Laatst bij gym was er een groep bontkraagjes die daar gingen schoffelen vanwege taakstraf. Er was TOEVALLIG die dag een portomonnee gestolen. Om dit soort types kan ik echt pissig worden. Maar mensen die de personen die ik hier boven beschreef een compleet volk mee generaliseren geef ik een dikkequote:Op maandag 6 juni 2011 23:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik me echt een 'buitenlander' voelde. Normaal heb ik nooit het idee dat er naar mijn afkomst gekeken word.
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik woon in een Wilders Town en heb dat nooit meegemaakt
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.quote:
Je steelt niet?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik spreek ook accentloos Nederlands en gedraag me niet als de Marokkaan zoals jullie die kennen. Totaal niet gewoon. Heb soms buiten de Randstad zulke dingen meegemaakt, ja.
Het is makkelijker om te denken dat het aan je afkomst ligt dan dat je het op jezelf als persoon betrekt lijkt mij. Niet om onaardig te doen, ik geloof best dat je weleens last hebt van discriminatie, maar ik ken best veel Nederlanders met een andere afkomst die nog nooit gediscrimineerd zijn.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:38 schreef o.us het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in.
Sowieso, ieder mens denkt in hokjes. Is menselijk, kan je nooit tegenhouden.
quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn
Nee, het is specifiek de combinatie van oude omaatjes en jongeren met een bepaalde uitstraling. Heb eens een jongen (van lagere sociale status zeg maar) in de tram aan z'n mattie horen vertellen dat 'ie een mep had gekregen toen 'ie had geprobeerd in de supermarkt een oud vrouwtje te helpen die was gevallen*.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef deepart het volgende:
[..]
Je doet net alsof heel Nederland tegen je is. Dat sommige mensen niet aardig tegen je doen is niet perse omdat je een andere afkomst hebt, mensen doen in het algemeen weleens onaardig tegen elkaar.
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, maar als je weg bent. Trieste figuren.
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:39 schreef Mpj het volgende:
Ik houd niet van zulke mensen. Wat trouwens ook wel zo is, is ook vervelend, is dat als er ergens bijv. een debat is of een discussie op school over allochtonen (vaak moslims natuurlijk) er ALTIJD, maar dan ook ALTIJD, als er een hoofddoek of een getint iemand in het publiek zit, meteen wordt gevraagd van; hoe vind jij dat? Blabla, dodelijk vermoeiend toch. Zo ook in mijn klas, discussie over de Islam en jahoooor..
Bij de plus?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, nog voor de haverleij. Meteen naast de rotonde.
Mooie vrouwspersonen met hun lange donkere haar en lichte tint.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Beter dan die trollen genaamd priscilla met panter vel en dun vlassig haar.
Dik donker haar![]()
Wat ben jij dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Drinky het volgende:
trouwens, ik heb hier nooit last van gehad.
Zal wel iets met rassenreinheid te maken hebben. Mensen waarderen zuiver bloed, en koerdisch bloed, hoe je het went of keert is niet zuiver, man, ze hebben niet eens een eigen land. In het midden oosten is deze haat je gens koerden vaak nog beter te voelen, dus TS stelt zich wel een beetje aan me dunkt
Van die smerige hoofddoekjes met een snor kijken op jou neer?quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
Ik heb alle discussievariaties anders voorbij zien komen bij dat soort volk.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Roddelen over specifieke allochtonen vanwege hun afkomst of religie is niet interessant. Het wordt graag algemeen gehouden. De allochtoon, maar niet jij.
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triestquote:Op maandag 6 juni 2011 23:41 schreef TonnyLoorbach het volgende:
[..]
Terwijl Koerden ook een Iraans volk zijn en ook nog dezelfde feesten vieren die nog van het Zoroastrisme komen, maar dat maakt even niet uit.
Tevens is de komst van meer Oriëntaalse vrouwen naar dit land alleen maar aan te moedigen.
Perzquote:
Ik kijk niet op je neer hoor. En volgens mij een heleboel anderen ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zo ben ik niet.
'Moslim' meisjes kijken juist altijd op mij neer
quote:
De Perzische cultuur is inderdaad superieur en streeft de West-Europese cultuur 2000x voorbij in grootsheid. Dat erken ik, als Nederlander, ook. Maar je moet toegeven, Koerdische mannen hebben mooie dikke snorren. Zou er graag aan likken. Lekker kriebelen.quote:Op maandag 6 juni 2011 23:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja ach dat ze ons willen imiteren is ook iets waar ik me totaal niet over verbaas, aangezien onze cultuur zo fantastisch is, maar dit kopieergedrag is wel een beetje triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |