Ja die Skyler White ja, wat een onuitstaanbare biatchquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Jmsls het volgende:
Die Skyler ofzo (ben d'r naam vergeten) moet wel echt dood.
17 ? en niet 11 ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Schenkstroop het volgende:
deel 1 seizoen 4 begint 17 juli dit jaar.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ik gok dat zij hartstikke kapot gaat. Dat zou de serie goed doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
Het leuke aan Skyler is is dat ze nu ook alles weet. Dat gebeurt altijd bij series, bij sommige eerder dan bij andere (denk aan Chuck of Lois & Clark). Het leuke aan Breaking Bad is dat deze stukken serieuzer is dan de genoemde series, en er dus op een andere manier wordt omgegaan met de ontdekking. Bij Chuck wilt Morgan dan soms voor de lol meedoen, uiteindelijk is het alleen maar wat voor de humor, maar ik denk dat bij Breaking Bad Skyler nog weleens iets interessants gaat uithalen.
Volg je Dexter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Zonder een type als Skyler zou het imo juist minder zijn.
Rita alles.quote:
Een klap voor dr kop jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou Skyler wel geven![]()
Verder bazenserie, zo'n beetje de enige waarvoor ik nog gehyped ben
Wel balen dat je nu elke week weer op een nieuwe aflevering moet wachten. Ik heb S1-3 in een paar weekjes uitgekeken.
En wanneer komt deze serie nou eens op de NL tv? Lijkt me toch wel iets voor de vara, vpro of bnn?
Het is echt geen lelijke vrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een klap voor dr kop ja
Wat een irritant wijf is dat zeg. Bah
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:51 schreef Omniej het volgende:
Zo, eindelijk ook de laatste twee episodes van 't derde seizoen gekeken. Toch best wel weer een lekker einde.
Nu maar weer even een tijdje wat anders zoeken.
Whehehehehehehehe.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.
Met Dexter ben ik al bij helaas. Moet zeggen dat ik die serie nog véél en veel verslavender en spannender vond dan Breaking Bad eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.
RTL 7 heeft deze serie al meer dan een jaar op de plank liggen, het zijn echt idioten. Ze zouden er in februari eindelijk mee beginnen, hadden al allemaal promotiefilmpjes ervoor uitgezonden en toen kwam het opeens niet. Het diplomatieke antwoord bij de FAQ op hun site is nu: 'de serie zal later in het seizoen alsnog worden uitgezonden.'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
En wanneer komt deze serie nou eens op de NL tv? Lijkt me toch wel iets voor de vara, vpro of bnn?
Ik had liever de publieke omroepen gehad dan zat er tenminste geen reclame tussen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef Nagil het volgende:
[..]
RTL 7 heeft deze serie al meer dan een jaar op de plank liggen, het zijn echt idioten. Ze zouden er in februari eindelijk mee beginnen, hadden al allemaal promotiefilmpjes ervoor uitgezonden en toen kwam het opeens niet. Het diplomatieke antwoord bij de FAQ op hun site is nu: 'de serie zal later in het seizoen alsnog worden uitgezonden.'
Nou zes lijkt me ietwat overdreven maar bij SOA op RTL7 zaten er toch minstens drie reclameblokken in de uitzending.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef Houniet het volgende:
Idd, Breaking Bad met zes keer reclamedan ga je zo kapot gast.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Huh, ik keek toevallig even op Youtube, en de cliffhanger van de finale was niet dat met de auto, maar met het appartement? Dat betekent dat ik de laatste 2 afleveringen maar weer opnieuw moet kijken, anders snap ik het straks niet meer.
SPOILER: Althans voor degenen die de finale nog niet hebben gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide scenes vond ik wel geniaal overigens.![]()
Deze vond ik ook wel vet:quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Jmsls het volgende:
Dat was inderdaad wel een WTF-moment.
Mijn favoriete scenes:
Tsja...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rita alles.
Nu ook met Skylartje.
Lekker weg.
Dacht ik eerst ook, maar was niet zoquote:Op maandag 6 juni 2011 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, maar ik dacht dat het de season finale was met de auto en "Run!", terwijl dat de een-na-laatse aflevering is, en die met het met het pistool bij het appartement juist de echte season finale.
Vooral deze vent is echt een ontzettende baas met z'n gezichtsuitdrukkinegn altijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Mirel het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen passen perfect bij de personages
Ik dacht aan het begin een tijdje dat het een masker wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vooral deze vent is echt een ontzettende baas met z'n gezichtsuitdrukkinegn altijd.
[ afbeelding ]
Zit al zoooooo lang te wachtenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een heerlijke serie, heb in 4 weken alles gekeken. Over een paar weken kan ik zo verder met seizoen 4! Heerlijk.
Vieze rondneukende slet jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok dat zij hartstikke kapot gaat. Dat zou de serie goed doen.
Waar kan je deze kopen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
hangt al een tijdje hier na aanleiding van deze serie
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.quote:
Ohja die cliffhanger was ik alweer vergeten.quote:
Hier is in ieder geval de hoogste resolutie van de poster die ik kan vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.
Maar had een hoge resolutie van deze foto en kon hem mooi uploaden naar de site, zag dat 80x60 er goed uit zag in preview dus dit is het resultaat.
Rond de 65euro was het volgens mij bij elkaar (verzenden was 20 dacht ik)
Kon hem ook niet meer vinden online zo snel, wel eentje zonder text maar had hem nog op pc staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval de hoogste resolutie van de poster die ik kan vinden.
Hoorde je op het eind niet BANG?quote:Op zondag 19 juni 2011 05:52 schreef Catkiller het volgende:
SCHIET DAN SCHIJTERD!![]()
Nu eventjes wachten op seizoen 4 dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season premiere gaat in ieder geval meteen verder vanaf het punt waar het eindigde, dus geen "3 months later ofzo", wordt meteen een knallend begin (letterlijk)
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kon hem ook niet meer vinden online zo snel, wel eentje zonder text maar had hem nog op pc staan.
Hier geupload voor de geïnteresseerden.
Kon precies de "reclame" bij 80x60 er onderuit halen.
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.
Maar had een hoge resolutie van deze foto en kon hem mooi uploaden naar de site, zag dat 80x60 er goed uit zag in preview dus dit is het resultaat.
Rond de 65euro was het volgens mij bij elkaar (verzenden was 20 dacht ik)
hmm idd ja. Is natuurlijk het gevaar met zo een cliffhanger. Iedereen roept om beelden en als zender wil je ook wat promoten dus dan kunnen ze bijna niet anders dan 'iets' verraden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
Dat hulpje zal wel dood zijn, als Jesse weer in dat lab werkt
Ze hebben een nieuwe kleur labpak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
en veel meer seizoen 4 foto's!
Als het hulpje niet dood is, is Walter dood en dus einde serie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
Dat hulpje zal wel dood zijn, als Jesse weer in dat lab werkt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette foto is dat zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja! Die heb ik vorige week gezien!quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:24 schreef Catkiller het volgende:
Wachten duurt zo lang
Zit nu de film "Paul" te kijken en kom het "Big Chief Gas Station" tegen, kwam me heel erg bekend voor dus moest en zou weten of het overeen kwam
Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:34 schreef JD_SLR het volgende:
Ik kijk hier zo hard naar uit, niet normaal!
Heb het wel met 24 gehad, en ook Dexter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.
Wellus, Dexter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, het is volgens mij zelden voorgekomen, dat ik zo op een serie aan het wachten was.
Ik hoop dat Gus zelf gaat cooken. Wat een baas is dat tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef planethugo het volgende:
en weer nieuwe foto's
[ afbeelding ]
en nog een paar
Wekelijks. Het kan trouwens wel zijn dat er net zo'n Amerikaanse feestdag tussenkomt maar dat is dan toevallig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef Wisheh het volgende:
Binnenkort is het zoverWord het straks wekelijks uitgezonden of om de 2 weken in de USA? Anders heb ik toch zeker een vaste Breaking Bad avond in de week
kon die nog niet. Lache filmpjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef epicbeardman het volgende:
Stiekume bump met paar oldschool filmpjes
en blijkbaar is hij ook bij indy 500 geweest
quote:Breaking Bad S4: Unanswered Questions (video)
Zondag over 2 weken gaat Breaking Bad eindelijk verder met het 4de seizoen. De makers en cast nemen je middels deze officiële video nog één keer mee naar de brandende vragen waar we (nog) geen antwoord hebben.
De video
Bron: No Soap
hej trolquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo boeiend aan deze serie is? Vinden jullie het plot en die eindeloos lange gesprekken niet boring?
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:14 schreef planethugo het volgende:
[..]
hej trol
hoeveel heb je eigenlijk hiervan gezien?
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef planethugo het volgende:
de combi walt/jesse, Het meebeleven van walt die van suffe leraar tot een geharde crimineel uitgroeit is, de keiharde actie werkt perfect, de humor, het verhaal opzich. Kijk gewoon even door en je bent verkocht. Dat iemand Mad men saai vind kan ik begrijpen maar dit niet
Gelukkig verschillen meningen, want dat jij bijvoorbeeld kan kijken naar The Hard Time of RJ Berger of hoe et het ook mag heten snap ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.
er zit eigenlijk constant wel spanning in de serie dus snap niet welke saaie gesprekken je bedoelt. Ja walt moet alles voor zijn vrouw verborgen proberen te houden en de schone schijn ophouden en ondertussen proberen normaal te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.
Maar die saaie lange gesprekken zijn in alle afleveringen zo?
Nee, niet in alle afleveringen, gewoon kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Mad Men is teringbagger inderdaad, das gewoon een goedkope kutsoap uit de jaren 50.
Maar die saaie lange gesprekken zijn in alle afleveringen zo?
Het plot, het script, de cinematografie, de muziek, de acteerprestaties, alles ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
Wat is er zo interessant aan Breaking Bad?
Gewoon blijven kijken, dan wordt alles boeiendquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:12 schreef pberends het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er zo boeiend aan deze serie is? Vinden jullie het plot en die eindeloos lange gesprekken niet boring?
De serie kon me de eerste 2-3 afleveringen ook niet boeien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
2,5 ofzo, ik kan het me niet helemaal meer herinneren. Wat is er zo boeiend aan één of andere leraar die een simpele crimineel wordt? Ik snap al die awards gewoon niet. Wat is er zo interessant aan Breaking Bad? Ook die Youtube-fragmenten intrigeren me totaal niet.
Ik vond de eerste wel tof, omdat je heel veel te weten komt. Maar in de 2 afleveringen er na gebeurt er niet zoveel en raakte de snelheid eruit. Daarna vond ik het wel weer geweldig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:03 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De serie kon me de eerste 2-3 afleveringen ook niet boeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je naMet al dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal was dat ja.![]()
Yo.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Als je naHm, jammer dus. Alsof we dat soort scenes niet vaker gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nog geen fan bent, dan word je het nooit..
President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Dan kijk je toch niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Hm, jammer dus. Alsof we dat soort scenes niet vaker gezien hebben.
Misschien probeer ik het wel weer, je weet het nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet.
Your loss...
Nou ja, als jij moet teren op het uitgemolkte Chuckquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien probeer ik het wel weer, je weet het niet.
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volgquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou ja, als jij moet teren op het uitgemolkte Chuck(..) .
Ik volg(de) er ook een heleboel, maar BB hoort toch echt bij de besten hoor, naast The Wire en The Sopranos op nr 1 qua series bij mij.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volg.
En Dexter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik volg(de) er ook een heleboel, maar BB hoort toch echt bij de besten hoor, naast The Wire en The Sopranos op nr 1 qua series bij mij.
Mja, heel tof, maar haalt het wat mij betreft net niet bij die andere drie.quote:
Chuckquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Chuck is slechts 1 van de 10 ofzo series die ik volg.
Entouragequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
net zoals van die paupers die van Entourage houden
En mensen die Two and a Half Men kijken voor het verhaal in plaats van om de tietenquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
Entourage gaat nog wel, maar Chuck valt toch echt in de categorie Friends, Scrubs, Will & Grace.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Chuck![]()
![]()
Die aflevering is goor.quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:43 schreef Darklight het volgende:
Zit ik net een aflevering van X-Files te kijken, doet Jesse daarin mee
edit episode 9.05 - Lord of the Flies
Ja, ook niks meer van gehoord. Vonden ze waarschijnlijk niet de moeite waard en was te duur etc etcquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:42 schreef sjeppert het volgende:
iemand die weet hoe het zit met die mini episodes
komen die nog uit?
Integendeel, nu moet je nog langer wachtenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:39 schreef Jmsls het volgende:
Ik denk dat ik wacht tot alle uitzendingen klaar zijn en ze dan download, ik kan nooit een week wachten, herkenbaar?
Nooooooquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Inderdaad, na 3 afleveringen komt er een break van 2 maanden.
wtf? was dit vorige seizoenen ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Zeker weten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:56 schreef Houniet het volgende:
Zondag 17 juli in Amerika op tv en dan rond 3.30 maandagochtend onze tijd ofzo wel te downloaden voor die-hards.quote:volgende week pas
Ik doe echt zo hard met je mee, echt ik heb nog nooit zo erg uitgekeken naar een serie als Breaking Bad.. Geniale serie!quote:
Jij azijnpisser...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:58 schreef APK het volgende:
Zal voor een aantal mensen wel flink gaan tegenvallen, zo bijzonder is het nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef JimmyJames het volgende:
Het kan alleen maar een bazenaflevering worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Durft iemand nog een voorspelling te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Durft iemand nog een voorspelling te maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:51 schreef planethugo het volgende:
[..]
sow die heeft zin in een Los Pollos Hermanos
Ik heb hetzelfde, n de week kerstvakantie van vorig jaar ademloos zitten kijken naar de pilot, en toen in de 96 uur daarna de rest erdoorheen gejaagd. Een korte recap van alles zou goed doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik weet niet eens meer wat er allemaal is gebeurd, voor mijn gevoel is het echt al 3 jaar geleden...
Legendarische scenes uit de serie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef Darklight het volgende:
Later, an anonymous caller warns Hank about an imminent attack. Hank spots the Cousins. In the ensuing clash, Hank is shot multiple times but manages to kill one cousin and gravely injure the other.
Jesse drives to the rival dealers' corner. Just as Jesse and the dealers draw their guns, Walt plows into the dealers with his Aztek. One dies on impact and Walt shoots the other dead. Walt tells Jesse to run.
Mike and Victor draw guns. "You might want to hold off," Walt says defiantly. "Your boss is going to need me."
Jesse arrives at Gale's apartment and draws his gun. "You don't have to do this," Gale pleads. Jesse, his eyes tearing, pulls the trigger.
Zoals verwacht eigenlijk..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:39 schreef Jivis het volgende:
http://www.metacritic.com/tv/breaking-bad/season-4
Die rating belooft veel goeds.
Durft iemand nog een voorspelling te maken?Ik de laatste seconden van seizoen 3 dacht ik me een schot te horen. Of dat schot fataal is valt te bezien natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tvcountdown.com/s/breaking-badquote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef Om_nomnom het volgende:
Hoe laat wordt het uitgezonden in Amerika? EN hoe laat is het dan in Nederland? Om even een inschatting te maken wanneer ik hem hier kan downloaden.
Dat geduld heb ik echt nietquote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
Dat wachten tussen de afleveringen vind ik juist leuk, geeft altijd net wat meer toegevoegde waarde als je het samen met andere mensen kijkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
hier waren we gebleven:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
Het is alweer zo lang geleden dat ik het niet eens meer kan opbrengen om mijn geheugen op te frissen en het nieuwe seizoen te gaan kijken.
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?quote:
Nee, klopt preciesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:20 schreef Lienzz het volgende:
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Lienzz het volgende:
hoelaat komt ie erop? ik ben tot 07.30 wakker en vroeg me af of ik het nog haal hem vannacht te kijken
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensiequote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesmaar weet dan niet of je op de "goede" sites zit.
Usenet zal daarna ook niet lang duren.
Hij begint over 45minuten dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensie
Wel super voorspelbaar...quote:Op maandag 18 juli 2011 09:51 schreef criminal_mind het volgende:
Spannende aflevering, Gus was echt geniaal met het stanley mes
Ik was aardig verrast, het zag er ook best bruut uit.. Heel gedoe om zichzelf niet vies te krijgen. En ook weer leuk met de acid dat weer terug kwam.quote:
De aflevering was voornamelijk bezig me het vervolg van het vorige seizoen, ik denk dat het anders gewoon een te volle aflevering was geweest (als ze al zoiets introduceren, uiteraard).quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Victor was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Al 't bloed dat er uit goot, geweldig in beeld gebracht!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat er iets met dat stanleymes ging gebeuren, maar bij wie en vooral de manier waarop was erg indrukwekkend om te zien.
Over dat notitieboek, als er alleen het recept en zo in staat, en verder geen namen o.i.d., denkt de politie dan niet gewoon dat Gale de maker was van de meth?
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerkquote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Vincent was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!
Echt niet zomaar inderdaad, baas dat hij is!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerk.
Zeker goed gedaan jaquote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef AffenStrudel het volgende:
De stanleymes scene is echt ongelofelijk goed gedaan, heb met verbazing zitten kijken hoe echt het eruit zag. Ook dat als ie op de grond klapt er door de drukgolf nog even een halve liter bloed uit z'n slagader schiet, heerlijk.
Belooft veel goeds dit alles.
Flashback. Het apparatuur werd uitgepakt voor het lab. Die "concurrent" waar Gale over sprak is Walt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
Ik dacht eerst ook dat bij Jesse iets van een vinger of een oor eraf gehaald zou worden. Vervolgens bij Victor (zo heette hij) *hatseflats!*, z'n strot door.. Volgens mij een van de beste throat-cut-scene ooit..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Dat zal dan wel een song van Kenny Rogers zijn. Waar Walt een shirt van aanhad.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat cowboy-muziekje toen Walt weg liep op het laatstErg gaaf!
Inderdaad ja. Good ol' times.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Inderdaad, nu wel in plasticquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Dat ook jaquote:Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef Grimmson het volgende:
Geweldige overgang van scene ook, van het dweilen van het bloed op de grond naar een patatje roerend door de ketchup.. Heel leuk gedaan.
Ja dat dacht ik bij mezelf al, en toen hij ineens recht voor hem ging staan met best veel afstand van Walt en Jesse was het me helemaal duidelijk. Maar ik dacht dat ie zich ineens om zou draaien en als een ninja van voren z'n nek door zou snijden, niet zoals nu dat ie er eerst achter ging staan. Maar het komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
En daarmee zijn hele familie in gevaar brengt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik vind skylar sowieso apart.
Ze doet ontzettend moeilijk zonder er rekening mee te houden dat Walt compleet selfless aan het werk ging om grote bakken geld binnen te halen om haar te onderhouden.
Ik denk dat het alleen maar hoger gaat worden vanaf hier.. De makers hebben ook nog niet aangegeven van wat het laatste seizoen zal wezen. Mocht het verhaal nog goed blijven en ze kunnen doorgaan doen ze dat. Ze willen absoluut niet een 2de Lost worden wat zichzelf ging tegenwerken door er een limiet aan te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
de serie weet het hoge niveau van afgelopen seizoen direct weer op te pakken.
Dat dacht ik dus ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Achteraf begrijp ik Gus' keuze, maar vlak daarvoor toen hij met het stanleymes rondliep dacht ik echt dat Jesse er geweest was. Super gedaan door de makers, natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Euh, Gus glimlacht altijd op de meest briljante momenten, ook als hij echt niet iets positiefs van plan is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Was inderdaad komisch hoe Walt zich gedroeg van dat hij the upper hand had naar totaal geshockeerd. En Mike die inderdaad z'n gun trok en richtte op Gus voor een seconde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
gus![]()
de blikken die die vent gaf in die killscene
walt, nadat gus victor's keel doorsneed; terrified! begrijpelijk natuurlijk, maar wel grappig op de oude walter white weer even terug te zien, hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
die 'trust us' van jesse was echt prachtig
skyler... is ze in een paar uur ineens weer 6 maanden zwanger ofzo?! ...
die securityguard van saul!![]()
Nah, ik dacht ook eerst dat Gus iets ging doen met Jesse of Walt. Eerst dacht ik nog aan een vinger van Walt afsnijden toen hij zo aan het wijzen was met zijn vinger. Maar toen bedacht ik mij dat het veel werk zou zijn om dat de rest van het seizoen met CGI weg te werken en toen Gus achter Victor ging staan had ik al een idee van wat komen ging.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Die glimlach was m.i ook niet bepaald oprecht, was juist iets dat 'het' mede weggaf en daarvoor was ook al zo duidelijk gevraagd of hij gezien was bij dat appartement.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.
Dus snap niet waarom zo veel mensen de dood van "Victor" aanzagen komen.
Natuurlijk staat Jesse wel wat boven hem in de serie, maar toch ik vond het vrij onverwacht dat hij juist bij hem de keel door sneed.
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Het was meer een gesture van, als er nog ooit iets gebeurt dan weten jullie het. (iedereen is vervangbaar)
Ja dat viel echt op he, mooie dingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef sjeppert het volgende:
Brute aflevering
Iemand die weet welk liedje werd gespeeld aan het einde van de aflevering?
toen aan hem gevraagd werd: hebben mensen je gezien? Ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mike zal Gus altijd op de hoogte brengen van zoiets belangrijks. Dat kun je als kijker wel aannemen, maar uiteraard gaf Gus hier ook een zeer serieus signaal mee af. Voor zover ze nog dachten met hem te kunnen fucken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Gus het deed om nog meer indruk te maken, zeker omdat Victor al lang bij hem is en tevens dus ook het kon koken.
Dus meer in de richting van, kijk ik doe dit met hem je wilt niet weten wat ik met jullie doe als jullie nog zoiets flikken.
Maarja, kan me niet 1/2 herinneren of Mike überhaupt tegen Gus verteld had dat Victor gezien was op de crime scene via de telefoon.
Het was idd logisch dat Victor vermoord werd, maar verder ben ik het volledig met je eens. Het oog voor detail, de mooie shots en daarbij gekozen muziek, de traagheid, dat maakt de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind vooral de suuuuupertraagheid van de afleveringen briljant. Waar ik me er bij andere series erg aan stoor, maakt dat Breaking Bad.
Tegenwoordig springen de meeste series van de hak op de tak, waarbij er binnen 40 min een moord en complete drugsbende opgerold wordt. Bij deze serie durven ze een complete aflevering te maken waarbij ze een vlieg proberen te vangen.
Ik had de dood van Victor ook echt niet aan zien komen. Juist omdat ik dacht dat dit een extra troef van Gus was, zodat Walt wist dat hij niet almachtig en ontouchable is (Victor kent het recept ook). Achteraf gezien na het lezen van de reacties hier is het best wel logisch dat juist Victor vermoord werd.
Met z'n steentjes, oh sorry, mineralen.quote:
Dat had ik dus ook, zelfs de zus is meer 'likeable' geworden. Sowieso onwijs gaaf gedaan hoe je de personages ziet groeien; Jesse die steeds meer tormented raakt door alles en Walt die van brave burger naar druglord veranderd. Geweldig gedaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overigens is Skyler voor van 'wat een kutwijf' definitief doorgegroeid tot 'die mag ik wel'.
iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Gus het einde van het seizoen niet haalt
Het heeft wel iets echts vind ik. Een echte highschool leraar, beetje grijs en vol met morele principes (ook tegen Jesse) enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Jivis het volgende:
Goede opening.
Valt me altijd op hoe ongelofelijk lelijk die Walt er bij kan lopen. Deze aflevering ook weer, met die witte broek zo hoog opgetrokken over dat shirt.
Ik denk dat Hank hem helemaal flipt als hij erachter komt dat alle shit die hem is overkomen direct of indirect door Walt komt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Son-Goku het volgende:
Hank = Baas![]()
En zoveel was hij er nou ook weer niet deze aflevering, dus niet zeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |