Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?quote:
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Donkerhuidige voormalige bewoners van Afrika dan.
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen magquote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Had ze me moeten afrossen met haar stok, voor ik het racistisch mag noemen?
Lekker voor d'r.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
zelf lacteren....?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
quote:
Too soon man, too soonquote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen mag
en dan nog klagen ook
Nou moet ze de koffie zwart drinken. Hahahahahaha.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik iets heel kut vind, wordt ik extra boos/agressief tegen iemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kut
Normaliter trek ik me ook weinig aan van andere mensen maar ja...
Oke, die kan er mee door.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:
Extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |