Die glimlach was m.i ook niet bepaald oprecht, was juist iets dat 'het' mede weggaf en daarvoor was ook al zo duidelijk gevraagd of hij gezien was bij dat appartement.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.
Dus snap niet waarom zo veel mensen de dood van "Victor" aanzagen komen.
Natuurlijk staat Jesse wel wat boven hem in de serie, maar toch ik vond het vrij onverwacht dat hij juist bij hem de keel door sneed.
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Het was meer een gesture van, als er nog ooit iets gebeurt dan weten jullie het. (iedereen is vervangbaar)
Ja dat viel echt op he, mooie dingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef sjeppert het volgende:
Brute aflevering
Iemand die weet welk liedje werd gespeeld aan het einde van de aflevering?
toen aan hem gevraagd werd: hebben mensen je gezien? Ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Mike zal Gus altijd op de hoogte brengen van zoiets belangrijks. Dat kun je als kijker wel aannemen, maar uiteraard gaf Gus hier ook een zeer serieus signaal mee af. Voor zover ze nog dachten met hem te kunnen fucken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Gus het deed om nog meer indruk te maken, zeker omdat Victor al lang bij hem is en tevens dus ook het kon koken.
Dus meer in de richting van, kijk ik doe dit met hem je wilt niet weten wat ik met jullie doe als jullie nog zoiets flikken.
Maarja, kan me niet 1/2 herinneren of Mike überhaupt tegen Gus verteld had dat Victor gezien was op de crime scene via de telefoon.
Het was idd logisch dat Victor vermoord werd, maar verder ben ik het volledig met je eens. Het oog voor detail, de mooie shots en daarbij gekozen muziek, de traagheid, dat maakt de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind vooral de suuuuupertraagheid van de afleveringen briljant. Waar ik me er bij andere series erg aan stoor, maakt dat Breaking Bad.
Tegenwoordig springen de meeste series van de hak op de tak, waarbij er binnen 40 min een moord en complete drugsbende opgerold wordt. Bij deze serie durven ze een complete aflevering te maken waarbij ze een vlieg proberen te vangen.
Ik had de dood van Victor ook echt niet aan zien komen. Juist omdat ik dacht dat dit een extra troef van Gus was, zodat Walt wist dat hij niet almachtig en ontouchable is (Victor kent het recept ook). Achteraf gezien na het lezen van de reacties hier is het best wel logisch dat juist Victor vermoord werd.
Met z'n steentjes, oh sorry, mineralen.quote:
Dat had ik dus ook, zelfs de zus is meer 'likeable' geworden. Sowieso onwijs gaaf gedaan hoe je de personages ziet groeien; Jesse die steeds meer tormented raakt door alles en Walt die van brave burger naar druglord veranderd. Geweldig gedaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overigens is Skyler voor van 'wat een kutwijf' definitief doorgegroeid tot 'die mag ik wel'.
iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Gus het einde van het seizoen niet haalt
Het heeft wel iets echts vind ik. Een echte highschool leraar, beetje grijs en vol met morele principes (ook tegen Jesse) enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Jivis het volgende:
Goede opening.
Valt me altijd op hoe ongelofelijk lelijk die Walt er bij kan lopen. Deze aflevering ook weer, met die witte broek zo hoog opgetrokken over dat shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |