abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2011 @ 18:21:24 #251
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_99628319
Ik vond die scene goed gedaan maar wel voorspelbaar: hij was gezien in het appartement van Gael en was zonder toestemming gaan koken.
Please Move The Deer Crossing Sign
  maandag 18 juli 2011 @ 18:38:07 #252
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99628957
Ik ga hem nu kijken
pi_99629531
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:38 schreef Darklight het volgende:
Ik ga hem nu kijken
Dan hoop ik voor je dat je nou niet de voorgaande posts hebt gelezen.. :P
pi_99629971
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef Grimmson het volgende:
Geweldige overgang van scene ook, van het dweilen van het bloed op de grond naar een patatje roerend door de ketchup.. Heel leuk gedaan.
Dat ook ja _O_
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
Ja dat dacht ik bij mezelf al, en toen hij ineens recht voor hem ging staan met best veel afstand van Walt en Jesse was het me helemaal duidelijk. Maar ik dacht dat ie zich ineens om zou draaien en als een ninja van voren z'n nek door zou snijden, niet zoals nu dat ie er eerst achter ging staan. Maar het komt op hetzelfde neer :P
  maandag 18 juli 2011 @ 19:26:00 #255
8898 Darklight
pi_99630982
Was wel voorspelbaar wat Gus zou gaan doen
pi_99631611
Heerlijke aflevering weer, die hele scène met het omkleden en 't stanleymes is echt zooooo briljant. :D

Oke, de afloop was voorspelbaar, maar het werd van begin tot eind wel geniaal in beeld gebracht.
  maandag 18 juli 2011 @ 19:39:35 #257
8898 Darklight
pi_99631722
Ja idd, dat eindmuziekje is ook gaaf
pi_99632283
Het is weer een geniaal begin.
Dat lab boekje zal denk ik wel snel terecht komen bij de DEA.
pi_99632489
Vonden jullie het niet apart dat Skylar in een paar uur tijd 10 kilo is aangekomen?
You think i'm gonna be the scapegoat for the whole damn machine? Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit.
pi_99637330
Ik vind skylar sowieso apart.

Ze doet ontzettend moeilijk zonder er rekening mee te houden dat Walt compleet selfless aan het werk ging om grote bakken geld binnen te halen om haar te onderhouden.
pi_99638444
Brute aflevering

Iemand die weet welk liedje werd gespeeld aan het einde van de aflevering?
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  maandag 18 juli 2011 @ 21:58:41 #262
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_99639229
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik vind skylar sowieso apart.

Ze doet ontzettend moeilijk zonder er rekening mee te houden dat Walt compleet selfless aan het werk ging om grote bakken geld binnen te halen om haar te onderhouden.
En daarmee zijn hele familie in gevaar brengt. ;)

Vette eerste aflevering, de serie weet het hoge niveau van afgelopen seizoen direct weer op te pakken. _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_99639980
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:

de serie weet het hoge niveau van afgelopen seizoen direct weer op te pakken. _O_
Ik denk dat het alleen maar hoger gaat worden vanaf hier.. De makers hebben ook nog niet aangegeven van wat het laatste seizoen zal wezen. Mocht het verhaal nog goed blijven en ze kunnen doorgaan doen ze dat. Ze willen absoluut niet een 2de Lost worden wat zichzelf ging tegenwerken door er een limiet aan te geven.

Nu is Breaking Bad en Lost net zoiets als appels met bakstenen vergelijken maar het ging hier om het principe.
  maandag 18 juli 2011 @ 22:16:46 #264
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99640402
Holey fuck, wat een aflevering weer. _O_ _O_ _O_

Alles is zo mooi gedaan, het weglopen van Skylar bij Walts auto, Gus zijn hoorbare voetstappen, de killing van de mexicaan ( die zag ik wel van verre aankomen, maar wat een scene, even weggekeken daar ), het bloed vegen, 'in het vat', Walt & Jesse in het restaurant en Walt op het einde.

Hoe briljant allemaal, beloofd weer een top season te worden. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door yavanna op 18-07-2011 22:30:46 ]
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 18 juli 2011 @ 22:23:53 #265
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99640854
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99640980
Ik zag het allemaal van verre aankomen, hoe voorspelbaar, tot dat Kenny Rogers-shirt toe. Ik weet trouwens nu al hoe de rest van het seizoen zal zijn: hou er maar mee op :Y) . :Z :')
anonieme razernist
pi_99641024
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Dat dacht ik dus ook..
  maandag 18 juli 2011 @ 22:30:29 #268
19242 yavanna
Results may vary.
pi_99641268
quote:
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan. :)

De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).

En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'. :)
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  maandag 18 juli 2011 @ 22:36:09 #269
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_99641635
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:

[..]

De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).

En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'. :)
Achteraf begrijp ik Gus' keuze, maar vlak daarvoor toen hij met het stanleymes rondliep dacht ik echt dat Jesse er geweest was. Super gedaan door de makers, natuurlijk. _O_
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_99642865
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.

Dus snap niet waarom zo veel mensen de dood van "Victor" aanzagen komen.
Natuurlijk staat Jesse wel wat boven hem in de serie, maar toch ik vond het vrij onverwacht dat hij juist bij hem de keel door sneed.

Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Het was meer een gesture van, als er nog ooit iets gebeurt dan weten jullie het. (iedereen is vervangbaar)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_99643182
gus _O_
de blikken die die vent gaf in die killscene
walt, nadat gus victor's keel doorsneed; terrified! begrijpelijk natuurlijk, maar wel grappig op de oude walter white weer even terug te zien, hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
die 'trust us' van jesse was echt prachtig

skyler... is ze in een paar uur ineens weer 6 maanden zwanger ofzo?! ...

die securityguard van saul! :D _O-
pi_99643665
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Euh, Gus glimlacht altijd op de meest briljante momenten, ook als hij echt niet iets positiefs van plan is. :P Ik vind die vent echt geniaal. :D

Ook de manier waarop die keel doorgesneden werd trouwens. _O_ Echt tot in de details, hoe het bloed eruit spuit, hoe z'n hoofd achterover gehouden wordt en hij nog even door het gat heen ademt... Prachtig. :D
pi_99643676
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
gus _O_
de blikken die die vent gaf in die killscene
walt, nadat gus victor's keel doorsneed; terrified! begrijpelijk natuurlijk, maar wel grappig op de oude walter white weer even terug te zien, hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
die 'trust us' van jesse was echt prachtig

skyler... is ze in een paar uur ineens weer 6 maanden zwanger ofzo?! ...

die securityguard van saul! :D _O-
Was inderdaad komisch hoe Walt zich gedroeg van dat hij the upper hand had naar totaal geshockeerd. En Mike die inderdaad z'n gun trok en richtte op Gus voor een seconde.

Ik vond ook die gast die bij Saul aan z'n deur bonkte met z'n tong steeds uit z'n bek hilarisch..
pi_99643769
Of mensen de dood van Victor nou hebben zien aankomen of niet, het was het hoogtepunt uit de aflevering en één van de vele uit de serie. Dat er nog meer mogen komen! (Wat denk ik wel goed komt.. :))
  maandag 18 juli 2011 @ 23:31:12 #275
66083 Platina
78th Element
pi_99644599
quote:
Nah, ik dacht ook eerst dat Gus iets ging doen met Jesse of Walt. Eerst dacht ik nog aan een vinger van Walt afsnijden toen hij zo aan het wijzen was met zijn vinger. Maar toen bedacht ik mij dat het veel werk zou zijn om dat de rest van het seizoen met CGI weg te werken en toen Gus achter Victor ging staan had ik al een idee van wat komen ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')