Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Did you just call me a nigganigger?
FOK! zou in chaos neerdalen zonder je.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
A nigganigger?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oeps. Je gleed per ongeluk uit toen je nigger probeerde te schrijven.
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Djeez het volgende:
Dan was het zeker zwart geld. Met pics van je tieten komt dit verhaal wel op de fp
Ja dat zijn zwarte negers.quote:
Het stomme is, als ik het zelf niet was en ik zou het voor me zien gebeuren, zou ik er zeker iets van zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:08 schreef Picchia het volgende:
Wat een asociaal wicht. Volgens mij zijn het ook met name oudjes die zich zo asociaal racistisch uiten.
Ik heb zelf twee keer zoiets meegemaakt. De eerste keer was toen ik klein was: toen ik door een vader van één of ander meisje werd aangevallen, omdat iemand zijn dochter had lastig gevallen. Maar dat was ik helemaal niet, maar blijkbaar zag hij mij aan voor één of andere Turk.![]()
En één keer dat een klein kindje mij aankeek en een schiet gebaar naar mij maakte en zei dat ik dood moest of iets. Maar ach.
Een vriend van mij, een indo, kreeg ook een keer aan de stok met een combat 18 nazi op straat, waar ik bij stond. Toen schoten allemaal zwarten hem te hulp. Dat was wel grappig.
Voor de rest nooit iets meegemaakt. Skinheads zijn ook altijd vriendelijk geweest, hoewel ik natuurlijk ook gewoon blank ben, alleen dan met donker haar en donkere ogen.
Maar ze wonen niet meer in Afrikaquote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kun je ze voortaan donkerhuidige bewoners van Afrika noemen?
What the fuck! Ik had dat echt niet gepikt hoor.... TS ben je te zwak om voor je zelf op te komen?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Of ja, voor zover ik mij kan herinneren.
Ik wilde bij de Albert Heijn een salade en honingdrop kopen. Voor mij stond een oude vrouw, slecht op de been en een wandelstok.
Het begon al toen ze met een vuile blik achterom keek en snel zo'n balkje tussen haar en mijn boodschappen legde, zodra mijn zakje drop de band raakte.
Bij het afrekenen kwam ze ongeveer twee euro te kort. Ik hoorde haar zeggen dat ze helemaal terug moest lopen en dat amper kon.
Dus ik bood haar het geld aan. Netjes met 'mevrouw' en 'u' aangesproken. Kijkt die trut mij minachtend aan van top tot teen en zegt; 'Nee, van mensen zoals jou moet ik niks hebben hoor, die buitelanders allemaal'
Ik voel me oprecht gekwetst en een beetje verbouwereerd stamelde ik iets van 'sorry' (vraag me niet waarom)
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, gaat 't voort altijd zo?
Ja, het overrompeld je.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:10 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Het stomme is, als ik het zelf niet was en ik zou het voor me zien gebeuren, zou ik er zeker iets van zeggen.
Maar vandaag kon ik amper een woord uitbrengen en keek maar meteen naar de grond
Die zei niets, toen het omaatje weg was zei ze; 'nou, dat sloeg echt nergens op he?'quote:Op maandag 6 juni 2011 23:09 schreef Paxcon het volgende:
Sowieso oude mensen
Hoe reageerde de caissière?
Hm oke... Natuurlijk voor haar ook wel lastig om er iets van te zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die zei niets, toen het omaatje weg was zei ze; 'nou, dat sloeg echt nergens op he?'
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kutquote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef FreakyStyley het volgende:
[..]
What the fuck! Ik had dat echt niet gepikt hoor.... TS ben je te zwak om voor je zelf op te komen?
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?quote:
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:quote:Op maandag 6 juni 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Donkerhuidige voormalige bewoners van Afrika dan.
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen magquote:Op maandag 6 juni 2011 23:14 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Had ze me moeten afrossen met haar stok, voor ik het racistisch mag noemen?
Lekker voor d'r.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
zelf lacteren....?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Niemand, ze had twee producten teruggelegd, waaronder koffiemelk. Hoe gaat zij leven zonder koffiemelk?
Too soon man, too soonquote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef AntiSocial het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je bij ons de supermarkt binnen mag
en dan nog klagen ook
Nou moet ze de koffie zwart drinken. Hahahahahaha.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Als ik iets heel kut vind, wordt ik extra boos/agressief tegen iemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kut
Normaliter trek ik me ook weinig aan van andere mensen maar ja...
Oke, die kan er mee door.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:
Extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |