Of nog erger:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:31 schreef Joran-Joran het volgende:
"alles goed?"
''met slechte mensen gaat het altijd goed''
KK
Instant afknapper. Ik zag eens een vent met een t-shirt met de tekst: beurtje. Ik kon alleen maar zachtjes wenen, zo van streek was ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:15 schreef Grunge. het volgende:
Sowieso van die shirts met tekst op de voorkant en de oh-zo-grappige-maar-niet-heus clou op de achterkant.
Die is wel leuk, mits je 'm op een sarcastische manier zegt.quote:
een gouden pretcilinderquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:10 schreef Grunge. het volgende:
Eensch. En 'BBQ' is ook stom. Zo moeilijk is de spelling niet: b-a-r-b-e-c-u-e. Zullen we daar ook mee stoppen met z'n allen?
Inderdaad, vreselijk dit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:03 schreef Liquidist het volgende:
*buiten gaat een sirene
"ze komen je halen"
bffquote:Op zondag 5 juni 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
[..]
![]()
Doet me ook denken aan al die vreselijke mensen die hun beste vriend(in) hun 'BFF' noemen, al past dat misschien niet helemaal in dit topic.
Ik vind uuro erger.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:03 schreef Elusive het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EEEURRRRIEEEE
10 EURIE
20 EURIE
30 EURIE
EEEEURIE EURIEE
...
Kende iemand die het altijd over ‘lapstof’ had...quote:
Ze zeggen letterlijk BFFquote:Op zondag 5 juni 2011 07:46 schreef female81 het volgende:
[..]
![]()
Doet me ook denken aan al die vreselijke mensen die hun beste vriend(in) hun 'BFF' noemen, al past dat misschien niet helemaal in dit topic.
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."quote:Op zondag 5 juni 2011 12:56 schreef Krantenman het volgende:
[..]
"Pak jij de koffie, dan pak ik de directrice." Toch apart dat ik dat nooit heb gehoord.
Eigenlijk zouden een paar hackers een computervirus met die naam moeten schrijven. Het "bijna weekend"-virus. En het dan versturen op vrijdag om 15u30.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."
Ja, ik hoorde het een paar dagen geleden nog iemand zeggen. Letterlijk, ja.quote:
Werken zeker alleen op maandag?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:00 schreef Fraech het volgende:
[..]
Ja, en mensen die op maandagmorgen zeggen: "Zo, het is weer bijna weekend."
Collega a: dramatiserend kunstenaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:12 schreef TeenWolf het volgende:
Vorige week deze:
collega a: ' die man kan de uitwerking ervan pas overmorgen met de email versturen in plaats van vandaag, daar hoef ik toch niet onder te lijden? '
collega b: ' onder Leiden??? We zijn toch in Amsterdam? '
![]()
![]()
Of het altijd over ‘é’-s hebben.quote:
Of "ondergetekende".quote:Op zondag 5 juni 2011 13:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Of: ipv "ik" zeggen sommigen: "Deze jongen"
Ieieieieieiek!!
Of: Mijn persoontje, "en ik zei de gek".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |