dat kan niet!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:28 schreef Skint het volgende:
"Ja dat kan."
-"Alles kan! Koffiekan, theekan..."
![]()
"Er kan wel meer! Haarlemmermeer, Bijlmermeer..."
Jij zegt niet gewoon: "Met <je naam>" als je opneemt? (Eventueel "Goedemiddag/morgen, u spreekt met <je naam> van <naam bedrijf>" bij zakelijke gesprekken.)quote:
Aangezien de rest van mijn teksten altijd barsten van de taalfouten is het inderdaad zeer opvallend dat ik wél weet hoe ik 'sowieso' moet schrijven. Bedankt voor het compliment!quote:In ieder geval weet je hoe je sowieso moet spellen, dat vind ik dan wel weer een pluspunt.
En paardenhandelarenquote:Op maandag 6 juni 2011 14:58 schreef Nuchterheid het volgende:
''Je hebt werkpaarden en luxepaarden...''
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Jij zegt niet gewoon: "Met <je naam>" als je opneemt? (Eventueel "Goedemiddag/morgen, u spreekt met <je naam> van <naam bedrijf>" bij zakelijke gesprekken.)
Of gewoon: ''ja''quote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Doe ik ookquote:Op maandag 6 juni 2011 16:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Gewoon op z'n Amerikaans opnemen: ‘Hallo?’.
Tegenwoordig wordt de telefoon opgenomen met 'hee waar zit je nu?'quote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
Storend is dat als je opneemt met "Met <naam>" dat een ander dan vraagt "Met wie?" en er dan van je wordt verwacht dat je even gaat uitleggen wie je bent zonder enig idee te hebben wie je aan de telefoon hebtquote:Op maandag 6 juni 2011 12:28 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nou, als je de telefoon opneemt met 'Hallo met wie?' ben je sowieso nogal simpel.
En proleten die de bank en tv buiten zetten bij de bee-bee-kuu dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef JanJanJan het volgende:
en dat anno 2011...
Die grap was in 1997 al niet meer leuk...
Wat een triest volk.
zelfde categorie als mensen die zeggen dat ze veel verdienen maar weinig krijgen.
Wat een triest volk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of had ik dat al gezegd????
Als is verbrande turfquote:Op maandag 6 juni 2011 17:30 schreef Phileintje het volgende:
[..]
'Kan niet' ligt op het kerkhof, 'wil niet' ligt ernaast!
die heb ik dan ook nooit gesnaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 11:08 schreef Liquidist het volgende:
Iemand is naar de kapper geweest
"ben je van de trap gevallen"?
Ik ken iemand die de AH regelmatig Achmed Halal noemt. Ook al zoiets.quote:
Deze doe ik, maar dan net andersom. Ik spreek mensen serieus soms aan met 'Shark'.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Of als je iemand begroet:
"Hi"
"IS EEN GEVAARLIJKE VIS!!!1!!1!!1!1!1!1!11!!!!!!!!one!!1!1!1-!!!!!!!!EINZ!!!1!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |