Jij bent een vuile schoftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.
Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
barbeknoei? haha, dat heb ik nou nog nooit gehoord
of dat er geen problemen zijn alleen maar oplossingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef TheShadow het volgende:
Mensen die een probleem structureel "een uitdaging" noemen.
oke, dan deze maar...de groeten, met handen en voeten!!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
bijna bedtijd hier in NZ.....toedels !!
tussen de 22 en 26 duizendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?
Misschien zijn die vrouwen een stuk groter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Heb dat trouwens ook met vrouwen van 30 jaar die het over hun vriendje hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Jij werkt in een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, nog eentje om het af te leren...
als je in de kantine op je werk vriendeljik zegt, eet smakelijk kun je bijna wachten op:....ja aids ze
In a while, crocodilequote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:07 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zeg altijd see you later, aligator
Ik was gisteren in de kroeg een glas kraanwater aan het drinken en toen vroeg een man aan mij wat ik dronk, dus ik zei: "Kraanwater meneer!"quote:
precies, het is jouw soort die dit soort praktijken in stand houdtquote:
Die man is een Marokkaan en dan kan ik het beter accepteren dan van een Nederlander, omdat dat een teken is dat hij gewoon lekker aan het inburgeren is.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 22:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
precies, het is jouw soort die dit soort praktijken in stand houdt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |