Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Jij zegt niet gewoon: "Met <je naam>" als je opneemt? (Eventueel "Goedemiddag/morgen, u spreekt met <je naam> van <naam bedrijf>" bij zakelijke gesprekken.)
Of gewoon: ''ja''quote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Doe ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Tegenwoordig wordt de telefoon opgenomen met 'hee waar zit je nu?'quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
Storend is dat als je opneemt met "Met <naam>" dat een ander dan vraagt "Met wie?" en er dan van je wordt verwacht dat je even gaat uitleggen wie je bent zonder enig idee te hebben wie je aan de telefoon hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
En proleten die de bank en tv buiten zetten bij de bee-bee-kuu dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Als is verbrande turfquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Kan niet' ligt op het kerkhof, 'wil niet' ligt ernaast!
die heb ik dan ook nooit gesnaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef Liquidist het volgende:
Iemand is naar de kapper geweest
"ben je van de trap gevallen"?
Ik ken iemand die de AH regelmatig Achmed Halal noemt. Ook al zoiets.quote:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Of als je iemand begroet:
"Hi"
"IS EEN GEVAARLIJKE VIS!!!1!!1!!1!1!1!1!11!!!!!!!!one!!1!1!1-!!!!!!!!EINZ!!!1!!!"
Jij bent een vuile schoftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.
Kom je wel eens buiten?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:23 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
barbeknoei? haha, dat heb ik nou nog nooit gehoord
of dat er geen problemen zijn alleen maar oplossingenquote:Op donderdag 9 juni 2011 15:40 schreef TheShadow het volgende:
Mensen die een probleem structureel "een uitdaging" noemen.
oke, dan deze maar...de groeten, met handen en voeten!!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Hoi hoi' vind ik ook erg, helemaal als het als afscheid wordt gebruikt.
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
bijna bedtijd hier in NZ.....toedels !!
tussen de 22 en 26 duizendquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij zit helemaal in NZ? Net als duizenden andere (ex-)Nederlanders? Mag ik je handtekening?
Misschien zijn die vrouwen een stuk groter.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Heb dat trouwens ook met vrouwen van 30 jaar die het over hun vriendje hebben...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:49 schreef arise het volgende:
Vrouwen die het over hun "mannetje"en hun "ventje" hebben , staat er een volwassen man naast !!!!
Jij werkt in een ziekenhuis?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke, nog eentje om het af te leren...
als je in de kantine op je werk vriendeljik zegt, eet smakelijk kun je bijna wachten op:....ja aids ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |