ewaaaa a sah....quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon.
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderenquote:
Waar in DB woon je?quote:
Totaal geen redenen om racistisch tegen jou te uiten dus, stom fossiel.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Het was trouwens op de helftheuvel gebeurd.
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk manquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig. Heel de tijd jezelf in een slachtoffer-hokje stoppen. Het is de TS overkomen, niet jou.
ik weet vriend, ik weetquote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomstquote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Juist daarom heten die dingen beurtbalkjesquote:Op maandag 6 juni 2011 23:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hey!
... heten die dingen beurtbalkjes?
Daar ben je weer een Nederlander. Niets mis mee, maar toch ben je overal toch iemand uit een ander land.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Of je moet teruggaan naar je oorspronkelijke plaats van herkomst
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
man jij bent geen koerd, beetje jezelf onderwaarderen
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Buitenlander ben je en blijf je toch. Dat verandert nooit, waar je ook bent.
Jou kan ik waarderenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Deze Iraniër. Zet even haat op Koerden, hier daar, waarom ook niet. Ondertussen Koerden maar dikke snorren dragen.
Voel je je buitengesloten TS?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
De waarheid is helaas anders.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
Dat idee heb ik alleen op FOK!quote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik ben niet zielig btw, deel mijn ervaringen op een forum, waar het ook voor is he. Doe niet moeilijk man.
Volgens mij zijn er al meer dan 1 miljoen Nederlanders tegen haar..quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Daar wonen ook veel tuig oftewel een kut buurt maar dat is natuurlijk geen reden om zo racistisch te reageren...quote:Op maandag 6 juni 2011 23:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben inderdaad koerdisch. Ik zie er wel buitenlands uit maar praat accentloos Nederlands en draag ook geen hoofddoek/burka.
Het was trouwens op de helftheuvel gebeurd.
Daar heb je wel weer gelijk in.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Ik ken 't. In de haverleij?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik woon in Engelen, tegen Den Bosch aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |