Als ik iets heel kut vind, wordt ik extra boos/agressief tegen iemand.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Normaal helemaal niet. Maar ik zeg je eerlijk; ik vind dit wel heel kut
Normaliter trek ik me ook weinig aan van andere mensen maar ja...
Oke, die kan er mee door.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:15 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal nogal tendentieus. Ik stel voor:
Extra-gepigmenteerde afstammeling van bewoners van het Afrikaanse continent.
quote:
Gewoon haar handtas afpakken en de winkel uitrennen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:19 schreef SpecialK het volgende:
TS. Laat je niet opnaaien door dat soort absurde vlagen van verstandsverbijstering. Je hebt je prima gehouden. Zie je het al voor je dat je dat wijf helemaal gaat uitleggen dat je iemand moet beoordelen op zijn/haar gedrag en niet huidskleur.
Gewoon lekker laten gaan. Ook de volgende keer.
Hey!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:23 schreef timmmmm het volgende:
Gekke oude vrouw. ik had je gelijk op de band klaar laten komen met een beurtbalkje in je flamoes. Vriendelijkheid, daar moet je gebruik van maken!
Nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Al droeg je klompen, je blijft een buitenlander.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Het was trouwens op de helftheuvel gebeurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo lotgenoot.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Oh daar. Bij de AH?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |