Denk dat alle tekst hier aan een kant staatquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Wat staat er voor hilarisch op de achterkant? Ik heb namelijk zin om even te lachen.
Inderdaad. Prachtig. Sinds ik werk, hoor ik dit soort taal te vaak.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:35 schreef Fenomeno het volgende:
vaak hetzelfde volk dat "bammetjes" en "centjes" zegt, gewoon negeren
Ja en dan die mannen met een pens zonder shirt brrrr.:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Klacht: barbeknoei
antiklacht: lekkere wijven met weinig kleren aan met zulk weer
Wat een hilarische familie/vrienden heb jij!quote:
Ieuw ja! Die is echt heel erg!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemiddag zeggers als je tien over zeven binnenkomt ipv zeven uur.
Dat zijn de mensen die zelf niet werken, anders zou het niet opvallen:)quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:20 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Wat een hilarische familie/vrienden heb jij!
[..]
Ieuw ja! Die is echt heel erg!
En deze ook als je te laat bent: "Werk jij halve dagen tegenwoordig?"
Zie jij grappen in dit topic of ben je sarcastisch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Wees blij dat mensen nog grappen maken.
Ik ben sarcastisch ja, ik zal dat de volgende keer met een smiley duidelijk maken als ik eraan denk, en als er daarvoor smileys bestaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:23 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Zie jij grappen in dit topic of ben je sarcastisch?
muaw, Gemeentepils vind ik wel ok...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |