Ja die Skyler White ja, wat een onuitstaanbare biatchquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Jmsls het volgende:
Die Skyler ofzo (ben d'r naam vergeten) moet wel echt dood.
17 ? en niet 11 ?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Schenkstroop het volgende:
deel 1 seizoen 4 begint 17 juli dit jaar.
http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ik gok dat zij hartstikke kapot gaat. Dat zou de serie goed doen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:55 schreef Mirel het volgende:
Het leuke aan Skyler is is dat ze nu ook alles weet. Dat gebeurt altijd bij series, bij sommige eerder dan bij andere (denk aan Chuck of Lois & Clark). Het leuke aan Breaking Bad is dat deze stukken serieuzer is dan de genoemde series, en er dus op een andere manier wordt omgegaan met de ontdekking. Bij Chuck wilt Morgan dan soms voor de lol meedoen, uiteindelijk is het alleen maar wat voor de humor, maar ik denk dat bij Breaking Bad Skyler nog weleens iets interessants gaat uithalen.
Volg je Dexter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Zonder een type als Skyler zou het imo juist minder zijn.
Rita alles.quote:
Een klap voor dr kop jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zou Skyler wel geven![]()
Verder bazenserie, zo'n beetje de enige waarvoor ik nog gehyped ben
Wel balen dat je nu elke week weer op een nieuwe aflevering moet wachten. Ik heb S1-3 in een paar weekjes uitgekeken.
En wanneer komt deze serie nou eens op de NL tv? Lijkt me toch wel iets voor de vara, vpro of bnn?
Het is echt geen lelijke vrouwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een klap voor dr kop ja
Wat een irritant wijf is dat zeg. Bah
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:51 schreef Omniej het volgende:
Zo, eindelijk ook de laatste twee episodes van 't derde seizoen gekeken. Toch best wel weer een lekker einde.
Nu maar weer even een tijdje wat anders zoeken.
Whehehehehehehehe.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.
Met Dexter ben ik al bij helaas. Moet zeggen dat ik die serie nog véél en veel verslavender en spannender vond dan Breaking Bad eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:01 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Ik ben maar begonnen aan Dexter, haalt het niet bij BB, maar het is best te doen vind ik.
RTL 7 heeft deze serie al meer dan een jaar op de plank liggen, het zijn echt idioten. Ze zouden er in februari eindelijk mee beginnen, hadden al allemaal promotiefilmpjes ervoor uitgezonden en toen kwam het opeens niet. Het diplomatieke antwoord bij de FAQ op hun site is nu: 'de serie zal later in het seizoen alsnog worden uitgezonden.'quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:41 schreef JimmyJames het volgende:
En wanneer komt deze serie nou eens op de NL tv? Lijkt me toch wel iets voor de vara, vpro of bnn?
Ik had liever de publieke omroepen gehad dan zat er tenminste geen reclame tussen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:07 schreef Nagil het volgende:
[..]
RTL 7 heeft deze serie al meer dan een jaar op de plank liggen, het zijn echt idioten. Ze zouden er in februari eindelijk mee beginnen, hadden al allemaal promotiefilmpjes ervoor uitgezonden en toen kwam het opeens niet. Het diplomatieke antwoord bij de FAQ op hun site is nu: 'de serie zal later in het seizoen alsnog worden uitgezonden.'
Nou zes lijkt me ietwat overdreven maar bij SOA op RTL7 zaten er toch minstens drie reclameblokken in de uitzending.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef Houniet het volgende:
Idd, Breaking Bad met zes keer reclamedan ga je zo kapot gast.
quote:Op zondag 5 juni 2011 19:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Huh, ik keek toevallig even op Youtube, en de cliffhanger van de finale was niet dat met de auto, maar met het appartement? Dat betekent dat ik de laatste 2 afleveringen maar weer opnieuw moet kijken, anders snap ik het straks niet meer.
SPOILER: Althans voor degenen die de finale nog niet hebben gezienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide scenes vond ik wel geniaal overigens.![]()
Deze vond ik ook wel vet:quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef Jmsls het volgende:
Dat was inderdaad wel een WTF-moment.
Mijn favoriete scenes:
Tsja...quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rita alles.
Nu ook met Skylartje.
Lekker weg.
Dacht ik eerst ook, maar was niet zoquote:Op maandag 6 juni 2011 03:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, maar ik dacht dat het de season finale was met de auto en "Run!", terwijl dat de een-na-laatse aflevering is, en die met het met het pistool bij het appartement juist de echte season finale.
Vooral deze vent is echt een ontzettende baas met z'n gezichtsuitdrukkinegn altijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:34 schreef Mirel het volgende:
Die gezichtsuitdrukkingen passen perfect bij de personages
Ik dacht aan het begin een tijdje dat het een masker wasquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:47 schreef Omniej het volgende:
[..]
Vooral deze vent is echt een ontzettende baas met z'n gezichtsuitdrukkinegn altijd.
[ afbeelding ]
Zit al zoooooo lang te wachtenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:48 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Wat een heerlijke serie, heb in 4 weken alles gekeken. Over een paar weken kan ik zo verder met seizoen 4! Heerlijk.
Vieze rondneukende slet jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok dat zij hartstikke kapot gaat. Dat zou de serie goed doen.
Waar kan je deze kopen?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
hangt al een tijdje hier na aanleiding van deze serie
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.quote:
Ohja die cliffhanger was ik alweer vergeten.quote:
Hier is in ieder geval de hoogste resolutie van de poster die ik kan vinden.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.
Maar had een hoge resolutie van deze foto en kon hem mooi uploaden naar de site, zag dat 80x60 er goed uit zag in preview dus dit is het resultaat.
Rond de 65euro was het volgens mij bij elkaar (verzenden was 20 dacht ik)
Kon hem ook niet meer vinden online zo snel, wel eentje zonder text maar had hem nog op pc staan.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier is in ieder geval de hoogste resolutie van de poster die ik kan vinden.
Hoorde je op het eind niet BANG?quote:Op zondag 19 juni 2011 05:52 schreef Catkiller het volgende:
SCHIET DAN SCHIJTERD!![]()
Nu eventjes wachten op seizoen 4 dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De season premiere gaat in ieder geval meteen verder vanaf het punt waar het eindigde, dus geen "3 months later ofzo", wordt meteen een knallend begin (letterlijk)
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kon hem ook niet meer vinden online zo snel, wel eentje zonder text maar had hem nog op pc staan.
Hier geupload voor de geïnteresseerden.
Kon precies de "reclame" bij 80x60 er onderuit halen.
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:01 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heb hem zelf gemaakt online bij een print bedrijf, kan wel opzoeken welke maar is een van de eerste google hits.
Maar had een hoge resolutie van deze foto en kon hem mooi uploaden naar de site, zag dat 80x60 er goed uit zag in preview dus dit is het resultaat.
Rond de 65euro was het volgens mij bij elkaar (verzenden was 20 dacht ik)
hmm idd ja. Is natuurlijk het gevaar met zo een cliffhanger. Iedereen roept om beelden en als zender wil je ook wat promoten dus dan kunnen ze bijna niet anders dan 'iets' verraden.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
Dat hulpje zal wel dood zijn, als Jesse weer in dat lab werkt
Ze hebben een nieuwe kleur labpak.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
en veel meer seizoen 4 foto's!
Als het hulpje niet dood is, is Walter dood en dus einde serie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:22 schreef Darklight het volgende:
Dat hulpje zal wel dood zijn, als Jesse weer in dat lab werkt
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vette foto is dat zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:04 schreef planethugo het volgende:
[ afbeelding ]
Haha ja! Die heb ik vorige week gezien!quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:24 schreef Catkiller het volgende:
Wachten duurt zo lang
Zit nu de film "Paul" te kijken en kom het "Big Chief Gas Station" tegen, kwam me heel erg bekend voor dus moest en zou weten of het overeen kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |