Zoals verwacht eigenlijk..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:39 schreef Jivis het volgende:
http://www.metacritic.com/tv/breaking-bad/season-4
Die rating belooft veel goeds.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef JimmyJames het volgende:
Durft iemand nog een voorspelling te maken?Ik de laatste seconden van seizoen 3 dacht ik me een schot te horen. Of dat schot fataal is valt te bezien natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://tvcountdown.com/s/breaking-badquote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef Om_nomnom het volgende:
Hoe laat wordt het uitgezonden in Amerika? EN hoe laat is het dan in Nederland? Om even een inschatting te maken wanneer ik hem hier kan downloaden.
Dat geduld heb ik echt nietquote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
Dat wachten tussen de afleveringen vind ik juist leuk, geeft altijd net wat meer toegevoegde waarde als je het samen met andere mensen kijkt.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef yvette1982 het volgende:
Seizoen 4 gaat morgen beginnen Ik denk dat ik dan nog ff wacht met kijken, het liefst kijk ik de afleveringen achter elkaar dan elke week te moeten wachten op een nieuwe aflevering.
hier waren we gebleven:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Dastan het volgende:
Het is alweer zo lang geleden dat ik het niet eens meer kan opbrengen om mijn geheugen op te frissen en het nieuwe seizoen te gaan kijken.
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?quote:
Nee, klopt preciesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:20 schreef Lienzz het volgende:
daar ging hij toch die man die ook de procedure van het maken van de meth wist doodschieten terwijl walker gegijzeld werd? of herinner ik het me verkeerd?
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Lienzz het volgende:
hoelaat komt ie erop? ik ben tot 07.30 wakker en vroeg me af of ik het nog haal hem vannacht te kijken
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensiequote:Op maandag 18 juli 2011 00:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat red je wel, hij is rond 5;15 uur te vinden op torrent sitesmaar weet dan niet of je op de "goede" sites zit.
Usenet zal daarna ook niet lang duren.
Hij begint over 45minuten dan.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef Lienzz het volgende:
[..]
ik kijk meestal op makkelijke televisie met Italiaanse domeinextensie
Wel super voorspelbaar...quote:Op maandag 18 juli 2011 09:51 schreef criminal_mind het volgende:
Spannende aflevering, Gus was echt geniaal met het stanley mes
Ik was aardig verrast, het zag er ook best bruut uit.. Heel gedoe om zichzelf niet vies te krijgen. En ook weer leuk met de acid dat weer terug kwam.quote:
De aflevering was voornamelijk bezig me het vervolg van het vorige seizoen, ik denk dat het anders gewoon een te volle aflevering was geweest (als ze al zoiets introduceren, uiteraard).quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Victor was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
Wel jammer dat er geen nieuw 'mysterieus' thema was geïntroduceerd. Bij seizoen 2 had je die roze eenogige knuffelbeer aan het begin, en bij seizoen 3 die cousins.
Toffe aflevering. Ben benieuwd naar Mike, aan zijn reactie te zien had hij het gedrag van Gus ook niet verwacht.
Al 't bloed dat er uit goot, geweldig in beeld gebracht!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat er iets met dat stanleymes ging gebeuren, maar bij wie en vooral de manier waarop was erg indrukwekkend om te zien.
Over dat notitieboek, als er alleen het recept en zo in staat, en verder geen namen o.i.d., denkt de politie dan niet gewoon dat Gale de maker was van de meth?
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerkquote:Op maandag 18 juli 2011 12:15 schreef Grimmson het volgende:
[..]
Ja, ik vond dit ook wel leuk gedaan hoe Gale zo nerdy-blij is met alle apparatuur en dat ze het over Walt hebben en zijn pure meth. Ik denk dat 't nu allemaal een stuk duisterder, zwaarder en stressvoller gaat worden en nog veel meer uit de hand gaat lopen. Ik ben allang blij Gus Mike niet had vermoord, Vincent was inderdaad de betere keuze gezien hij had gefaald Gale te beschermen...en Mike is veel toffer!
Echt niet zomaar inderdaad, baas dat hij is!quote:Op maandag 18 juli 2011 12:26 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Mike gaat echt niet zonder slag of stoot weg, lijkt me. Als 'ie doodgaat, gaat dat met vuurwerk.
Zeker goed gedaan jaquote:Op maandag 18 juli 2011 12:22 schreef AffenStrudel het volgende:
De stanleymes scene is echt ongelofelijk goed gedaan, heb met verbazing zitten kijken hoe echt het eruit zag. Ook dat als ie op de grond klapt er door de drukgolf nog even een halve liter bloed uit z'n slagader schiet, heerlijk.
Belooft veel goeds dit alles.
Flashback. Het apparatuur werd uitgepakt voor het lab. Die "concurrent" waar Gale over sprak is Walt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zeker goed gedaan ja
En Mike is echt een baas
Dat stuk op het begin trouwens, dat dat nieuwe lab spul geopend werd. Was dat een herhaling van het vorige seizoen? Want dat stuk kan ik me niet herinneren...
Ik dacht eerst ook dat bij Jesse iets van een vinger of een oor eraf gehaald zou worden. Vervolgens bij Victor (zo heette hij) *hatseflats!*, z'n strot door.. Volgens mij een van de beste throat-cut-scene ooit..quote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Dat zal dan wel een song van Kenny Rogers zijn. Waar Walt een shirt van aanhad.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Ook dat cowboy-muziekje toen Walt weg liep op het laatstErg gaaf!
Inderdaad ja. Good ol' times.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Inderdaad, nu wel in plasticquote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef Absurditeit het volgende:
Naast de stanleymes-scene, vond ik de Hydrofluoric Acid-scene ook wel weer heel vet.
Dat ook jaquote:Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef Grimmson het volgende:
Geweldige overgang van scene ook, van het dweilen van het bloed op de grond naar een patatje roerend door de ketchup.. Heel leuk gedaan.
Ja dat dacht ik bij mezelf al, en toen hij ineens recht voor hem ging staan met best veel afstand van Walt en Jesse was het me helemaal duidelijk. Maar ik dacht dat ie zich ineens om zou draaien en als een ninja van voren z'n nek door zou snijden, niet zoals nu dat ie er eerst achter ging staan. Maar het komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
En daarmee zijn hele familie in gevaar brengt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik vind skylar sowieso apart.
Ze doet ontzettend moeilijk zonder er rekening mee te houden dat Walt compleet selfless aan het werk ging om grote bakken geld binnen te halen om haar te onderhouden.
Ik denk dat het alleen maar hoger gaat worden vanaf hier.. De makers hebben ook nog niet aangegeven van wat het laatste seizoen zal wezen. Mocht het verhaal nog goed blijven en ze kunnen doorgaan doen ze dat. Ze willen absoluut niet een 2de Lost worden wat zichzelf ging tegenwerken door er een limiet aan te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
de serie weet het hoge niveau van afgelopen seizoen direct weer op te pakken.
Dat dacht ik dus ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Achteraf begrijp ik Gus' keuze, maar vlak daarvoor toen hij met het stanleymes rondliep dacht ik echt dat Jesse er geweest was. Super gedaan door de makers, natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Euh, Gus glimlacht altijd op de meest briljante momenten, ook als hij echt niet iets positiefs van plan is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Was inderdaad komisch hoe Walt zich gedroeg van dat hij the upper hand had naar totaal geshockeerd. En Mike die inderdaad z'n gun trok en richtte op Gus voor een seconde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
gus![]()
de blikken die die vent gaf in die killscene
walt, nadat gus victor's keel doorsneed; terrified! begrijpelijk natuurlijk, maar wel grappig op de oude walter white weer even terug te zien, hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
die 'trust us' van jesse was echt prachtig
skyler... is ze in een paar uur ineens weer 6 maanden zwanger ofzo?! ...
die securityguard van saul!![]()
Nah, ik dacht ook eerst dat Gus iets ging doen met Jesse of Walt. Eerst dacht ik nog aan een vinger van Walt afsnijden toen hij zo aan het wijzen was met zijn vinger. Maar toen bedacht ik mij dat het veel werk zou zijn om dat de rest van het seizoen met CGI weg te werken en toen Gus achter Victor ging staan had ik al een idee van wat komen ging.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Die glimlach was m.i ook niet bepaald oprecht, was juist iets dat 'het' mede weggaf en daarvoor was ook al zo duidelijk gevraagd of hij gezien was bij dat appartement.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.
Dus snap niet waarom zo veel mensen de dood van "Victor" aanzagen komen.
Natuurlijk staat Jesse wel wat boven hem in de serie, maar toch ik vond het vrij onverwacht dat hij juist bij hem de keel door sneed.
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Het was meer een gesture van, als er nog ooit iets gebeurt dan weten jullie het. (iedereen is vervangbaar)
Ja dat viel echt op he, mooie dingen.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef sjeppert het volgende:
Brute aflevering
Iemand die weet welk liedje werd gespeeld aan het einde van de aflevering?
toen aan hem gevraagd werd: hebben mensen je gezien? Ja...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Mike zal Gus altijd op de hoogte brengen van zoiets belangrijks. Dat kun je als kijker wel aannemen, maar uiteraard gaf Gus hier ook een zeer serieus signaal mee af. Voor zover ze nog dachten met hem te kunnen fucken.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:21 schreef epicbeardman het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat Gus het deed om nog meer indruk te maken, zeker omdat Victor al lang bij hem is en tevens dus ook het kon koken.
Dus meer in de richting van, kijk ik doe dit met hem je wilt niet weten wat ik met jullie doe als jullie nog zoiets flikken.
Maarja, kan me niet 1/2 herinneren of Mike überhaupt tegen Gus verteld had dat Victor gezien was op de crime scene via de telefoon.
Het was idd logisch dat Victor vermoord werd, maar verder ben ik het volledig met je eens. Het oog voor detail, de mooie shots en daarbij gekozen muziek, de traagheid, dat maakt de serie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:44 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind vooral de suuuuupertraagheid van de afleveringen briljant. Waar ik me er bij andere series erg aan stoor, maakt dat Breaking Bad.
Tegenwoordig springen de meeste series van de hak op de tak, waarbij er binnen 40 min een moord en complete drugsbende opgerold wordt. Bij deze serie durven ze een complete aflevering te maken waarbij ze een vlieg proberen te vangen.
Ik had de dood van Victor ook echt niet aan zien komen. Juist omdat ik dacht dat dit een extra troef van Gus was, zodat Walt wist dat hij niet almachtig en ontouchable is (Victor kent het recept ook). Achteraf gezien na het lezen van de reacties hier is het best wel logisch dat juist Victor vermoord werd.
Met z'n steentjes, oh sorry, mineralen.quote:
Dat had ik dus ook, zelfs de zus is meer 'likeable' geworden. Sowieso onwijs gaaf gedaan hoe je de personages ziet groeien; Jesse die steeds meer tormented raakt door alles en Walt die van brave burger naar druglord veranderd. Geweldig gedaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Overigens is Skyler voor van 'wat een kutwijf' definitief doorgegroeid tot 'die mag ik wel'.
iddquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:22 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat Gus het einde van het seizoen niet haalt
Het heeft wel iets echts vind ik. Een echte highschool leraar, beetje grijs en vol met morele principes (ook tegen Jesse) enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:57 schreef Jivis het volgende:
Goede opening.
Valt me altijd op hoe ongelofelijk lelijk die Walt er bij kan lopen. Deze aflevering ook weer, met die witte broek zo hoog opgetrokken over dat shirt.
Ik denk dat Hank hem helemaal flipt als hij erachter komt dat alle shit die hem is overkomen direct of indirect door Walt komt.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:50 schreef Son-Goku het volgende:
Hank = Baas![]()
En zoveel was hij er nou ook weer niet deze aflevering, dus niet zeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |