Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien. Gebeurt dit echt?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Vaak genoeg meegemaakt en gezien in de winkel.
Of van die PVV-ers die in de rij staan met 10 man terwijl een hoofddoekje vrij is_!
Alleen in Limburg.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien. Gebeurt dit echt?
Hoevaak zie jij negers die 2-euromuntjes aanbieden aan oude vrouwen? Hoe weet jij dat die 10 mensen in één rij PVV-er zijn? Bizar allemaal hoor! Ik zie zoiets nooit.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Of van die PVV-ers die in de rij staan met 10 man terwijl een hoofddoekje vrij is_!
Tsja, als je Wilders stemt dan moet je ook consequent zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Did you just call me a nigga?quote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoevaak zie jij negers die 2-euromuntjes aanbieden aan oude vrouwen? Hoe weet jij dat die 10 mensen in één rij PVV-er zijn? Bizar allemaal hoor! Ik zie zoiets nooit.
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Ik had verwacht dat het gewoon om je piercings en zo zou gaan. Maar goed, mijn klomp is nu wel redelijk gebroken. Net als mijn vliezen.quote:
"Je wil me uit de brand helpen maar door dat rokje wat je aan hebt accepteer ik dat niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef daftme het volgende:
Misschien kleed jij je wel uitdagend en is zij zwaar gelovig. Je weet het niet
Mwah, ik had vandaag gewoon een jas en lange broek aanquote:Op maandag 6 juni 2011 22:59 schreef daftme het volgende:
Misschien kleed jij je wel uitdagend en is zij zwaar gelovig. Je weet het niet
Onzin, ik weet het. Maar sommige mensen...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Je wil me uit de brand helpen maar door dat rokje wat je aan hebt accepteer ik dat niet!"
Jaloers?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Verzonnen topics om zo onnoemlijk veel aandacht van (domme) mannelijke fokkers te krijgen
Sommige mensen indeed.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:02 schreef daftme het volgende:
[..]
Onzin, ik weet het. Maar sommige mensen...
quote:Op maandag 6 juni 2011 22:56 schreef Disposable het volgende:
Heb zelfs iemand gezien die een neger verrot schelde en zei dat ie maar op moest rotten nar Surinamequote:Op maandag 6 juni 2011 22:58 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |