Dat ook jaquote:Op maandag 18 juli 2011 17:46 schreef Grimmson het volgende:
Geweldige overgang van scene ook, van het dweilen van het bloed op de grond naar een patatje roerend door de ketchup.. Heel leuk gedaan.
Ja dat dacht ik bij mezelf al, en toen hij ineens recht voor hem ging staan met best veel afstand van Walt en Jesse was het me helemaal duidelijk. Maar ik dacht dat ie zich ineens om zou draaien en als een ninja van voren z'n nek door zou snijden, niet zoals nu dat ie er eerst achter ging staan. Maar het komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 18 juli 2011 15:49 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En dan zag je wel aankomen wat gus ging doen? ik had totaal niet verwacht dat het bij "hem"(niet walt,mike,jesse) zou gebeuren eigenlijk.
(Dacht eerder aan iets anders qua intimidatie of mishandeling)
Weet niet hoe die G heet.
En daarmee zijn hele familie in gevaar brengt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:24 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik vind skylar sowieso apart.
Ze doet ontzettend moeilijk zonder er rekening mee te houden dat Walt compleet selfless aan het werk ging om grote bakken geld binnen te halen om haar te onderhouden.
Ik denk dat het alleen maar hoger gaat worden vanaf hier.. De makers hebben ook nog niet aangegeven van wat het laatste seizoen zal wezen. Mocht het verhaal nog goed blijven en ze kunnen doorgaan doen ze dat. Ze willen absoluut niet een 2de Lost worden wat zichzelf ging tegenwerken door er een limiet aan te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
de serie weet het hoge niveau van afgelopen seizoen direct weer op te pakken.
Dat dacht ik dus ook..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
Iedereen schijnt hier de dood van Victor aan te hebben zien komen, maar ik was toch echt verrast.
Ik had eerder verwacht dat Gus Jesse iets aan zou doen, aangezien hij niet echt een reden heeft om hem te laten leven. Walt blijft heus wel 'koken' als Gus daarna zijn familie bedreigd.
Achteraf begrijp ik Gus' keuze, maar vlak daarvoor toen hij met het stanleymes rondliep dacht ik echt dat Jesse er geweest was. Super gedaan door de makers, natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Ja dat zeg achteraf nadat Victor dood ging, maar als hij Jesse had gepakt dan was het geweest ja Victor kan nu ook koken, dus begrijp het wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:30 schreef yavanna het volgende:
[..]
Walt en Jesse zijn m.i. te belangrijk om ( nu ) dood te gaan.
De mex had twee redenen om vermoord te gaan worden, hij was gezien door talloze omstanders bij Gale's appartement en hij was zonder toestemming gaan koken ( met Gus zijn dure spullen ).
En door hoe Walt sprak en Gus niet/wel reageerde was het m.i. wel voorspelbaar/ te verwachten. Mja, met deze serie weet je het natuurlijk ( gelukkig ) nooit 'echt'.
Euh, Gus glimlacht altijd op de meest briljante momenten, ook als hij echt niet iets positiefs van plan is.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:57 schreef epicbeardman het volgende:
Er was uit niks op te merken dat Gus boos op victor was, hij glimlachte zelfs toen hij hem zag koken.
Was inderdaad komisch hoe Walt zich gedroeg van dat hij the upper hand had naar totaal geshockeerd. En Mike die inderdaad z'n gun trok en richtte op Gus voor een seconde.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:02 schreef JaneDoe het volgende:
gus![]()
de blikken die die vent gaf in die killscene
walt, nadat gus victor's keel doorsneed; terrified! begrijpelijk natuurlijk, maar wel grappig op de oude walter white weer even terug te zien, hahah zelfs mike verloor zijn 'coolness' voor een paar seceonden
die 'trust us' van jesse was echt prachtig
skyler... is ze in een paar uur ineens weer 6 maanden zwanger ofzo?! ...
die securityguard van saul!![]()
Nah, ik dacht ook eerst dat Gus iets ging doen met Jesse of Walt. Eerst dacht ik nog aan een vinger van Walt afsnijden toen hij zo aan het wijzen was met zijn vinger. Maar toen bedacht ik mij dat het veel werk zou zijn om dat de rest van het seizoen met CGI weg te werken en toen Gus achter Victor ging staan had ik al een idee van wat komen ging.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |