Volgens mij weet ik wie u bentquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:17 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, maar m'n haren zijn wel zwart
Ok als ik met photoshoep haar foto's bewerk en die aan haar vriendje geef kun jij mooi je slag slaan.quote:
Dat valt mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:20 schreef Zaibatsu01 het volgende:
TS wat een aandachtsgeile Koerdisch trutje ben je ook zeg pfoe. Jouw soort types doen hun best om zo Nederlands mogelijk over te komen met alle moeite. Pijnlijk gewoon.
Daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Ik woon sinds mijn tweede levensjaar in Nederland en heb altijd in 'witte buurten' gewoond. Mijn klasgenootjes waren veelal Nederlands. Mijn vriendinnen later op de middelbare school ook.
Hier ben ik opgegroeid en ik ben evenveel Nederlands als Koerdisch.
Ik hoef niet 'zo Nederlands mogelijk' over te komen. Wat bedoel je daar uberhaupt mee? Moet ik dan expres met een accent praten? Of omgaan met mensen die ik niet leuk vind, alleen omdat zij ook buitenlands zijn?
Nee even serieus, leg je post eens uit.
Dat je niet steelt en/of mensen aanvalt/bedreigtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Ik woon sinds mijn tweede levensjaar in Nederland en heb altijd in 'witte buurten' gewoond. Mijn klasgenootjes waren veelal Nederlands. Mijn vriendinnen later op de middelbare school ook.
Ik hoef niet 'zo Nederlands mogelijk' over te komen. Wat bedoel je daar uberhaupt mee? Moet ik dan expres met een accent praten? Of omgaan met mensen die ik niet leuk vind, alleen omdat zij ook buitenlands zijn?
Je zei net datje geen buitenlander wilde zijn, dus daar heeft hij/zij wel een punt. Ik begrijp niet dat je er niet trots op kunt zijn. Je weet van meerdere culturen af en je kunt kiezen tussen beide. Nice toch? Waarom schamen voor het allochtoon zijn?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:32 schreef coban het volgende:
[..]
Je zei net datje geen buitenlander wilde zijn, dus daar heeft hij/zij wel een punt. Ik begrijp niet dat je er niet trots op kunt zijn. Je weet van meerdere culturen af en je kunt kiezen tussen beide. Nice toch? Waarom schamen voor het allochtoon zijn?
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.
''Nieuwe Nederlander'' ?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd opgenomen. Ik bedoel niet dat ik Nederlands bloed wil, ik vind het woord 'buitenlander' alleen zo akelig. Ik ben geen buitenlander, ik woon hier al m'n hele leven.
Het is ook niet snel goed bij je.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:35 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Das al helemaal zo'n politiek correct woord
Met buitenlander/allochtoon wordt vaak een persoon uit een (niet "Nederlandse") probleemgroep bedoeld, waar je bent geboren maakt niet zo heel veel uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:33 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van etiketjes plakken. Ik ben gewoon ik. Ik ben geen typisch Koerdisch, of typisch Nederlands meisje.quote:
Als je maar lekker bent, dan zal het me verder een worst zijn waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, ik hou niet zo van etiketjes plakken. Ik ben gewoon ik. Ik ben geen typisch Koerdisch, of typisch Nederlands meisje.
Hahah wat een vent ehquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je maar lekker bent, dan zal het me verder een worst zijn waar je vandaan komt.
Haast hebbenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef Halcon het volgende:
Stom trouwens om in een rij te gaan staan met oude mensen. Die rij vertraagt altijd het meest. Een voor een centjes tellen om bedragen van ¤ 15,00 te betalen, het wisselgeld compleet natellen en centje voor centje in hun beurs duwen, altijd gezeik om zegeltjes....
quote:
Neen. Op school was ze tuig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |