquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Juist daarom heten die dingen beurtbalkjesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Daar ben je weer een Nederlander. Niets mis mee, maar toch ben je overal toch iemand uit een ander land.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomst
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderen
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Jou kan ik waarderenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.
Voel je je buitengesloten TS?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
De waarheid is helaas anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
Dat idee heb ik alleen op FOK!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk man.
Volgens mij zijn er al meer dan 1 miljoen Nederlanders tegen haar..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Daar wonen ook veel tuig oftewel een kut buurt maar dat is natuurlijk geen reden om zo racistisch te reageren...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Ik ken 't. In de haverleij?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik woon in Engelen, tegen Den Bosch aan.
Laatst bij gym was er een groep bontkraagjes die daar gingen schoffelen vanwege taakstraf. Er was TOEVALLIG die dag een portomonnee gestolen. Om dit soort types kan ik echt pissig worden. Maar mensen die de personen die ik hier boven beschreef een compleet volk mee generaliseren geef ik een dikkequote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik woon in een Wilders Town en heb dat nooit meegemaakt
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.quote:
Je steelt niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Het is makkelijker om te denken dat het aan je afkomst ligt dan dat je het op jezelf als persoon betrekt lijkt mij. Niet om onaardig te doen, ik geloof best dat je weleens last hebt van discriminatie, maar ik ken best veel Nederlanders met een andere afkomst die nog nooit gediscrimineerd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Sowieso, ieder mens denkt in hokjes. Is menselijk, kan je nooit tegenhouden.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn
Nee, het is specifiek de combinatie van oude omaatjes en jongeren met een bepaalde uitstraling. Heb eens een jongen (van lagere sociale status zeg maar) in de tram aan z'n mattie horen vertellen dat 'ie een mep had gekregen toen 'ie had geprobeerd in de supermarkt een oud vrouwtje te helpen die was gevallen*.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Mpj het volgende:
Ik houd niet van zulke mensen. Wat trouwens ook wel zo is, is ook vervelend, is dat als er ergens bijv. een debat is of een discussie op school over allochtonen (vaak moslims natuurlijk) er ALTIJD, maar dan ook ALTIJD, als er een hoofddoek of een getint iemand in het publiek zit, meteen wordt gevraagd van; hoe vind jij dat? Blabla, dodelijk vermoeiend toch. Zo ook in mijn klas, discussie over de Islam en jahoooor..
Bij de plus?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, nog voor de haverleij. Meteen naast de rotonde.
Mooie vrouwspersonen met hun lange donkere haar en lichte tint.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.
Dik donker haar![]()
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Drinky het volgende:
trouwens, ik heb hier nooit last van gehad.
Zal wel iets met rassenreinheid te maken hebben. Mensen waarderen zuiver bloed, en koerdisch bloed, hoe je het went of keert is niet zuiver, man, ze hebben niet eens een eigen land. In het midden oosten is deze haat je gens koerden vaak nog beter te voelen, dus TS stelt zich wel een beetje aan me dunkt
Van die smerige hoofddoekjes met een snor kijken op jou neer?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
Ik heb alle discussievariaties anders voorbij zien komen bij dat soort volk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triestquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Perzquote:
Ik kijk niet op je neer hoor. En volgens mij een heleboel anderen ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
quote:
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederlander, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triest
Dat sowiesoquote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederland, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.quote:
En als er één voorbij komt houden ze allemaal netjes hun mond dicht.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik zie ze al zitten, 'joa die kutmorokkoanen' of zo
Achterlijke religieuze extremist die een prachtig land met een grootse cultuur en een groots volk kapot maakt.quote:
gestoorde sjiieten.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.
Ja dat heeft hij ook echt gedaanquote:Op maandag 6 juni 2011 23:50 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Achterlijke religieuze extremist die een prachtig land met een grootse cultuur en een groots volk kapot maakt.
Egypte is anders ook nog niet zo stabiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:49 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij wordt doodgeschoten evenals de ayatollah en de rest van het regime daar. Dan is Iran gered.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
db.quote:
Als je haar wilt neuken kun je dat ook directer vragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:55 schreef Socios het volgende:
Heel absurd.![]()
Ook onbegrijpelijk dat een onschuldig behulpzaam meisje op deze wijze aangesproken wordt.
Ik snap dat je je hierdoor rot voelt.![]()
Ik hoop voor je dat het bij deze ene keer blijft.
Wellicht kunnen ze zich beter aanzetten tot baardgroei maar hier loopt het ook niet zo ver achterquote:Op maandag 6 juni 2011 23:48 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederlander, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:52 schreef disleckt het volgende:
wat is een turk in een luchtballon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da ken beter.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |