Waar ga je mee knoeien? met een beetje witte sausquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:03 schreef right_turn het volgende:
Vanmiddag een verjaardag met BBQ. Zal flink knoeien worden!
quote:
Ja, he. Het maakt niet uit wat voor idiote, saaie of bizar onnozele activiteiten mannen verzinnen om zich mee bezig te houden. Zomersgeklede wijven zorgen er altijd wel voor dat het relaxed is om er toch aan mee te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
antiklacht: lekkere wijven met weinig kleren aan met zulk weer
truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ja, he. Het maakt niet uit wat voor idiote, saaie of bizar onnozele activiteiten mannen verzinnen om zich mee bezig te houden. Zomersgeklede wijven zorgen er altijd wel voor dat het relaxed is om er toch aan mee te doen.
Ja die ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
''met slechte mensen gaat het altijd goed''
KK
En de Pleuro.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
Na de grappen volgt dan een politieke discussie met daarin termen als "de roverheid" en "de VVDieven".
Ja die, en ook dat het kwertje van Kok terug moet.quote:
Je vergeet de Partij Voor De Allochtonen. En na die politieke discussie volgt een voetbaldiscussie over o.a. Ajakkes, Pisvee, Huhuveen, Stillem II en Feyenooit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef Garisson72 het volgende:
Na de grappen volgt dan een politieke discussie met daarin termen als "de roverheid" en "de VVDieven".
Tja, onkruid vergaat niet hè!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
KK
Ja ik zit niet zo in die voetbalscene, ik ben meer Formule1-faneut - dus mijn equivalent zou dan zijn, dat mensen gaan roepen dat 'ze' Jos Verstappen weer terug in die auto motten zetten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:37 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Je vergeet de Partij Voor De Allochtonen. En na die politieke discussie volgt een voetbaldiscussie over o.a. Ajakkes, Pisvee, Huhuveen, Stillem II en Feyenooit.
Respect als je dat niet-lachen dan tóch weet vol te houden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:42 schreef Phileintje het volgende:
Wat ik trouwens het allerergst vind aan die standaardgrappen dat als je er niet om lacht, de standaardgrappenmakers je humorloos en chagrijnig vinden.
die is tenenkrommend. Echt verschrikkelijk. Ik werk in de horeca en daar hoor ik dat helaas nog bijna wekelijksquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
KK
Hoe gaat het met de kleine meid?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Phileintje het volgende:
Misschien ben ik wel de enige met dit, maar ik vind het ook vreselijk als mensen hun kind 'die kleine' noemen.
Iedere ochtend dezelfde collega's:quote:
Valt dat in de categorie ‘m'n vent/vrouwtje’?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Phileintje het volgende:
Misschien ben ik wel de enige met dit, maar ik vind het ook vreselijk als mensen hun vader 'die ouwe' noemen.
Het erge is dat BBQ overal is opgenomenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Boldface het volgende:
Ik vind mensen die BBQ zeggen, erger.
De officiële spelling - barbecueën - is trouwens ook verschrikkelijk. Hopelijk wordt het ooit weer wat het moet zijn: barbecuen.
Denk eerder in de categorie 'mijn meissie'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Valt dat in de categorie ‘m'n vent/vrouwtje’?
Oh, ook zo erg. 'M'n mannetje.'quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Aether het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Grunge. het volgende:
Sowieso van die shirts met tekst op de voorkant en de oh-zo-grappige-maar-niet-heus clou op de achterkant.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Aether het volgende:
[..]
Mijn vuisten beginnen te jeuken mij dit soort opmerkingen, bleghquote:
Denk dat alle tekst hier aan een kant staatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Wat staat er voor hilarisch op de achterkant? Ik heb namelijk zin om even te lachen.
Inderdaad. Prachtig. Sinds ik werk, hoor ik dit soort taal te vaak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef Fenomeno het volgende:
vaak hetzelfde volk dat "bammetjes" en "centjes" zegt, gewoon negeren
Ja en dan die mannen met een pens zonder shirt brrrr.:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Klacht: barbeknoei
antiklacht: lekkere wijven met weinig kleren aan met zulk weer
Wat een hilarische familie/vrienden heb jij!quote:
Ieuw ja! Die is echt heel erg!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag zeggers als je tien over zeven binnenkomt ipv zeven uur.
Dat zijn de mensen die zelf niet werken, anders zou het niet opvallen:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Wat een hilarische familie/vrienden heb jij!
[..]
Ieuw ja! Die is echt heel erg!
En deze ook als je te laat bent: "Werk jij halve dagen tegenwoordig?"
Zie jij grappen in dit topic of ben je sarcastisch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wees blij dat mensen nog grappen maken.
Ik ben sarcastisch ja, ik zal dat de volgende keer met een smiley duidelijk maken als ik eraan denk, en als er daarvoor smileys bestaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Zie jij grappen in dit topic of ben je sarcastisch?
muaw, Gemeentepils vind ik wel ok...quote:
Of nog erger:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
KK
Instant afknapper. Ik zag eens een vent met een t-shirt met de tekst: beurtje. Ik kon alleen maar zachtjes wenen, zo van streek was ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Grunge. het volgende:
Sowieso van die shirts met tekst op de voorkant en de oh-zo-grappige-maar-niet-heus clou op de achterkant.
Die is wel leuk, mits je 'm op een sarcastische manier zegt.quote:
een gouden pretcilinderquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Eensch. En 'BBQ' is ook stom. Zo moeilijk is de spelling niet: b-a-r-b-e-c-u-e. Zullen we daar ook mee stoppen met z'n allen?
Inderdaad, vreselijk dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Liquidist het volgende:
*buiten gaat een sirene
"ze komen je halen"
bffquote:Op zondag 5 juni 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
[..]
![]()
Doet me ook denken aan al die vreselijke mensen die hun beste vriend(in) hun 'BFF' noemen, al past dat misschien niet helemaal in dit topic.
Ik vind uuro erger.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:03 schreef Elusive het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEURRRRIEEEE
10 EURIE
20 EURIE
30 EURIE
EEEEURIE EURIEE
...
Kende iemand die het altijd over ‘lapstof’ had...quote:
Ze zeggen letterlijk BFFquote:Op zondag 5 juni 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
[..]
![]()
Doet me ook denken aan al die vreselijke mensen die hun beste vriend(in) hun 'BFF' noemen, al past dat misschien niet helemaal in dit topic.
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
"Pak jij de koffie, dan pak ik de directrice." Toch apart dat ik dat nooit heb gehoord.
Eigenlijk zouden een paar hackers een computervirus met die naam moeten schrijven. Het "bijna weekend"-virus. En het dan versturen op vrijdag om 15u30.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."
Ja, ik hoorde het een paar dagen geleden nog iemand zeggen. Letterlijk, ja.quote:
Werken zeker alleen op maandag?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."
Collega a: dramatiserend kunstenaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef TeenWolf het volgende:
Vorige week deze:
collega a: ' die man kan de uitwerking ervan pas overmorgen met de email versturen in plaats van vandaag, daar hoef ik toch niet onder te lijden? '
collega b: ' onder Leiden??? We zijn toch in Amsterdam? '
![]()
![]()
Of het altijd over ‘é’-s hebben.quote:
Of "ondergetekende".quote:Op zondag 5 juni 2011 13:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Of: ipv "ik" zeggen sommigen: "Deze jongen"
Ieieieieieiek!!
Of: Mijn persoontje, "en ik zei de gek".
betere klacht, ik zie bijna nooit ergens barbecue staan, bijna altijd BBQ gvd. Ik snap het nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef Boldface het volgende:
Ik vind mensen die BBQ zeggen, erger.
De officiële spelling - barbecueën - is trouwens ook verschrikkelijk. Hopelijk wordt het ooit weer wat het moet zijn: barbecuen.
Morgen is het weer zover! Ik verheug me er nu al op om weer te gaan lachen om die grappenmakers!quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Of met het luchtalarm op de 1e van de maand;
OMGWTFBBBQ!!!!!!!!DEDUITSRESVALLENAAAAAAN!!!!!!1111EINZ!111
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederlandquote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Of als je iemand begroet:
"Hi"
"IS EEN GEVAARLIJKE VIS!!!1!!1!!1!1!1!1!11!!!!!!!!one!!1!1!1-!!!!!!!!EINZ!!!1!!!"
Vooral hippe mannen die dat zeggen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederland.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Van die metrosexuelen en homo's. En vrouwen.
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Sowieso, mensen die "hi" of "haaaaaii" zeggen in nederland.
En daar heb je dan ook weer de "hi hi" variant van.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.
Die was ik nog niet tegengekomen, maar vindt het wel grappig.quote:
Klaptop zeg ik ook wel eens, en de interwebzquote:Op zondag 5 juni 2011 17:17 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Die was ik nog niet tegengekomen, maar vindt het wel grappig.
Die is zo flauw.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Mijn collega in de kamer naast me net...quote:Op zondag 5 juni 2011 09:42 schreef fratsman het volgende:
Ik verdien minder dan dat ik krijgquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godhemel, die grap maakte Bassie van Adriaan pas nog.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef boskameel het volgende:
Aan de telefoon:
Hallo met wie?
Ha wie met lo!
Oh ja?quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
dat kan niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef Skint het volgende:
"Ja dat kan."
-"Alles kan! Koffiekan, theekan..."
![]()
"Er kan wel meer! Haarlemmermeer, Bijlmermeer..."
Jij zegt niet gewoon: "Met <je naam>" als je opneemt? (Eventueel "Goedemiddag/morgen, u spreekt met <je naam> van <naam bedrijf>" bij zakelijke gesprekken.)quote:
Aangezien de rest van mijn teksten altijd barsten van de taalfouten is het inderdaad zeer opvallend dat ik wél weet hoe ik 'sowieso' moet schrijven. Bedankt voor het compliment!quote:In ieder geval weet je hoe je sowieso moet spellen, dat vind ik dan wel weer een pluspunt.
En paardenhandelarenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Nuchterheid het volgende:
''Je hebt werkpaarden en luxepaarden...''
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Jij zegt niet gewoon: "Met <je naam>" als je opneemt? (Eventueel "Goedemiddag/morgen, u spreekt met <je naam> van <naam bedrijf>" bij zakelijke gesprekken.)
Of gewoon: ''ja''quote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Doe ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Tegenwoordig wordt de telefoon opgenomen met 'hee waar zit je nu?'quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
Storend is dat als je opneemt met "Met <naam>" dat een ander dan vraagt "Met wie?" en er dan van je wordt verwacht dat je even gaat uitleggen wie je bent zonder enig idee te hebben wie je aan de telefoon hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
En proleten die de bank en tv buiten zetten bij de bee-bee-kuu dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Wat een triest volk.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als is verbrande turfquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Kan niet' ligt op het kerkhof, 'wil niet' ligt ernaast!
die heb ik dan ook nooit gesnaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef Liquidist het volgende:
Iemand is naar de kapper geweest
"ben je van de trap gevallen"?
Ik ken iemand die de AH regelmatig Achmed Halal noemt. Ook al zoiets.quote:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Of als je iemand begroet:
"Hi"
"IS EEN GEVAARLIJKE VIS!!!1!!1!!1!1!1!1!11!!!!!!!!one!!1!1!1-!!!!!!!!EINZ!!!1!!!"
Jij bent een vuile schoftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.
Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
barbeknoei? haha, dat heb ik nou nog nooit gehoord
of dat er geen problemen zijn alleen maar oplossingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef TheShadow het volgende:
Mensen die een probleem structureel "een uitdaging" noemen.
oke, dan deze maar...de groeten, met handen en voeten!!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
bijna bedtijd hier in NZ.....toedels !!
tussen de 22 en 26 duizendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?
Misschien zijn die vrouwen een stuk groter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Heb dat trouwens ook met vrouwen van 30 jaar die het over hun vriendje hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Jij werkt in een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, nog eentje om het af te leren...
als je in de kantine op je werk vriendeljik zegt, eet smakelijk kun je bijna wachten op:....ja aids ze
In a while, crocodilequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zeg altijd see you later, aligator
Ik was gisteren in de kroeg een glas kraanwater aan het drinken en toen vroeg een man aan mij wat ik dronk, dus ik zei: "Kraanwater meneer!"quote:
precies, het is jouw soort die dit soort praktijken in stand houdtquote:
Die man is een Marokkaan en dan kan ik het beter accepteren dan van een Nederlander, omdat dat een teken is dat hij gewoon lekker aan het inburgeren is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
precies, het is jouw soort die dit soort praktijken in stand houdt![]()
Die verdomming komt blijkbaar omdat Foxje haar altijd "mijn meissie" noemtquote:Op zondag 12 juni 2011 07:51 schreef female81 het volgende:
Dat is jóuw vriendin die deze kleutertaal uitbraakt?
Zo ja, dan zou ik daar toch even iets van zeggen, hoor.
Nee, gelukkig niet mijn vriendin. Maar dat hoorde ik dus zo: mijn vriendin wil een woef.quote:Op zondag 12 juni 2011 07:31 schreef FoXje het volgende:
Weet je wat ook erg is? Mijn vriendin wil een 'woef'.
Blijkbaar is dat hond
Beter dan een waf of een blaf.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:03 schreef FoXje het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet mijn vriendin. Maar dat hoorde ik dus zo: mijn vriendin wil een woef.
zeg ik echt elke maand weerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef Me_Wesley het volgende:
Eerste maandag van de maand, 12u
"de Duitsers komen!! "
quote:
Of:quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Goedenmorgen !
Ja inderdaad, is beter dan een slechte dag ......
Valt allemaal in het niets bij 'mijn partner'. Dan vermoed ik altijd direct homoseksualiteit of een soort schaamte.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Markster het volgende:
Mijn mannetje, mijn lekkertje, mijn ventje, mijn babe, mijn hunk, mijn kids, mijn knappert etc etc
arghh
Nog erger: Meestal schrijven de mensen die die termen gebruiken altijd 'me' i.p.v. 'mijn'.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Markster het volgende:
Mijn mannetje, mijn lekkertje, mijn ventje, mijn babe, mijn hunk, mijn kids, mijn knappert etc etc
arghh
dit dus, ik word helemaal misselijk als ze het dan ook nog gaan hebben over "mijn soulmate" en "mijn buddy"quote:Op maandag 13 juni 2011 16:06 schreef Karina het volgende:
Mijn vriendje, dat is pas erg als het gezegd wordt door een volwassen vrouw van een jaar of 40
quote:Toileteren
Werk aan de Winkel
Een bruine trui breien
De wc-eend voeren
Sanitair relaxen
Een (bruine) beer verzuipen
Bielsen leggen
Bruintje uitlaten
De rug snuiten
Omgekeerd eten
Een bruine stropdas punniken
Een dino kleien
Uit de bilnaad gieren
Uit m'n sterretje brullen
Een bruine punt of splinter uit mijn rug drukken of halen
Even mijn ruggegraat verleggen
Een fax uit Darmstadt ontvangen
Een anaalyse maken
Een zak tuinaarde openscheuren
De rug met een stippellijn verlengen
De sik verzetten (Twents)
Er een barretje of 3 achter hebben staan
De pot funderen
Een uitdraai maken
Uit de broek hoesten
Uit de kont kotsen
Effe mijn rug uit drukken
Downloaden
De krent oprullen
Alles achter de rug hebben
Roet in het eten gooien
De aambeien schoffelen
Een taart bakken
Van knallenstein gaan
De nageboorte zal wel zo komen
Een blokhut bouwen
Een 'eitje' leggen (Limburgs)
De brune hengst op stal zett'n! (West-Fries)
Uit de heup kuchen
Een mol steken (oud-Nederlands?)
Een Forrest Dump maken (in het bos poepen)
Een bruinvis lanceren
Een bolus draaien
Even mijn rioolbelasting betalen
Een dammetje bouwen
Even uit mijn aars beulen
Een laxatierapport opstellen
De aambeien smeren
Even wat per buizenpost verzenden
Hendrik begraven (Gronings)
Meneer de Bruin meldt zich
Nelson Mandela op de trein/boot zetten
Even Kluivert uit de selectie zetten
Wie niet betaald, moet er maar uit
Hij geeft al kopjes
Goh, ik wist niet dat ik het in me had...
Het is dringend ik heb al ontsluiting
Even naar die bleke jongen met die bril
Het was weer twee keer doortrekken
Er staat een bruine beer aan 't hek te rammelen
Ga even mijn rekoefeningen doen
Even de aardappelen afschudden
Hij steekt zijn tong al uit
Ik voel 'm al tegen het textiel aan drukken
Beter in de vrije lucht dan in een benauwd gaatje
Effe naar kantoor
Mijn endeldarm legen
Kringspieroefeningen doen
Even naar de drukkerij
Even een pijp oud eten er uit drukken
Een offer brengen aan de wc-goden
Ik ga even regeren op de porseleinen troon
Het mestoverschot bevorderen
De aambeien fohnen
Een negerdorpje kleien
Effe mijn middagmaal te water laten
Even een neger aan de rivierpolitie overdragen
Me bruine jongen laten bobsleeeen
De pot volbeuken
keramiek kraken
Achtje draaien
De bruine boot afmeren
De bruine afvaart vieren
Een Titanic laten zinken
Als hij dat eerst allemaal gaat zeggen dan heeft hij toch allang in zijn broek gepoept?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Evertjan het volgende:
Of als een collega gaat poepen en dan het volgende er bij zegt:
[..]
Niet opgelet in je peutertijd?quote:Op zondag 12 juni 2011 07:31 schreef FoXje het volgende:
Weet je wat ook erg is? Mijn vriendin wil een 'woef'.
Blijkbaar is dat hond
En voorbips is vagina.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:40 schreef Aether het volgende:
Niet opgelet in je peutertijd?
(Tjoektjoek = trein)
Onhandige opbergplek...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Phileintje het volgende:
[..]
En voorbips is vagina.
En als mamma bloot met haar benen wijd ligt en pappa zit met zijn hoofd ertussen, is pappa mamma's contactlens aan het zoeken.
Mensen die de multifunctionaliteit van het opbergsysteem van hun voorbips niet optimaal benutten.quote:
Er zit geen systeem in als papa steeds nodig is bij het zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:57 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Mensen die de multifunctionaliteit van het opbergsysteem van hun voorbips niet optimaal benutten.
Zodra mamma haar haar afknipt, stopt pappa met zoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef Aether het volgende:
Er zit geen systeem in als papa steeds nodig is bij het zoeken.
mag ik 'de kids' eraan toevoegenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:00 schreef Phileintje het volgende:
Misschien ben ik wel de enige met dit, maar ik vind het ook vreselijk als mensen hun kind 'die kleine' noemen.
Mijn (vrouwelijke) baas roept altijd dat we "effe een bakkie gaan doen".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
'een hapje en een drankje'
'een drankje, een hapje en een dingetje'
dan gaan we even een 'happie eten'
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Wat een triest volk.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:42 schreef Phileintje het volgende:
Wat ik trouwens het allerergst vind aan die standaardgrappen dat als je er niet om lacht, de standaardgrappenmakers je humorloos en chagrijnig vinden.
Ik had niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zeg altijd toedeltjens
Ik zeg altijd barbekoeien
Ik zeg altijd see you later, aligator
Ik zeg altijd toedeledokie
Ik zeg altijd toi toi
Echt
Lekker prakken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
we gaan een "vorkje prikken".....grrrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef Phileintje het volgende:
'rokertje'
Had jij het nooit over guldi danquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:33 schreef arise het volgende:
Het kost maar .......Euri..
Dan kan ik wel gillen , en krijg wurgneigingen![]()
Ze willen gewoon anoniem blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:35 schreef Phileintje het volgende:
Misschien van een iets andere orde, maar ik kan er ook heel slecht tegen dat iemand die bijvoorbeeld 'Bart' heet, zijn mails ondertekent met:
Groet,
B.
Ik bedoel, je schrijft een hele mail en gewoon je naam voluit schrijven is dan ineens te veel moeite of zo?! Nou ja, ik weet eigenlijk heus wel dat ze het zo ondertekenen om 'cool' over te komen, maar ík vind het suf!
NEE!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef Silvergator het volgende:
Een "sappie" doen is wel weer baas ;D
Ja, nóg erger inderdaad. Mensen die bij elk bedrag in euro's (euri's, pleuro's) erbij gaan zeggen hoeveel het in guldens is en dan met zo'n zucht en een heel somber hoofd erbij.quote:
O.k.quote:
"Alles goed ? "quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
KK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |