Je speelt maar lekker op de man hoor. Je hebt niet anders gedaan hier in BNW...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
BWOEHAHAHAHAHA! Sorry, maar wil je hier serieus een reactie op? Even los van elke mogelijke verklaring voor alles wat jij hier raar aan vindt (wat me eerlijk gezegd geen fuck interesseert omdat, tja, het onzin is), waarom zou iemand in godsvredesnaam de moeite doen om een vogel te shoppen in een filmpje van een aanslag???
Jokkebrok, sorry dat ik op de man ga spelen nu. Het spijt me echt. Maar je bent gestoord als je dit soort dingen serieus meent.
[..]
Waarom boeit dat?
of er ziet iemand dingen voor fake aan, wat gewoon echt is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je speelt maar lekker op de man hoor. Je hebt niet anders gedaan hier in BNW...
Edit: hehe.. ik vergeet helemaal om je vragen te beantwoorden:
Waarom men dat gedaan zou hebben? Omdat de beelden fake zijn en ze wat leven in de brouwerij wilde hebben... zoiets?
Mindfuck misschien...
Easter egg van een artist die de lol er wel van in zag..
Of gewoon omdat het kan en niemand er bij stil staat, behalve ik en enkele anderen...
Geen idee man.
Zoals de mini-nukes bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
of er ziet iemand dingen voor fake aan, wat gewoon echt is.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk simplistisch jongens. Ik snap best dat er vraagtekens zijn bij de aanslagen, sommige vragen zijn nou eenmaal onbeantwoord maar waarom zou dit op het bord van de regering van de VS moeten komen te liggen? Zij zijn het slachtoffer.
Nee, maar je begint er hier wel over. Maar goed, we weten wie het zegt.... Maar dit moet je niet te vaak doen want dadelijk neemt ECHT niemand je meer serieus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals de mini-nukes bedoel je?
Nee flauw...
Ja, dit laatste van mij was wellicht ver gezocht. Gelukkig heb ik het niet zelf gevonden. Dat scheelt dan weer... hé
Wat een vreemde conclusies trek jij uit 480p filmpjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Liep ik net weer tegen iets aan.. te maf voor woorden misschien, maar check dit:
Ik heb al vaker opgemerkt dat die vogels in de 9/11 filmpjes nogal digitaal aandoen, maar deze slaat echt alles. Vanaf ongeveer 1:13 komt dit voorbij fladderen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is gewoon een fucking sjabloon of ik ben compleet van het padje af...
Video is afkomstig uit NIST cumulus database.
Breek me de bek niet open.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:47 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusies trek jij uit 480p filmpjes.
Nee, beter van niet HHquote:
Lees eens de wiki door over PNAC. Of de overheid er zelf achter zit of niet, het past heel goed in het straatje van de neo-cons, politiek die tijdens verschillende presidentsambten heeft gelopen en nog steeds doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:39 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Dit is echt verschrikkelijk simplistisch jongens. Ik snap best dat er vraagtekens zijn bij de aanslagen, sommige vragen zijn nou eenmaal onbeantwoord maar waarom zou dit op het bord van de regering van de VS moeten komen te liggen? Zij zijn het slachtoffer.
Je vergeet nu dus compleet die andere bizarre foto's..quote:
Jammer dat je er zelf dus helemaal niet in detail naar gekeken hebt en gewoon maar volgt wat een ander forum en Lambiekje zegt. Ik zei schaduw van de rookwolk als gevolg van de impact en explosie dat is dus niet de wolk boven de toren. Zal de lange en korte versie doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zoals Lambiekje al zegt eigenlijk. Dat vliegtuig vliegt volgens het officiële verhaal +/- 800 Km per uur. Dat is grofweg zo'n 225 meter per seconde. Er zit dus tussen foto 1 en foto 2 +/- een seconde of minder verschil en jij wilt met droge ogen beweren dat het komt door de rookpluim? (die overigens op de foto's duidelijk niet veel gewijzigd is sinds de impact)
Het is vooral lachwekkend hoe makkelijk je je laat verleiden tot dit soort uitspraken.. Niet zomaar alles wat op andere fora wordt aangebracht gelijk als bewijs zien omdat het in het straatje van je theorie past, zelf ook kritisch naar kijken of er misschien een oorzaak is die een stuk meer voor de hand ligt. Heb voor de rest weinig tijd en ook geen zin om op andere dingen in te gaan als ik zie hoe hier alweer op werd gereageerd.quote:Fucking gefabriceerde rommel en iedereen maar denken dat dit echt is.... die gasten lachen hun ballen uit hun broek.
In tegenstelling tot al die nuke onzin (kern van beide torens bleef tijdelijk staan waarmee de hele kern van je claim werd wegeblazen weetje nogquote:
Prima reactie en inderdaad, je hebt wat die schaduw betreft volkomen gelijk. Neemt echter niet weg dat er geen vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Jammer dat je er zelf dus helemaal niet in detail naar gekeken hebt en gewoon maar volgt wat een ander forum en Lambiekje zegt. Ik zei schaduw van de rookwolk als gevolg van de impact en explosie dat is dus niet de wolk boven de toren. Zal de lange en korte versie doen.
Lang:
Jullie beide gaan al in de fout met de +/- seconde tussen de twee beelden, voor iemand die zoveel op details let en fake dingen ziet is het je niet opgevallen dat het 'duivelsgezicht' zichtbaar is in de wolk voor WTC2 als gevolg van de explosie? Kijk je dan naar een filmpje van de impact zoals deze:
Foto 2 blijkt dan niet 1 seconde maar zeker 4 seconden na de impact en explosie te zijn gemaakt want dan is het duivelsgezicht pas zichtbaar (tijd is ook te checken aan de hand van de hoogte van de vuurbal). Tussen foto 1 en 2 zit dus minimaal een seconde of 5.
De explosie van flight 175 in WTC 2 zorgt in die 4 seconden ook voor iets wat zichtbaar is op WTC 1 want de rand die je ziet op het WFC gebouw lijkt van WTC1 te komen, dit WFC gebouw stond namelijk precies tussen de twee WTC torens zoek het maar eens op en kijk naar de stand van de zon op dat moment.
Kijk dan eens wat er in de 4 seconden na de impact gebeurt op de muur van WTC1... er is een zeer duidelijke schaduw te zien op de hoek.. zet dit filmpje stop op 0:09 wat ongeveer gelijk is aan het moment van de foto.
Hier ook duidelijk te zien de schaduw op WTC1 als gevolg van de explosie, rook en puinwolk, het WFC gebouw staat hier dus net rechts van en gebouw op de voorgrond geeft goed aan hoe de schaduw valt op dat moment.
[ afbeelding ]
Dus zo vreemd is het helemaal niet dat het gewoon het gevolg is van de schaduw die valt door de rookwolk/explosie tussen WTC1 en 2.
De korte versie:
Je had ook gewoon naar de hele serie kunnen kijken, dit zijn namelijk de twee volgende foto's uit de serie:
Hey de zon wordt weer zichtbaar op de koepel enkele seconden later
[ afbeelding ]
Rook is opgetrokken en daar is de originele schaduw weer..
[ afbeelding ]
Dus terwijl de rookwolk van de explosie optrekt wordt de schaduw lijn weer zichtbaar op het WFC gebouw... zou het dan misschien toch gewoon met de explosie en rookwolk daarvan te maken kunnen hebben...
De hele serie staat hier:
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/photos/wtc2hit17.html
Dus sta je nog steeds achter deze uitspraak?
[..]
Het is vooral lachwekkend hoe makkelijk je je laat verleiden tot dit soort uitspraken.. Niet zomaar alles wat op andere fora wordt aangebracht gelijk als bewijs zien omdat het in het straatje van je theorie past, zelf ook kritisch naar kijken of er misschien een oorzaak is die een stuk meer voor de hand ligt. Heb voor de rest weinig tijd en ook geen zin om op andere dingen in te gaan als ik zie hoe hier alweer op werd gereageerd.
[..]
Nee, dat waren komkommers inderdaad. Ehec-komkommers... Hey, ik zie een connectie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Prima reactie en inderdaad, je hebt wat die schaduw betreft volkomen gelijk. Neemt echter niet weg dat er geen vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.
Het neemt echter wel weer een theorie van jou weg, waar de theorie van de overheid nog staat als een huis. Jij gelooft eerder in vreemde schaduwen en zelfhelende betonblokken dan in kwaadaardige terroristen. Ik raad je de literatuur van de gebroeders Grimm aan, dan wordt de realiteit pas echt spannend voor je.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Prima reactie en inderdaad, je hebt wat die schaduw betreft volkomen gelijk. Neemt echter niet weg dat er geen vliegtuigen de torens in zijn gevlogen.
Neemt niet weg dat voor die theorie ook nog steeds geen enkel bewijs is geleverd... De no plane theorie is pas echt gefabriceerde rommel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker constructief ook weer Hoppa. Zucht.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, dat waren komkommers inderdaad. Ehec-komkommers... Hey, ik zie een connectie.
Komkommers, de groente van $atan.
je bedoelt Mon$antoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, dat waren komkommers inderdaad. Ehec-komkommers... Hey, ik zie een connectie.
Komkommers, de groente van $atan.
Ik denk dat dat ook wel is wat de kapers voor ogen hadden. De vliegtuigen gebruiken voor de demolition...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef Gray het volgende:
De no plane theorie is in mijn ogen ook geen sterke, nee. Controlled demolition is met vliegtuigen wél nog steeds houdbaar en zijn goede aanwijzingen voor.
en dan nog zou het niet moeten instorten tot in de kruipkelder!quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel is wat de kapers voor ogen hadden. De vliegtuigen gebruiken voor de demolition...
Of bedoel je dat er naast de vliegtuigen nog explosieven zijn gebruikt en zoja, wat is/zijn daar dan volgens jou:
1. De reden/het nut van.
2. De aanwijzingenen voor?
Ben je nou nog steeds met die nukes bezig?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dan nog zou het niet moeten instorten tot in de kruipkelder!
De verstoffing van de towers tot op nano niveau kan gewoon niet door CD explosieven zijn gedaan. Het enigste bekende wapen wat dit doet zijn nukes of er is een totaal nieuw geheim wapen gebruikt.
Ik bedoel dit:quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook wel is wat de kapers voor ogen hadden. De vliegtuigen gebruiken voor de demolition...
De reden is dat de gebouwen een constructie hadden waarin rekening werd gehouden de impact van vliegtuigen. Alleen weet ik niet welke afmetingen die hypothetische vliegtuigen hadden, moet ik bekennen.quote:Of bedoel je dat er naast de vliegtuigen nog explosieven zijn gebruikt en zoja, wat is/zijn daar dan volgens jou:
1. De reden/het nut van.
Aanwijzingen zie ik in hoe de gebouwen instortten, zeker vergeleken met WTC 7, dat nagenoeg dezelfde wijze van instorting vertoonde. Ook de verschillende ooggetuigen buiten en binnen de torens mbt de series van explosies die men hoorde voordat de torens instortten, evenals de onaangekondigde onderhoudservices net voor de aanslagen. Ook dat de bomopsporingsdiensten na dat 'onderhoud' niet meer naar binnen mochten is zeer zeker opvallend.quote:2. De aanwijzingenen voor?
-edit, nee-quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ben je nou nog steeds met die nukes bezig?
Dit topic gaat over 9/11. Als je je ergert aan het posten hier staat het je vrij om hier niet te lezen/posten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Sowieso snap ik al dat gezeur hier niet zo. Als het al zo zou zijn dat de overheid het nodig acht een "false flag" operatie uit te voeren om een oorlog te beginnen en de economie te herstellen zouden jullie moeten knielen van dank. Zonder de overheid waren jullie waarschijnlijk nooit geboren omdat jullie moeders een hongerdood stierven. Ga maar eens kijken in Afrika, ervaar een werkelijk marginale overheid.
Vind je? Ik vind het officiële verhaal van de 19 kapers die met plastic messen, stanleymessen en traangas even 4 toestellen kaapten zonder dat de gezagvoerders van alle 4 de toestellen in staat waren om code 7500 aan de grond door te geven, anders praktisch onmogelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:30 schreef Gray het volgende:
De no plane theorie is in mijn ogen ook geen sterke, nee. Controlled demolition is met vliegtuigen wél nog steeds houdbaar en zijn goede aanwijzingen voor.
Maar dan overzie je misschien de andere alternatieven, al heb je die misschien al verwezen. Het kan natuurlijk zo zijn dat er geen passagiers of oorspronkelijke commerciele piloten waren. Slechts kapers van een vliegtuig waar weinig te kapen valt. Of nog meer dan dat, slechts automatische piloten of drone-systemen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het officiële verhaal van de 19 kapers die met plastic messen, stanleymessen en traangas even 4 toestellen kaapten zonder dat de gezagvoerders van alle 4 de toestellen in staat waren om code 7500 aan de grond door te geven, anders praktisch onmogelijk.
PNAC zou gebaat zijn geweest bij een aanslag die aanleiding gaf tot de ontwikkeling van nieuw wapentuig. Dat geldt niet voor de aanslagen van elf september.quote:Neem daarin mee dat dit het Pearl Harbor incident was waar PNAC veel baat bij zou hebben
Ik refereer toch naar een "false flag" operatie? Dat bespreken we hier toch?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit topic gaat over 9/11. Als je je ergert aan het posten hier staat het je vrij om hier niet te lezen/posten.
Ja schrijft dat je 'het gezeur hierzo' niet begrijpt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:00 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Ik refereer toch naar een "false flag" operatie? Dat bespreken we hier toch?
Ik snap het. Ik had mij beter uit moeten drukken, ik bedoelde dat ik de gedachtegang niet snap. Om een uitleg uit te lokken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja schrijft dat je 'het gezeur hierzo' niet begrijpt.
Dus ik leg uit dat dit topic er speciaal ís om over dit 'gezeur' van gedachten te wisselen. Maar dan graag op een vriendelijke toon. Iets wat ik al vele, véle keren heb gevraagd overigens.Niet alleen aan jou dus
Het is de toon die de muziek maakt lieve schatquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier stonden echt geen scheldwoorden,hoor.
Je snapt hopelijk wel waarom het in Afrika zo erbarmelijk is...quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Sowieso snap ik al dat gezeur hier niet zo. Als het al zo zou zijn dat de overheid het nodig acht een "false flag" operatie uit te voeren om een oorlog te beginnen en de economie te herstellen zouden jullie moeten knielen van dank. Zonder de overheid waren jullie waarschijnlijk nooit geboren omdat jullie moeders een hongerdood stierven. Ga maar eens kijken in Afrika, ervaar een werkelijk marginale overheid.
je moet het meer zien als dat er een budget wordt vrijgegeven voor iets maar vervolgens gaat het linea recta naar een black top secret project. Zoals NASA werkt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
PNAC zou gebaat zijn geweest bij een aanslag die aanleiding gaf tot de ontwikkeling van nieuw wapentuig. Dat geldt niet voor de aanslagen van elf september.
O, dank je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je moet het meer zien als dat er een budget wordt vrijgegeven voor iets maar vervolgens gaat het linea recta naar een black top secret project. Zoals NASA werkt.
Zoals wikipedia aanhaalt over PNAC:quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
PNAC zou gebaat zijn geweest bij een aanslag die aanleiding gaf tot de ontwikkeling van nieuw wapentuig. Dat geldt niet voor de aanslagen van elf september.
In het licht van de lobby van PNAC bij Clinton om Irak binnen te vallen, die dat overigens weigerde, was een president als Bush een uitkomst. Met mensen als Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, Richard Perle, John Bolton, Richard Armitage, and Elliott Abrams die ondergetekenden waren van de brief aan Clinton, waarbij dikgedrukte namen ook deel uitmaakten van de Bush Administratie.quote:"New Pearl Harbor"
Section V of Rebuilding America's Defenses, entitled "Creating Tomorrow's Dominant Force", includes the sentence: "Further, the process of transformation, even if it brings revolutionary change, is likely to be a long one, absent some catastrophic and catalyzing event––like a new Pearl Harbor" (51).[13]
Though not arguing that Bush administration PNAC members were complicit in those attacks, other social critics such as commentator Manuel Valenzuela and journalist Mark Danner,[39][40][41] investigative journalist John Pilger, in New Statesman,[42] and former editor of The San Francisco Chronicle Bernard Weiner, in CounterPunch,[43] all argue that PNAC members used the events of 9/11 as the "Pearl Harbor" that they needed––that is, as an "opportunity" to "capitalize on" (in Pilger's words), in order to enact long-desired plans.
Ik ben niet ver genoeg ingelezen om hier definitieve uitspraken over te doen, dus dit moet als speculatie van mijn kant opgevat worden:quote:Political philosophy
The guiding political philosophy of the Bush administration has been termed neoconservative. The specific elements of neoconservative leadership have been itemized in policy papers by leading members of the Project for a New American Century, and is represented in the editorial perspective of the political journal the Weekly Standard. Administration officials chosen from the membership of the Project for a New American Century (PNAC) began with the selection of the candidate for vice president, Dick Cheney. Others included Richard Armitage, Zalmay Khalilzad, Lewis "Scooter" Libby, Richard Perle, former U.S. Secretary of Defense Donald Rumsfeld, and Paul Wolfowitz.
In 1998, members of the PNAC, including Rumsfeld and Wolfowitz, wrote to President Bill Clinton urging him to remove Saddam Hussein from power using US diplomatic, political and military power.
In September 2000, the PNAC issued a report entitled Rebuilding America's Defenses: Strategies, Forces, and Resources For A New Century, proceeding "from the belief that America should seek to preserve and extend its position of global leadership by maintaining the preeminence of U.S. military forces." The group stated that when diplomacy or sanctions fail, the United States must be prepared to take military action. The PNAC argued that the Cold War deployment of forces was obsolete. Defense spending and force deployment must reflect the post–Cold War duties that US forces are obligated to perform. Constabulary duties such as peacekeeping in the Balkans and the enforcement of the No Fly Zones in Iraq put a strain upon, and reduced the readiness of US forces. The PNAC recommended the forward redeployment of US forces at new strategically placed permanent military bases in Southeast Europe and Southeast Asia. Permanent bases would ease the strain on US forces, allowing readiness to be maintained and the carrier fleet to be reduced. Furthermore, PNAC advocated that the US-globalized military should be enlarged, equipped and restructured for the "constabulary" roles associated with shaping the security in critical regions of the world.[44]
Zoals je zelf kunt concluderen uit deze teksten, zijn politiek en bedrijfsleven innig verbonden, tot iets wat al langer bekend staat als het corporate military complex military-industrial complex.quote:During the Balkans conflict in the 1990s, Kellogg Brown-Root (KBR) supported U.S. peacekeeping forces in Bosnia and Herzegovina, Croatia and Hungary with food, laundry, transportation, and other life-cycle management services.[25]
In 1998, Halliburton merged with Dresser Industries, which included Kellogg. Prescott Bush was a director of Dresser Industries, which is now part of Halliburton; his son, former president George H. W. Bush, worked for Dresser Industries in several positions from 1948 to 1951, before he founded Zapata Corporation.[26]
The Wall Street Journal reported in 2001 that a subsidiary of Halliburton Energy Services called Halliburton Products and Services Ltd. (HPS) opened an office in Tehran. The company, HPS, operated on the ninth floor of a new north Tehran tower block. Although HPS was incorporated in the Cayman Islands in 1975 and is "non-American", it shares both the logo and name of Halliburton Energy Services and, according to Dow Jones Newswires, offers services from Halliburton units worldwide through its Tehran office. Such behavior, undertaken while Cheney was CEO of Halliburton, may have violated the Trading with the Enemy Act. A Halliburton spokesman, responding to inquiries from Dow Jones, said "This is not breaking any laws. This is a foreign subsidiary and no U.S. person is involved in this. No U.S. person is facilitating any transaction. We are not performing directly in that country." Later Dave Lesar would book his own flights to the Tehran office through the UK arm of KBR. No legal action has been taken against the company or its officials.[27]
From 1995 to 2002, Halliburton Brown & Root Services Corp was awarded at least $2.5 billion but has spent considerably less to construct and run military bases, some in secret locations, as part of the Army's Logistics Civil Augmentation Program. This contract was a cost plus 13% contract and BRS employees were trained on how to pass GAO audits to ensure maximum profits were attained. It was also grounds for termination in the Balkans if any BRS employee spoke of Dick Cheney's being CEO. BRS was awarded and re-awarded contracts termed "noncompetitive" because BRS was the only company capable of pulling off the missions.[citation needed] DYNACORP actually won the competitively let second contract, but never received any work orders in the Balkans.[21]
In November 2002, KBR was tasked to plan oil well firefighting in Iraq, and in February 2003 was issued a contract to conduct the work. Critics contend that it was a no-bid contract, awarded due to Dick Cheney's position as vice president. Concern was also expressed that the contract could allow KBR to pump and distribute Iraqi oil.[29] Others contend, however, that this was not strictly a no-bid contract, and was invoked under a contract that KBR won "in a competitive bid process."[30] The contract, referred to as LOGCAP, is a contingency-based contract that is invoked at the convenience of the Army. Because the contract is essentially a retainer, specific orders are not competitively bid (as the overall contract was).
In May 2003, Halliburton revealed in SEC filings that its KBR subsidiary had paid a Nigerian official $2.4 million in bribes in order to receive favorable tax treatment.[31][32] , United Arab Emirates In October 2004, Halliburton opened a new 250,000-square-foot (23,000 m2) facility on 35 acres (140,000 m2), replacing an older facility that opened in 1948, in Rock Springs, Wyoming. With over approximately 500 employees, Halliburton is one of the largest private employers in Sweetwater County.[33]
Maar FPI is weer een heel ander hoofdstuk.quote:By the end of 2006, PNAC was "reduced to a voice-mail box and a ghostly website", with "a single employee" "left to wrap things up", according to the BBC News.[24] According to Tom Barry, "The glory days of the Project for the New American Century (PNAC) quickly passed."[25] In 2006, Gary Schmitt, former executive director of the PNAC, a resident scholar at the American Enterprise Institute and director of its program in Advanced Strategic Studies, stated that PNAC had come to a natural end:
When the project started, it was not intended to go forever. That is why we are shutting it down. We would have had to spend too much time raising money for it and it has already done its job. We felt at the time that there were flaws in American foreign policy, that it was neo-isolationist. We tried to resurrect a Reaganite policy. Our view has been adopted. Even during the Clinton administration we had an effect, with Madeleine Albright [then secretary of state] saying that the United States was 'the indispensable nation'. But our ideas have not necessarily dominated. We did not have anyone sitting on Bush's shoulder. So the work now is to see how they are implemented.[24]
PNAC's successor organization is the Foreign Policy Initiative.
Ik denk dat dit de verlangde ''transformatie'' is. In de tussentijd kunnen bedrijven als Halliburton natuurlijk profiteren van het bloedvergieten.quote:"To preserve American military preeminence in the coming decades, the Department of Defense must move more aggressively to experiment with new technologies and operational concepts, and seek to exploit the emerging revolution in military affairs. Information technologies,in particular, are becoming more prevalent and significant components of modern military systems. These information technologies are having the same kind of transforming effects on military affairs as they are having in the larger world. The effects of this military transformation will have profound implications for how wars are fought, what kinds of weapons will dominate the battlefield and, inevitably, which nations enjoy military preeminence".
De implementatie van technologische oorlogsvoering bestond al in de Golf-oorlog. Dat was zelfs controversieel; oorlogsvoering was geen mensenwerk meer, het was te koud, analytisch en berekend. Wel eens de documentaire Pax Americana gezien? Een interessante docu mbt het Amerikaanse oorlogsbeleid, waar dit ook uitgebreid aan bod komt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef TitusPullo het volgende:
Eerder in dat hoofdstuk staat:
[..]
Ik denk dat dit de verlangde ''transformatie'' is. In de tussentijd kunnen bedrijven als Halliburton natuurlijk profiteren van het bloedvergieten.
Nee, hoor. Dat is helemaal niet naïef.quote:Misschien ben ik grenzeloos naief, maar ik vind zo'n zin over ''een nieuw Pearl Harbor'' niet per se verdacht. Het is immers een rapport over militaire zaken.
Ja door het barre klimaat.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel waarom het in Afrika zo erbarmelijk is...
Precies wat ik al dacht. Je begrijpt het dus niet.quote:
Jij denkt niet dat het klimaat de primaire reden is? Laat me raden, er zit fluoride in het zand?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies wat ik al dacht. Je begrijpt het dus niet.
Deze hele post zit zo vol Fout dat het niet eens meer leuk is. Misschien moet je kijken voor vacatures bij het Pentagon.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:36 schreef AgentMoloch21 het volgende:
Nee corporatiesquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:55 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat het klimaat de primaire reden is? Laat me raden, er zit fluoride in het zand?
Werkgelegenheid, wat is het probleem?quote:
Als er iemand realistisch is en feiten brengt dan ben ik het. Ik snap dat sommige users hier een probleem hebben met zo'n nuchtere en heldere visie maar dat is mijn probleem niet. Ik zie de overheid niet als een eng monster met bebloede tanden, ik profiteer van de vruchten, net als jullie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:08 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Deze hele post zit zo vol Fout dat het niet eens meer leuk is. Misschien moet je kijken voor vacatures bij het Pentagon.
http://www.wired.com/dangerroom/2008/03/report-recruit/
Er zijn je vast wel mensen voor gegaan hier. Van die wormen die niets anders doen dan topics volblaten met crap om de echte feiten te verdoezelen.
Dit is de leukste statement sinds tijden. Je bent nog geen week nieuw hier op fok.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Als er iemand realistisch is en feiten brengt dan ben ik het.
De (r)overheid is een verrotte doortrapte appel hoor.quote:Ik snap dat sommige users hier een probleem hebben met zo'n nuchtere en heldere visie maar dat is mijn probleem niet. Ik zie de overheid niet als een eng monster met bebloede tanden, ik profiteer van de vruchten, net als jullie.
Nietus, bovendien maak ik onderdeel uit van de overheid. Dus als jij mij beledigt, dan mag ik jou ook beledigen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:29 schreef Lambiekje het volgende:
De (r)overheid is een verrotte doortrapte appel hoor.
Liever niet, maar ik denk niet dat je je daar door laat weerhoudenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nietus, bovendien maak ik onderdeel uit van de overheid. Dus als jij mij beledigt, dan mag ik jou ook beledigen?
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nietus, bovendien maak ik onderdeel uit van de overheid. Dus als jij mij beledigt, dan mag ik jou ook beledigen?
Lavenderr!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Liever niet, maar ik denk niet dat je je daar door laat weerhouden
/mod modus uit
Ah... dus onze belastingcenten worden verkwanseld aan mannetjes die heel de godganse dag zitten te trollen op FOK!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dat is vast nog maar het topje van de ijsbergquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah... dus onze belastingcenten worden verkwanseld aan mannetjes die heel de godganse dag zitten te trollen op FOK!
Sinds ik in overheidsdienst ben zit ik zelden tijdens werktijd te Fokken.... Veel te druk met de voorbereidingen voor de grote volgende TV-fakery....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah... dus onze belastingcenten worden verkwanseld aan mannetjes die heel de godganse dag zitten te trollen op FOK!
Dus bij jou als mod is het beledigen ook 1-richtingsverkeer?quote:
Eerder 0-richtingsverkeer.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:53 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dus bij jou als mod is het beledigen ook 1-richtingsverkeer?
Nee, ik doe er alles aan om beleid geïntroduceerd te krijgen waarmee profiteurs en klaplopers zo veel mogelijk van hun rechten op uitkering en privacy kwijtraken. Heerlijk en het klimaat is er op het moment perfect voor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat voor werkzaamheden vericht je dan voor dat corporatief gezwel, ben je baliemedewerker op het gemeentehuis ?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:50 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Sinds ik in overheidsdienst ben zit ik zelden tijdens werktijd te Fokken.... Veel te druk met de voorbereidingen voor de grote volgende TV-fakery....
En hier een filmpje van hoe het er allemaal uit gaat zien:quote:2010 marks the 10th anniversary of 9/11.
In New York, a major ongoing focus is on plans for the new 1 World Trade Center in downtown Manhattan that replaces the iconic World Trade Center Twin Towers destroyed in terrorist attacks on September 11, 2001.
Since 2001, rebuilding efforts have been halted by related safety issues, and the painful concerns of survivor families over the World Trade Center Memorial.
Although the new tower was expected to be completed by 2009, negotiations among economic and real estate interests, along with 19 different state agencies, have slowed progress significantly.
One of the more notable controversies surrounding the new building project arose in 2008 with the renaming in of the central structure from the original "Freedom Tower" to the now more practical 1 World Trade Center. Commercial reasons were the primary motivation for the name change, say critics, who charge that developers have tried to calm nerves and ensure future rentals by simply renaming the skyscraper 1 World Trade Center.
Today, construction at Ground Zero has begun in earnest. With steel framework having already risen above downtown Manhattan since 2009, developers promise the tallest building in New York — 1,776 feet in height to the top of the 1 World Trade Center mast antenna — to be completed by 2013.
Chiff.com
Ja hoor, om een vergunning te krijgen voor de bouw moet er ook een demolition plan bijzitten,als over bijvb 100 jaar het gebouw op is en gesloopt dient te worden, dat willen ze dan met wat nukes doen. Een gewone cd gaat nl niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef Gray het volgende:
Whoa, kom er net pas achter dat er een nieuw gebouw komt in de plaats van de oude WTC torens!
[..]
En hier een filmpje van hoe het er allemaal uit gaat zien:
Zijn hierover al samenzwering-theorieën gaande?
1776 meter hoog. Leuk jaar nietquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef Gray het volgende:
Whoa, kom er net pas achter dat er een nieuw gebouw komt in de plaats van de oude WTC torens!
Dat wist je niet..? omgquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:15 schreef Gray het volgende:
[..]
En hier een filmpje van hoe het er allemaal uit gaat zien:
Zijn hierover al samenzwering-theorieën gaande?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze moet je echt ff kijken. Kost je slechts een minuut.
Wat een crappy acteurs zeg.
ik zie mensen die in de war zijn door de shock and awe.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze moet je echt ff kijken. Kost je slechts een minuut.
Wat een crappy acteurs zeg.
Ik wist van de memorial, maar niet dat ze een nieuwe toren willen bouwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat wist je niet..? omg
Het kosten-baten plaatje van de twin-towers was heel erg negatief. Osama speelde daarmee direkt in de handen van Amerikaanse belanghebbenden. Plot thickens of toeval?
Maar waarvan dan volgens jou? Ik heb altijd begrepen dat ook jij dacht dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt, of ben je daarvan teruggekomen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zie mensen die in de war zijn door de shock and awe.
ik heb gezegd dat de beelden op tv van de aanslagen nep zijn,maar dat betekent waarschijnlijk dat er ook echte vliegtuigen kunnen zijn geweest,maar dat de impact daarvan gewoon realistisch lamlendig was,zonder enorme fireball!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar waarvan dan volgens jou? Ik heb altijd begrepen dat ook jij dacht dat er geen vliegtuigen zijn gebruikt, of ben je daarvan teruggekomen?
goed dat je het zelf zegt, want we hadden het echt niet door.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:04 schreef AgentMoloch21 het volgende:
[..]
Als er iemand realistisch is en feiten brengt dan ben ik het.
Wie zaten er dan in die vliegtuigen? 19 kapers en passagiers?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat de beelden op tv van de aanslagen nep zijn,maar dat betekent waarschijnlijk dat er ook echte vliegtuigen kunnen zijn geweest,maar dat de impact daarvan gewoon realistisch lamlendig was,zonder enorme fireball!
weet ik niet,maar je snapt wel,dat het grote risico wat de aanslag met zich meebracht, dat ze valse filmpjes op standby hadden staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zaten er dan in die vliegtuigen? 19 kapers en passagiers?
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wist van de memorial, maar niet dat ze een nieuwe toren willen bouwen.
Het feit dat jij het niet doorhebt zegt heel veel over jouw mensenkennis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:01 schreef Scrummie het volgende:
![]()
[..]
![]()
Waarom zouden dit acteurs zijn? Omdat jij ze slecht vind?
One world trade center met een hoogte van 1776 voet.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaat dat ding niet "One World Trade Center" heten? Dubbelzinnige naam voor de NWO believers.
Dat Aziatische meisje kom voor mij wel natuurgetrouw over. Ze lijkt ook gewond.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zal nog wat staaltjes acteerwerk hier neerzetten. Let goed op
Asiatisch meisje vanaf 0:06 min:
Wat hier wel vreemd is, is dat de secret service guy moet nadenken over z'n eigen rang...quote:Vanaf 1:00. De cameraman is wat aan het rondhangen voor WTC 7 tot er een man met rugzak de hoek om komt rennen. De cameraman volgt de man "spontaan" het gebouw in. Bovenaan de roltrap staat de Secret Service man...die nogal camera bewust overkomt. Hij doet zodra hij de camera ziet zijn bescherm kap van zijn hoofd en vervolgens begint er een opvallend ingestudeerd toneelstukje.
Misschien was ze al helemaal leeg van al het huilen? Vind het maar moeilijk te zeggen bij dit filmpje. Wel opvallend dat ze telkens haar beschrijving van het vliegtuig herhaalt, maar ook aanpast.quote:
Dit is wel karig ja. Ook die vrouw die haar kapje pas opzet nádat ze ontsnapt waren aan de stofwolk.quote:En amuseer je met onderstaande stukje Hollywood productie, vol B acteurs. Vanaf 5:29 begint het echt triest te worden. Vul zelf maar in waarom dat is.
Ja. Allemaal best, maar nu is die link naar Bassie en Adriaan weg. Verdorie.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef Gray het volgende:
Laatste pagina opgeschoond. 9/11 hoeft niet tot persoonlijke flame-wars te leiden.
Graag vanaf nu weer on-topic reageren.
FB.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Allemaal best, maar nu is die link naar Bassie en Adriaan weg. Verdorie.
Ze is door een glazen ruit geblazen. Er zit geen bloed aan haar truitje terwijl haar armen duidelijk besmeerd zijn met "bloed". Ook de manier waarop ze haar verhaal vertelt, komt op mij niet over als iemand die zojuist een grote tragedie heeft meegemaakt. Maar goed... hard to tell.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat Aziatische meisje kom voor mij wel natuurgetrouw over. Ze lijkt ook gewond.
Dat onder andere ja. Daarnaast is het nogal vreemd dat deze SS guy klaarblijkelijk niet op de hoogte is van wat er gaande is. Hij hoorde dat de top van een gebouw naar beneden kwam zetten... En ook hier weer, zoals in heel veel filmpjes, moet er een beschrijving van het vliegtuig worden gegeven. De manier waarop hij dit beschrijft is op zijn zachts gezegd nogal vreemd en het getuigt imho van slecht acteerwerk. Let ook op zijn hele doen en laten.quote:Wat hier wel vreemd is, is dat de secret service guy moet nadenken over z'n eigen rang...
Tja.. iedereen interpreteert dit soort dingen natuurlijk weer op een andere manier. Ik ben er echter van overtuigd dat deze mevrouw een groot lulverhaal aan het ophangen is. Puur om de mythe van de vliegtuigen te supporten.quote:Misschien was ze al helemaal leeg van al het huilen? Vind het maar moeilijk te zeggen bij dit filmpje. Wel opvallend dat ze telkens haar beschrijving van het vliegtuig herhaalt, maar ook aanpast.
Heel slecht inderdaadquote:Dit is wel karig ja. Ook die vrouw die haar kapje pas opzet nádat ze ontsnapt waren aan de stofwolk.
En die presentator! Wat een harteloze clown!
Wat ik wel weet is dat er eind vorig jaar een hele berg beeldmateriaal door NIST is vrijgegeven nadat er een FOIA request was gedaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:09 schreef Gray het volgende:
[..]
FB.
Trouwens, is het bekend of er geheime documentatie bestaat bij de Amerikaanse regering? Zo ja, wanneer zou die moeten worden vrijgegeven?
Jij wellicht eens een keer?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:23 schreef THEFXR het volgende:
kom op gasten! ik zie alleen maar reposts, wie komt er eens met nieuw materiaal/nieuws?
Zijn hele verhaal hangt aan elkaar van 'ik begrijp niet dat', 'ik geloof niet dat' en 'ik denk dat'. Niet echt wat je zegt een inhoudelijke expert die gezag afdwingt. DAar komt nog bij dat hij de helft niet verteld omdat hij weet dat hij dan minder geloofwaardig wordt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oke dan.
voormalig werknemer van CDI, beschrijft de demo van het WTC.
Ja, het gaat over WTC7; hij haalt het meermaals aan in de video.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:11 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Gaat dit trouwens over WTC7? Anders kwatst die kerel nog veel harder.
Maar niet in de eerste minuten.... Daarna had hij al geen geloofwaardigheid meer.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:37 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, het gaat over WTC7; hij haalt het meermaals aan in de video.
Hij komt op mij wel betrouwbaar over, hij nuanceert ook verstandig en zijn verhaal komt heel logisch opgebouwd over.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar niet in de eerste minuten.... Daarna had hij al geen geloofwaardigheid meer.
wees eens niet zo stout en kijk het hele filmpje voordat je een oordeel vormt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar niet in de eerste minuten.... Daarna had hij al geen geloofwaardigheid meer.
Komt door zijn snor. Ik vind het geen nuanceren wat hij doet. Hij beweert vanalles, maar durft het nergens hard te onderbouwen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Hij komt op mij wel betrouwbaar over, hij nuanceert ook verstandig en zijn verhaal komt heel logisch opgebouwd over.
Wat voorn straling hebben we het dan over?quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Er is toch een nieuwe theorie mbt controlled demo.. Het zou wellicht niet om klassieke controlled demolition gaan. Maar iets met straling. En nee ook geen nukes.. Maar in feite toch soort controlled demolition.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |