Ik ben het wel met je eens dat het belangrijkste in de laatste 10 minuten werd vertelt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef Mirel het volgende:
Ik kan Walt gewoon niet serieus nemen want hij is uit zichzelf al een rare (en gebroken sinds hij de highschool job begon) man die eerst 10 min om een onderwerp heen lult voordat hij er eindelijk over durft te beginnen. Dat hij nu eerst 30 min een vlieg probeert te vangen en weer om het onderwerp heen lult, en pas bij het eind een beetje moed verzamelt om het tegen Jesse te vertellen, krijgt hij niet de kans omdat hij zichzelf dus eerst zomaar moe heeft lopen maken. En hij was na 15 min al compleet irrationeel, dan weet je dus toch al dat dit nergens op uit gaat lopen.
Het zijn allemaal dingen die we van Walt toch wel weten, en daarom vond ik dit dus een overbodige ep. Uiteindelijk zijn we niks opgeschoten en hebben we 50 min lang naar een vliegenhunt gekeken en saaie gesprekken die pas interessant werden bij de laatste 10 min.
Niet echt. Ik kon uitstekend leven met deze episode en wanneer ik op het forum van BB kijk, ben ik beslist niet de enige.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:27 schreef HankSchrader het volgende:
De kijker verwacht namelijk van BB meerdere storylines tegelijk en niet één.
Eensch.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:12 schreef criminal_mind het volgende:
Een van de beste series dit moment gewoon. Elke week denk ik dat het niet beter kan en de schrijvers blijven me verbazen.
Ik kan er ook goed mee leven hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:38 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Niet echt. Ik kon uitstekend leven met deze episode en wanneer ik op het forum van BB kijk, ben ik beslist niet de enige.
Dat vond ik echt zo "eng", omdat je iets daarvoor met dat gebroken glas zo'n grote scherf zag liggen die naar boven wees, ik dacht ff dat Walt daarop was gevallenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef HankSchrader het volgende:
[ afbeelding ]
*spoiler warning*
http://www.tvsquad.com/2010/05/24/breaking-bad-fly-recap/
Hahahahaha leuke pic!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Goeie ep weer, kan zo een leuk seizoenseinde worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |